Gå til innhold

Storebror William, lillesøster Sofie eller Sofia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har egentlig vært fast bestemt på SofiE, men jeg har i det siste begynt å tenke på SofiA i stedet. Blant annet fordi jeg er opptatt av at navnene skal "matche" og at ved å velge Sofia får begge barna navn med "ia". 

Anonymkode: ba7ae...335

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi har egentlig vært fast bestemt på SofiE, men jeg har i det siste begynt å tenke på SofiA i stedet. Blant annet fordi jeg er opptatt av at navnene skal "matche" og at ved å velge Sofia får begge barna navn med "ia". 

Anonymkode: ba7ae...335

Sofie uten tvil. 

Anonymkode: 20f4e...aea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke Kate? 

Anonymkode: b6298...2f5

• Liker 3
Skrevet

William og Sofia blir veldig sukkersøtt 😬 fine hver for seg, men sammen ble det litt..mye. Ville valgt Sofie av den grunn 😅 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er motsatt, synes ikke navn skal matche/rime, men være i samme sjanger. Liker Sofie bedre enn Sofia. 

Anonymkode: cf454...932

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville gått for Sofie siden det var det dere tenkte først og tydeligvis liker best. De er jo ulike individer så hvorfor trenger navnene å matche mer enn de allerede gjør (begge er på navnetoppen, begge har bokstaven I i seg, begge har tre stavelser)?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sofie. Når de lever hvert sitt liv på hver sin kant spiller det ingen rolle hva de heter ift. hverandre.....

Anonymkode: e57d3...262

AnonymBruker
Skrevet

Sofie.

Anonymkode: 70e09...f91

Skrevet

Sofia. Jeg likte at navnene hadde noe felles 😊 

Forskjellige folk har forskjellige meninger. Velg det dere syns er finest, ikke hva folk på KG syns 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sofie men ville heller valgt Othilie eller Othilia eller Othelia. O uttales som O (utenlandsk U)

Anonymkode: 1d2c4...ff3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke Noora?

Anonymkode: 95b2a...033

AnonymBruker
Skrevet

Begge er fine.   ☺

Anonymkode: f2170...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...