AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Har nå flere ganger datet en flott dame som jeg er i ferd med å forelske meg dypt i. Problemet er at da jeg traff henne, var hun i forhold med en gift mann. Han er også en kjent person som ofte er i aviser og på tv. Hun gjorde det slutt med han da hun traff meg og er klar for et forhold med meg. Men, syntes det er vanskelig at hun faktisk var i et forhold med en som er gift, og at han ofte er i aviser og på tv. Hater å se han på tv spesielt og vite hva de to har gjort. Hun sier hun er imot utroskap, men at hun var singel da og det var spenningen som tiltrakk henne. Syntes det er pyton at han har vært hjemme hos henne, at han måtte snikes inn så ingen gjenkjente han. Jeg ble veldig overrasket da hun sa hvem det var, hvordan det var skjedd, hvordan hun traff han osv. Dette har hun fortalt meg. Hun var åpen om det helt fra starten, gjorde det slutt med han og var også helt åpen om at han prøvde lenge å få henne tilbake, så hun blokkerte han. Sliter med å stole på henne til tross for at hun var åpen om forholdet og åpen om hvem det var. Men, at hun faktisk gikk inn med åpne øyne i et forhold med en gift mann syntes jeg er vanskelig. Hvordan håndterer jeg dette? Anonymkode: 9bd96...e1d 3
Gjest ATLAS6 Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Det er han som var i et forhold og bedro sin partner, ikke hun.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Uff, det hadde jeg ikke giddet. Hadde aldri klart å stole på en partner som hadde gjort det. Riktig nok var det han som var utro, men det er jo noe i veien med noen som ikke bryr seg. Delt ansvar der. Anonymkode: 4b548...dc1 20
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Jeg vet ikke hvordan du best kan håndtere denne situasjonen. Det beste er kanskje å se det an? Jeg vil påpeke at elskere/elskerinner ikke er uskyldige, de tilrettelegger for utroskap. For min del sier det noen om hvilke verdier noen har når de velger slike handlinger over å være prinsipiell. Anonymkode: 46dad...380 18
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, det hadde jeg ikke giddet. Hadde aldri klart å stole på en partner som hadde gjort det. Riktig nok var det han som var utro, men det er jo noe i veien med noen som ikke bryr seg. Delt ansvar der. Anonymkode: 4b548...dc1 Hun er veldig ordentlig og virker ikke som om hun er typen som kunne gjøre noe sånt. Hun er veldig omsorgsfull og jeg er jo glad hun har vært åpen med meg. Hun har aldri sagt at hun angret, men er samtidig veldig klar på at hun vil være sammen med meg og er 100% klar for det. Anonymkode: 9bd96...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nå flere ganger datet en flott dame som jeg er i ferd med å forelske meg dypt i. Problemet er at da jeg traff henne, var hun i forhold med en gift mann. Han er også en kjent person som ofte er i aviser og på tv. Hun gjorde det slutt med han da hun traff meg og er klar for et forhold med meg. Men, syntes det er vanskelig at hun faktisk var i et forhold med en som er gift, og at han ofte er i aviser og på tv. Hater å se han på tv spesielt og vite hva de to har gjort. Hun sier hun er imot utroskap, men at hun var singel da og det var spenningen som tiltrakk henne. Syntes det er pyton at han har vært hjemme hos henne, at han måtte snikes inn så ingen gjenkjente han. Jeg ble veldig overrasket da hun sa hvem det var, hvordan det var skjedd, hvordan hun traff han osv. Dette har hun fortalt meg. Hun var åpen om det helt fra starten, gjorde det slutt med han og var også helt åpen om at han prøvde lenge å få henne tilbake, så hun blokkerte han. Sliter med å stole på henne til tross for at hun var åpen om forholdet og åpen om hvem det var. Men, at hun faktisk gikk inn med åpne øyne i et forhold med en gift mann syntes jeg er vanskelig. Hvordan håndterer jeg dette? Anonymkode: 9bd96...e1d Synes faktisk det er merkelig å si at hun er imot utroskap, men hun vil likevel være part i en utroskapssak fordi det er spennende. Hun sliter i alle fall ikke med samvittighetskvaler, og det er sikkert flott for henne. Anonymkode: f5644...ba1 25
Gjest ABM Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har nå flere ganger datet en flott dame som jeg er i ferd med å forelske meg dypt i. Problemet er at da jeg traff henne, var hun i forhold med en gift mann. Han er også en kjent person som ofte er i aviser og på tv. Hun gjorde det slutt med han da hun traff meg og er klar for et forhold med meg. Men, syntes det er vanskelig at hun faktisk var i et forhold med en som er gift, og at han ofte er i aviser og på tv. Hater å se han på tv spesielt og vite hva de to har gjort. Hun sier hun er imot utroskap, men at hun var singel da og det var spenningen som tiltrakk henne. Syntes det er pyton at han har vært hjemme hos henne, at han måtte snikes inn så ingen gjenkjente han. Jeg ble veldig overrasket da hun sa hvem det var, hvordan det var skjedd, hvordan hun traff han osv. Dette har hun fortalt meg. Hun var åpen om det helt fra starten, gjorde det slutt med han og var også helt åpen om at han prøvde lenge å få henne tilbake, så hun blokkerte han. Sliter med å stole på henne til tross for at hun var åpen om forholdet og åpen om hvem det var. Men, at hun faktisk gikk inn med åpne øyne i et forhold med en gift mann syntes jeg er vanskelig. Hvordan håndterer jeg dette? Anonymkode: 9bd96...e1d For noe vås! Alle normale mennesker har pult noen, slutt å dømme mennesker for å være nettopp mennesker!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Du burde dumpe henne og gå videre. Ikke fordi at det hun gjorde var så ille at hun ikke fortjener å bli tilgitt eller stolt på, men fordi at DU kommer aldri til å stole på henne. Dette er et katastrofalt utgangspunkt å begynne et forhold. Gjør dere begge en stor tjeneste og avslutt relasjonen og start "fresh". Anonymkode: fe3b7...a3e 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 Du vet hun har lav moral. Dump og gå videre. Om du ikke synes utroskap er greit kan du ikke være sammen med en elskerinne, for de synes det er greit. Uansett hva de sier. Anonymkode: e9497...801 11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 ATLAS6 skrev (2 timer siden): Det er han som var i et forhold og bedro sin partner, ikke hun. Heh, hun visste jo at han var gift. Folk med et velfungerende etisk kompass ville ikke gjort sånt. Dette er jo å be om å bli bedratt i framtiden. Anonymkode: 6cc01...88c 9
K.A. Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Det virker som om det egentlige problemet er at du ser typen i aviser og på TV stadig vekk, og dermed blir påmint forholdet hele tiden. Jeg tror du sannsynligvis ville reagert på samme måte om de hadde et legitimt forhold. Om du hadde betenkeligheter fordi forholdet var en affære, da hadde du hatt betenkeligheter før dere to ble sammen. Du visste hva du gikk til, du har ikke kjøpt katta i sekken. Synes du skal prøve å takle at du ser den andre mannen nå og da. 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 ATLAS6 skrev (2 timer siden): Det er han som var i et forhold og bedro sin partner, ikke hun. It takes two to tango Anonymkode: 6d75e...ae3 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Heh, hun visste jo at han var gift. Folk med et velfungerende etisk kompass ville ikke gjort sånt. Dette er jo å be om å bli bedratt i framtiden. Anonymkode: 6cc01...88c Enig. Strider mot mine verdier i alle fall. Gjør mot andre slik du vil andre skal gjøre mot deg. Anonymkode: 52172...036 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 Jeg møter en som er i forhold, han var riktignok ikke det når vi møttes, men han klarte ikke avslutte med meg når han fant seg dame. Jeg tenker jeg er singel, det er hans problem, jeg kjenner ikke den dama. Men jeg kunne aldri vært utro selv når jeg er i forhold. Anonymkode: 6d489...ef8 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes faktisk det er merkelig å si at hun er imot utroskap, men hun vil likevel være part i en utroskapssak fordi det er spennende. Hun sliter i alle fall ikke med samvittighetskvaler, og det er sikkert flott for henne. Anonymkode: f5644...ba1 Enig der! Hun er jo absolutt ikke imot utroskap, ettersom hun i stor grad har vært involvert som elskerinne. Og helt bevisst gått inn for utroskap! Men hun er kanskje imot at utroskap skjer henne, med den mannen hun er glad i og er i et forhold med? Det er altså ok å være elskerinne, men ikke den som blir bedratt? Anonymkode: 746f8...cc1 8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 Synes det er feil å skulle dømme noen av de ned og hjem egentlig. Kan være veldig mange grunner til at de har hatt en affære, trenger ikke pålegge de egenskaper som "umoralsk" og "kyniske" av den grunn.. Er da bare menneskelig å ha lyster mot andre mennesker, ikke alle må være kirkegjengere. Livet er ikke så sort/hvitt, men hvis du tenker slik og ikke greier å la være å holde dette imot henne så er det kanskje like greit å gjøre dere begge den tjeneste å avslutte forholdet? Må bare legge til at jeg skjønner.virkelig.ikke greia med å skulle "eie" andre mennesker. Hvis én har lyst på et åpent forhold mens den andre ikke, er det da rett at den ene som lengter skal undertrykke dette inn i evigheten på grunn av forpliktelse og kjærlighet? Synes det er like egoistisk å frarøve noen gode seksuelle og lidenskapelige erfaringer fordi man er i et forhold, som å være utro bak ryggen til noen. Kanskje litt verre i grunn. Men ja, ikke alle kan være moralens portvokter.. Håper uansett dere finner ut av det, masse lykke til! Anonymkode: efe05...8ae 1
Truly Skrevet 16. juni 2021 #18 Skrevet 16. juni 2021 Dette virker mer som sjalusi enn noe annet. Det plager deg at du iblant må se denne mannen. "Han har vært hjemme hos henne" ect. De fleste har ekser og har levd før. 6
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juni 2021 #19 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har nå flere ganger datet en flott dame som jeg er i ferd med å forelske meg dypt i. Problemet er at da jeg traff henne, var hun i forhold med en gift mann. Han er også en kjent person som ofte er i aviser og på tv. Hun gjorde det slutt med han da hun traff meg og er klar for et forhold med meg. Men, syntes det er vanskelig at hun faktisk var i et forhold med en som er gift, og at han ofte er i aviser og på tv. Hater å se han på tv spesielt og vite hva de to har gjort. Hun har vært åpen og ærlig med deg, og hun valgte deg. Fokusér på det. Jeg synes det virker som du synes det er truende at mannen hun hadde et forhold til er en offentlig person.
mjaus Skrevet 16. juni 2021 #20 Skrevet 16. juni 2021 ATLAS6 skrev (3 timer siden): Det er han som var i et forhold og bedro sin partner, ikke hun. Ja det er sant, men hun mangler en del moraler selv vil jeg si. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå