AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Vi har vært sammen i 8 måneder, og er nylig blitt samboere. Jeg har ett tidligere (meget dårlig) samboerskap bak meg, han har ingen forhold eller samboerskap bak seg. Fra min tidligere erfaring er det viktig å gjøre kjæreste ting, sette pris på hverandre, være romantisk i hverdagen osv. Men han vil ikke gjøre noe, bortsett fra å trene sammen da han er svært fascinert av damer med mye muskler. Jeg ønsker å gjøre ting som å gå tur, gå på kino, reise eller andre aktiviteter men han er bare sliten etter jobb eller gidder ikke. Vi har også lite sex og har i grunn alltid hatt dette. Han ser ikke på meg under samleiet men har øynene igjen og det går i de samme 3 stillingene hele tiden. Har sex kanskje 3 ganger i uken. Har tatt dette opp men han sier «jeg ser på deg, tenner på deg så mye at jeg kommer med engang» og andre ting. Har noen erfaring med hva jeg kan gjøre for at dette ikke skal gå rett vest pga vi er blitt samboere? Anonymkode: 836ca...033
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Men dette var vel ikke bedre før dere ble samboere? Han har vel ikke sluttet å like kino og turer og sex etter at dere flyttet sammen, og lukket øynene mens dere holder på? Så skjønner ikke hvorfor dette er et samboerproblem. Anonymkode: cb359...5da 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Skal forholdet fungere må dere kommunisere. Om hva dere ønsker ut av livet og hverdagen, hvor mye tid dere ønsker å bruke sammen og på egne hobbyer, hva dere tenker på for tida. Han vil trene mye, men er bare sliten? Det henger jo ikke helt på greip. Uansett, du velger selv hvordan du vil tilbringe din fritid. Han kan mene at han vil trene med deg, men ikke noe mer, og da må du avgjøre om du syns det er ok å gå på turer alene og reise alene fremover. Snakk nå med han. Et forhold er å gi og ta, men det er en grense for hva som blir for mye, og alle er ikke en god match. Anonymkode: 2b56b...5fa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men dette var vel ikke bedre før dere ble samboere? Han har vel ikke sluttet å like kino og turer og sex etter at dere flyttet sammen, og lukket øynene mens dere holder på? Så skjønner ikke hvorfor dette er et samboerproblem. Anonymkode: cb359...5da Fordi han orker ikke gjøre kjæresteting med henne, annet enn å se på at hun trener. Fordi han er veldig glad i store muskler på damene sine. Anonymkode: 31081...620
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Kommunikasjon! Snakk til han mens dere har sex neste gang, og du opplever at han ikke ser på deg! Du må si i fra der og da! Anonymkode: c8279...e5d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordi han orker ikke gjøre kjæresteting med henne, annet enn å se på at hun trener. Fordi han er veldig glad i store muskler på damene sine. Anonymkode: 31081...620 Hva har dette med samboerskap å gjøre? Han var vel like glad i trening og muskler før de flyttet sammen. Anonymkode: cb359...5da
Almando Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 De fleste forhold går til helvete etter hvert uansett. Litt vanskeligere å bryte ut av et forhold når man har blitt samboere enn det ville vært om dere bodde hver for dere. Det er også vanlig at man viser sitt ekte jeg når man har flyttet sammen, da kan man ikke skjule uvaner og diverse. Forstår heller ikke hvorfor du flytter sammen med en som du ikke er fornøyd med sexlivet med, det er ikke slik at sexlivet automatisk blir bra når man bor i samme hus. Du må formidle hva du ønsker, og du må også si at du trenger at dere finner på ting sammen. Om han er så trøtt etter jobb kan han for eksempel legge seg tidligere og få nok søvn fremfor å sove bort ettermiddagen når dere heller kunne funnet på ting sammen. Siden han er så glad i de store musklene dine kan du vise de frem når dere er på kino eller middag, da blir han sikkert med, siden han er med på trening fordi han liker å se på damer. Bare et forslag.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Det er jo ikke det å bo sammen som er problemet her, men at dere ønsker ulike ting i et forhold. Anonymkode: 7903f...9f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå