Gå til innhold

Har du hatt sex ute i fri natur ?

Gjest Acer

Anbefalte innlegg

Har du noen gang hatt sex ute i fri natur, og hvordan føltes det ?.    Var det planlagt sex, eller skjedde sexen nokså tilfeldig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, kjentes bra og som regel halvplanlagt

Anonymkode: a0820...408

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, mange ganger. Oftest bare oralsex så klærne kan være på, både i forholdt til oppdagelse og mygg/ maur. 

Anonymkode: 5220a...6e4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, mange ganger. Oftest bare oralsex så klærne kan være på, både i forholdt til oppdagelse og mygg/ maur. 

Anonymkode: 5220a...6e4

Jeg liker også å ha sex bakfra med klær på foran. Hvis det er mer behagelig for jenta

Anonymkode: 8f7b2...7ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var deilig uten all den myggen.. så husk å spraye deg om du skal prøve 😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybe skrev (37 minutter siden):

Har du noen gang hatt sex ute i fri natur, og hvordan føltes det ?.    Var det planlagt sex, eller skjedde sexen nokså tilfeldig ?

Ja mange ganger og spontant... med mygg, fluer og allskens stikkende vesen 😄 bortsett fra en gang i et busskur kl.5 om morningen midt på vinteren..med ca. 2 i promille..anbefales på det svakeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes

Titt og ofte med exen ovenfor der hun bodde på Grefsen, inn i skogen med litt mat og drikke, og et pledd , så kosa vi oss en stund der.

Ganske opphissende når jeg tenker over det, heldigvis rett før mobiltider som nå 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og jeg synes det er oppskrytt. Mygg, maur, barnåler, kongler og steiner er ingen højdare for meg. 

I tillegg synes jeg ikke det er det minste pirrende å tenke på at man risikerer å bli oppdaget. Snarere tvert imot. 

Skal jeg være helt ærlig, og basert på samtaler med ganske mange venner, tror jeg det er flere som liker å fantasere om utesex enn å faktisk ha det. 

Anonymkode: deac4...59d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hatt det. Oppsto spontant. Ble tatt bakfra bak en stor stein. Fantastisk opplevelse

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, og jeg synes det er oppskrytt. Mygg, maur, barnåler, kongler og steiner er ingen højdare for meg. 

I tillegg synes jeg ikke det er det minste pirrende å tenke på at man risikerer å bli oppdaget. Snarere tvert imot. 

Skal jeg være helt ærlig, og basert på samtaler med ganske mange venner, tror jeg det er flere som liker å fantasere om utesex enn å faktisk ha det. 

Anonymkode: deac4...59d

Samme her. Mer for fantasien en for virkeligheten. Syntes det er oppskrytt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, både planlagt og spontant. Og elsker det.

Det er noe med vind og sol som gjør alt mer ekte. 🤗

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
lsklars skrev (29 minutter siden):

Yes

Titt og ofte med exen ovenfor der hun bodde på Grefsen, inn i skogen med litt mat og drikke, og et pledd , så kosa vi oss en stund der.

Ganske opphissende når jeg tenker over det, heldigvis rett før mobiltider som nå 

😬 Håper ungen min ikke treffer på noen oppi der 😂 Hvordan klarte dere det, det er jo stappa av turfolk? 🤷‍♀️

Men til HI:

Joda, men asså. Ca like upraktisk som sex i badekar. Ei venninne av meg klarte å få flåttbitt på huffsa 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bør såklart planlegges med pledd, myggspray og noe å vaske med etterpå. 

Anonymkode: 03906...e3d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ofte som mulig egentlig. Spontant som regel, men vi har også gått turer for å finne privatliv når vi for eksempel har vært på turer med familie.

Mulig vil si at vi er alene, og ikke kan sees av noen. Jeg er ikke eksibisjonist. Ingen av oss ønsker publikum. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som oftest ikke å planlegge sex, så skjer spontant. Er ikke så fan av sex i skog og mark, men på stranda, i sjøen, egt hvor som helst. Føles befriende og digg:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det har vi flere dager i uken på sommer halvåret. Noen ganger nærme folk sånn at sjansen for å bli oppdaget er stor. Det er deilig å ha sex i naturen. 

Anonymkode: 38276...b80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...