Gå til innhold

Skal jeg skrive til han, eller vente til han gjør det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet noen uker, han har vært en helg oss meg og jeg en helg hos han. Vi har det superfint og han er veldig «på». Han jobber så og si fra morgen til kveld, er lite på telefon, og vi skriver ikke mye i hverdagen. Jeg har tatt mest inititativ til å møtest, men han har alltid vært veldig positiv og giret.

Spørsmålet er om jeg skal ta først kontakt igjen? Eller skal jeg vente til han gjør det?

Anonymkode: f90a6...59a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spill kostbar☺️ vent til han tar kontakt. 

Anonymkode: da55a...700

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har datet noen uker, han har vært en helg oss meg og jeg en helg hos han. Vi har det superfint og han er veldig «på». Han jobber så og si fra morgen til kveld, er lite på telefon, og vi skriver ikke mye i hverdagen. Jeg har tatt mest inititativ til å møtest, men han har alltid vært veldig positiv og giret.

Spørsmålet er om jeg skal ta først kontakt igjen? Eller skal jeg vente til han gjør det?

Ville ventet en stund og sett ja 😊 det bør jo liksom gå begge veier tenker jeg. 

Anonymkode: 5dfe2...0df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk, da venter jeg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat vært i den omvendte situasjon. Det var han som kontaktet meg først stort sett hele tiden. Han sa da i fra at han ønsket jeg ble mer proaktiv, så han ikke måtte kjenne på usikkerheten. Det ble jeg glad for at han sa, og det er nå mer 50-50. 

Anonymkode: 5e68b...ada

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har akkurat vært i den omvendte situasjon. Det var han som kontaktet meg først stort sett hele tiden. Han sa da i fra at han ønsket jeg ble mer proaktiv, så han ikke måtte kjenne på usikkerheten. Det ble jeg glad for at han sa, og det er nå mer 50-50. 

Anonymkode: 5e68b...ada

Tror jeg må gjøre det samme, men opplevde du det som mas når det var bare han som tok kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...