Gå til innhold

Søster til exen vil møte meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slo opp nylig med dama etter 2 år sammen. Kort fortalt så har jeg og søsteren hennes alltid hatt god kjemi. Nå tok hun initiativet ved å kontakte meg og hinter om at hun vil møtes. Praten er flørtete og av seksuell karakter.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er over exen, og det var en lettelse å bli kvitt henne. Søsteren hennes derimot er ei superfin jente, yngre, slankere og søtere. Jeg er 30, hun er 19.

Skal jeg bare peise på og borre livskiten ut av henne eller la være mtp. at søsteren kanskje blir såret mer om hun finner ut av det?

Anonymkode: c9f50...19f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, her har jeg visst forvillet meg inn i en eller annen sin forskrudde fantasi! Lister meg ut igjen.

• Liker 28
Skrevet

Hva forventer du egentlig annet enn at du skal brenne på bålet når du poster noe sånt her?

• Liker 1
Skrevet

Å møte henne er å be om bråk. Det finnes garantert mer ukomplisert, og like god, sex der ute. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke tenk med kuken, la søstrene være. Du trenger ikke påføre mer sorg til exen din om hun evt får vite om det.

+ du er 30, 19 åringer er barn for deg. æsj!!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
TinaChristina skrev (Akkurat nå):

Oj, her har jeg visst forvillet meg inn i en eller annen sin forskrudde fantasi! Lister meg ut igjen.

Lister meg med deg jeg...

Anonymkode: 6674d...ddf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La det ligge, dette fører garantert til bråk.

Anonymkode: 2ec0d...eae

AnonymBruker
Skrevet

Dette kjøper jeg ikke. Så derfor oppfordrer jeg dere: 

0C96459A-B5D2-4231-B19E-6A308FC31CE7.jpeg

Anonymkode: 6dfb5...3d9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Ananas. said:

Å møte henne er å be om bråk. Det finnes garantert mer ukomplisert, og like god, sex der ute. 

Jeg har kjent henne i 2 år... hatt god kontakt og mange gode opplevelser. Sex med henne hadde vært helt fantastisk.

35 minutter siden, mjaus said:

Ikke tenk med kuken, la søstrene være. Du trenger ikke påføre mer sorg til exen din om hun evt får vite om det.

+ du er 30, 19 åringer er barn for deg. æsj!!

Ehhh, jeg har ikke tenkt å fortelle noe til exen, og jeg tviler på at søsteren heller har tenkt til å gjøre det. Hun hadde vel ikke flørtet og uttrykt ønske om å møte meg hvis hun hadde ønsket å påføre søsteren sin smerte. Jeg bare frykter at søsteren finner ut av det på en eller annen måte.

Og jeg skjønner ikke den siste setningen din.... ? Hun er over 18 år, hun er myndig. Hvor i verden bor du der 19-åringer betraktes som barn?

36 minutter siden, AnonymBruker said:

La det ligge, dette fører garantert til bråk.

Anonymkode: 2ec0d...eae

Tenker på det, men hun frister meg noe jævlig. Jeg kommer garantert til å angre hvis jeg takker nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og jeg skjønner ikke den siste setningen din.... ? Hun er over 18 år, hun er myndig. Hvor i verden bor du der 19-åringer betraktes som barn?

19 åringer er ikke fullt utviklet, man er ikke det før man er ca 25. Uansett om den seksuelle lavalderen er 16 og myndig 18, er du fortsatt en kåt gris som vil pule noen som er 11 år yngre enn deg. Fortsatt er hun tenåring.. ikke fullt utviklet. 😒

Ha uansett litt respekt for exen din. Slutt å vær en gris.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mjaus said:

19 åringer er ikke fullt utviklet, man er ikke det før man er ca 25. Uansett om den seksuelle lavalderen er 16 og myndig 18, er du fortsatt en kåt gris som vil pule noen som er 11 år yngre enn deg. Fortsatt er hun tenåring.. ikke fullt utviklet. 😒

Hun er rundt 170 cm høy, fullført videregående, har bil og førerkort, har store pupper og jeg kan garantere med 99,9% sikkerhet at hun har hår på musa.  Så joda, hun er fullt utviklet. Bare i ditt hode er en 19-åring barn og uutviklet.

Gris eller ei, det er bare din mening. De fleste menn synes damer rundt 20 år er de mest attraktive. Lukter litt sjalusi fra din side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At en kåt 19-åring, har sex med en kåt 30-åring, er jo bortimot et ikketema her. Det er kun søsterrelasjonen som betyr noe. 

Ts; du får tenke gjennom anger av verste konsekvens, vs anger over å ikke ha ligget med henne.  

Anonymkode: ef8e6...3e2

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Slo opp nylig med dama etter 2 år sammen. Kort fortalt så har jeg og søsteren hennes alltid hatt god kjemi. Nå tok hun initiativet ved å kontakte meg og hinter om at hun vil møtes. Praten er flørtete og av seksuell karakter.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er over exen, og det var en lettelse å bli kvitt henne. Søsteren hennes derimot er ei superfin jente, yngre, slankere og søtere. Jeg er 30, hun er 19.

Skal jeg bare peise på og borre livskiten ut av henne eller la være mtp. at søsteren kanskje blir såret mer om hun finner ut av det?

Minner meg om en reddit-post jeg leste en gang. Et utrykk som festet seg var 'I like to stick my dick in crazy'. Så ja, her har du en gyllen mulighet til å ikke bare få oppfylt en fantasi(pule den yngre søstra) men du kan også stelle i stand *store* mengder drama om du sørger for at exen får greie på det. For bonuspoeng, pul exen innimellom. 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Om du synes hun er attraktiv ville jeg hoppet i det med begge føttene, drit i søsteren,det er vel slutt nå. Et godt råd PEIS PÅ.

Anonymkode: dd7c4...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (16 timer siden):

En 19 åring er nok utviklet til å bestemme selv hvem h*n vil ha sex med, de er ofte kåte og villige i den alderen. Det må være fint for en 19 åring og få ha sex med noen som er såppas eldre. Selv puler jeg på ei på 20 og jeg er litt over 40, hun setter stor pris på at jeg er såppas gammel. Hun sier de på hennes egen alder tenker kun på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Abslutt en go-go! Jeg tror det er helt normalt at exers tenåringssøstre blir sammen med 30-åringer..ett stort YES fra meg, borra på bara..!👍🧐

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent henne i 2 år... hatt god kontakt og mange gode opplevelser. Sex med henne hadde vært helt fantastisk.

Ehhh, jeg har ikke tenkt å fortelle noe til exen, og jeg tviler på at søsteren heller har tenkt til å gjøre det. Hun hadde vel ikke flørtet og uttrykt ønske om å møte meg hvis hun hadde ønsket å påføre søsteren sin smerte. Jeg bare frykter at søsteren finner ut av det på en eller annen måte.

Tenker på det, men hun frister meg noe jævlig. Jeg kommer garantert til å angre hvis jeg takker nei.

Typisk naiv mann som tenker med kuken og ikke med hodet..

Åh, joda exen vil få vite om dette etterhvert jo, og vet du hvem som får probelmer? Ikke du, men søsteren. Familiedrama vil oppstå mellom dem pga deg. 

Anonymkode: ac328...c08

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Skjønner du er fristet, men du kommer nok garantert til å angre om du takker ja også. 

Så er det bare å veie for og i mot, hva er verst, angre på noe du ikke har gjort, eller angre på noe du har gjort ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Typisk naiv mann som tenker med kuken og ikke med hodet..

Åh, joda exen vil få vite om dette etterhvert jo, og vet du hvem som får probelmer? Ikke du, men søsteren. Familiedrama vil oppstå mellom dem pga deg. 

Anonymkode: ac328...c08

Da er det fint og sitte på sidelinjen og spise popcorn.  Kanskje exen vil knulle for å hevne seg på søsteren. Det kan resultere i fitter i bøtter og spann, snakker av erfaring

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er det fint og sitte på sidelinjen og spise popcorn.  Kanskje exen vil knulle for å hevne seg på søsteren. Det kan resultere i DUMME fitter i bøtter og spann, snakker av erfaring

Ingen normalt oppegående vil være tømmestasjon for en sur ex. 

Anonymkode: f3d66...5ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...