Gå til innhold

Har du hatt sex ute i fri natur ?

Gjest Acer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja faktisk litt erfaring ned det:

I skogen på hyttetur (hytteområde),

På en stor norsk strand, (dagtid mellom sanddynene nesten uten folk).

Og langs gjerdet utenfor en folketom kirkegård kveldstid.

Var gøy, men trigger meg ikke like mye i dag, nå når familiehverdagen innhenter oss.  Nå høres det egentlig bare slitsomt ut😅

Anonymkode: d0bec...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, og jeg synes det er oppskrytt. Mygg, maur, barnåler, kongler og steiner er ingen højdare for meg. 

I tillegg synes jeg ikke det er det minste pirrende å tenke på at man risikerer å bli oppdaget. Snarere tvert imot. 

Skal jeg være helt ærlig, og basert på samtaler med ganske mange venner, tror jeg det er flere som liker å fantasere om utesex enn å faktisk ha det. 

Anonymkode: deac4...59d

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Har prøvd en gang. Mygg, barnåler og faenskap. Det eneste jeg tenkte på var å få det overstått før vi ble fersket av en barnefamilie.

Been there done that. Trenger ikke prøve det igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geosex kunne jo ha vært skøy... litt som orientering der det knulles på hver post. Mangler bare noen som står klar ved postene da😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!
Har alltid vært spontant. Blir litt klein stemning når slikt skal planlegges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, ved et par tilfeller. Ene gangen ved et vann, men egentlig ganske sentralt strøk (folk gikk turer dit hele tiden) sammen med kjæresten.

Andre gangen var også med kjæreste, men bak en hekk midt i Oslo by. Vi bare stoppet opp litt hver gang noen passerte tett ved på andre siden av hekken, og så fortsatte vi når de var gått. Det ble en kjappis bare da.

Dette er mange år siden. Begge gangene var jeg i tyveårene.

Anonymkode: 36971...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på balkongen, på terrassen, rett utenfor skiløypa, på golfbanen og runka i skogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Skybe skrev (På 16.6.2021 den 15.29):

Har du noen gang hatt sex ute i fri natur, og hvordan føltes det ?.    Var det planlagt sex, eller skjedde sexen nokså tilfeldig ?

Meget ofte på sommeren :) Ikke planlagt men ofte gjort på fjellet, ved vannet, i skogen, ved hytta og andre plasser .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, mange ganger. Ene gangen oppdaget vi etter akten at det var et viltkamera i skogen 😳

Anonymkode: 08c32...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Elsker det! Har faktisk en tradisjon gående. Hver sommer møtes vi en gjeng med telt, vi går nakne stort sett hele dagen og har tidenes beste gruppesex på en fantastisk idyllisk plass! Blir våt bare av tanken 😂 Anbefales virkelig i fri natur! 

Anonymkode: 1ce35...f6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...