Gå til innhold

Det er ikke noe moro når sexpartneren har kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Kommer det til å bli den nye normalen? At de du har sex med er i et forhold eller er gift? Hvor mange av de man har hatt en one night stand med har egentlig vært i et forhold! Det får vi aldri vite. 

Det sårer personen de er i et forhold med når de er utro, men kan også såre den de har sex med hvis det er fast sexpartner. Det er ikke alle som vil være elskeren/elskerinnen til noen som er i et forhold eller er gift. Kan være en får følelser for sexpartneren, tror det kan bli noe mer og kanskje begynner å date å så viser det seg at personen har kjæreste eller er gift. Hvorfor kan ikke folk være ærlig fra starten av. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (2 timer siden):

Kommer det til å bli den nye normalen? At de du har sex med er i et forhold eller er gift? Hvor mange av de man har hatt en one night stand med har egentlig vært i et forhold! Det får vi aldri vite. 

Det sårer personen de er i et forhold med når de er utro, men kan også såre den de har sex med hvis det er fast sexpartner. Det er ikke alle som vil være elskeren/elskerinnen til noen som er i et forhold eller er gift. Kan være en får følelser for sexpartneren, tror det kan bli noe mer og kanskje begynner å date å så viser det seg at personen har kjæreste eller er gift. Hvorfor kan ikke folk være ærlig fra starten av. 

Hvorfor sjekker ikke folk sånne ting før de har sex med en ny person, så slipper noen å bli lurt. Jeg skulle til å ha sex med ei dame som var mye eldre enn meg når jeg var 20. Hun var rundt 40. Jeg spurte av nyskjerrighet om hun var singel mens vi satt i badekaret på hotellrommet nakne, og da sa hun at hun var gift og hadde 2 unger. Fikk så dårlig samvittighet ovenfor mannen hennes så sa bare at jeg ikke følte dette ble rett. Ikke alle 20 åringer som ville tatt en sånn beslutning sikkert, men for meg føltes det galt.

Anonymkode: 5a487...38b

• Liker 9
Skrevet

Hvis man er redd for dette, så får man ta større ansvar for seg selv. Enkelt og greit. Dette er da ikke nytt.

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor sjekker ikke folk sånne ting før de har sex med en ny person, så slipper noen å bli lurt. Jeg skulle til å ha sex med ei dame som var mye eldre enn meg når jeg var 20. Hun var rundt 40. Jeg spurte av nyskjerrighet om hun var singel mens vi satt i badekaret på hotellrommet nakne, og da sa hun at hun var gift og hadde 2 unger. Fikk så dårlig samvittighet ovenfor mannen hennes så sa bare at jeg ikke følte dette ble rett. Ikke alle 20 åringer som ville tatt en sånn beslutning sikkert, men for meg føltes det galt.

Ja kan være lurt å sjekke sånt først, men tenker ikke på det der og da, regner jo med at folk er ærlig og ikke går rundt å har sex med andre hvis de er i forhold. Selv om jeg innerst inne vet at utroskap er normalt. Det er bare så trist hvis det skal bli så normalt at de man har sex med egentlig er i et forhold at man må spørre først. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlig før sexen og ikke lenge etterpå.  

AnonymBruker
Skrevet

Så enig! Har hatt sex med en mann et par ganger den siste måneden, tok det som en selvfølge at han var single da vi begynte å treffes. Nå er jeg litt i tvil om han faktisk er det eller ei, ting tyder på at han kan ha dame. Skikkelig kjipt, trodde vi hadde noe bra på gang 🤪.

(Og nei, jeg spurte ikke engang – for når jeg blir bedt ut antar jeg automatisk at mannen er single!)

Anonymkode: 1d533...a17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror aldri dette kommer til å bli vanlig. Folk har bestandig hatet utroskap siden det ble vanlig med ekteskap, og folk ønsker jo fortsatt å gifte seg og stifte familie. Naturfolket tenkte vel ikke helt sånn. Og dette med seksualiteten vår henger fortsatt igjen fra naturfolket. Men vi prøver hardt å ignorere det. 

Anonymkode: 60cd1...742

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (4 timer siden):

Ja kan være lurt å sjekke sånt først, men tenker ikke på det der og da, regner jo med at folk er ærlig og ikke går rundt å har sex med andre hvis de er i forhold. Selv om jeg innerst inne vet at utroskap er normalt. Det er bare så trist hvis det skal bli så normalt at de man har sex med egentlig er i et forhold at man må spørre først. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlig før sexen og ikke lenge etterpå.  

Hvorfor mener du det er en normal antagelse? Det er da såpass vanlig å ha åpne forhold at minst en på ethvert utested har det. Dersom du personlig ikke ønsker ha sex med dem da så bør du jo avklare. Og da har vi ikke engang åpnet døren til utroskap. 

Antar du at en kvinne bruker p-piller også? Og tenker ikke over at såpass mange er på «pappajakt» når de er ute på byen at du alltid bør bruke kondom? (Pappajakt er når en har ubeskyttet sex fordi man ikke gidder eller har råd til å finne en villig sæddonor, formålet er enten å formere seg eller få stønader nok til å gå hjemme). 

Anonymkode: 07647...4dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har integritet, bra for deg😊

Anonymkode: 5e203...22e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet?  Da ville jeg peiset på og kjørt fitta hennes full av gum. Gjerne tatt et bilde etterpå og hatt i skrytealbumet mitt.

Anonymkode: 95fa5...002

Skrevet

Dette må jeg skrive ærlig, og ikke redd for å bruke brukernavnet mitt. Men jeg synes ikke synd på de som involverer seg med opptatte mennesker, kvinner som menn. De har et valg når det kommer ut og alle som tror på den klisje at ekteskapet er dårlig, har fått utdelt feil hjerneceller. Menn som kvinner må Gro noen baller og faktisk spørre den de roter seg borti, for ingen utomatikk at den opptatte sier han/hun er gift eller samboer fordi personen vil rett og slett kun knulle den ene hjernecelle ut av deg… jeg har bevist selv før jeg ble gift eller partner, spurt personen om gift/singel før eventuelt videre kontakt - og trukket meg tilbake hvis gift/opptatt. Etter jeg ble gift så har det eskalert vanvittig med idioter, som tror jeg vil være utro, single menn selvfølgelig. Og de lover gull og grønne skoger. Min mann leser alle meldingene sammen med meg og vi ler og skriver tilbake til folk sammen så de virkelig driter seg ut…. Klarer man ikke holde seg i skinnet bør man ikke gå ut eller være gift/opptatt. 

Skrevet

Ikke noe nytt her. Det hender. Så spørs det om sexpartneren lever i et åpent forhold eller har en slags avtale med kjæresten. Ikke helt vanlig, men helt sikkert noen som har det sånn. Og da da vil det fungere.

Ellers er det opp til "sexpartneren" å ta ansvar for sitt eget kjæresteforhold.  Det vil neppe fungere sånn veldig lenge før det blir oppvask hvis vedkommende er utro og går bak ryggen på kjæresten.

AnonymBruker
Skrevet

Min sexpartner har dame, vi har vært sexpartner i flere år før han fikk seg dame, og jeg må ærlig si at jeg synes synd på henne. Samtidig har jeg alltid trodd at hvis han ble sammen med noen var sexen vår over, men han er og var veldig på så til slutt var jeg egoistisk og tenkte ja ja det er ikke jeg som er i forhold, og sexen er bra. Men må si at menn jeg vet har dame når vi møtes er uaktuelle.

Anonymkode: 6308c...10f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min sexpartner har dame, vi har vært sexpartner i flere år før han fikk seg dame, og jeg må ærlig si at jeg synes synd på henne. Samtidig har jeg alltid trodd at hvis han ble sammen med noen var sexen vår over, men han er og var veldig på så til slutt var jeg egoistisk og tenkte ja ja det er ikke jeg som er i forhold, og sexen er bra. Men må si at menn jeg vet har dame når vi møtes er uaktuelle.

Anonymkode: 6308c...10f

Det er jo deg det er synd på egentlig. Du har valgt å ha sex med en som har dame og vet aldri vil forlate dama. Jeg kan ikke forstå hvorfor kvinner har et forhold med opptatte menn og omvendt. Jeg vet selv at hadde mannen min gjort noe sånt, og hatt ei elskerinne så vet både han og jeg at jeg at jeg er i stand til å knuse de begge to og sørge for at de sitter igjen med null og at skilsmissen ville kostet han så mye at han hadde gått på trynet. Pluss at alle ungene ville faktisk hatet han, og mistet respekten for han. Men heldigvis ikke tilfelle, for uansett hva folk sier og mener så har han alt han trenger hos meg og jeg har de verdiene han ikke finner hos andre. Fordi har vi isjus og ting er dårlige så jobber vi gjennom det i stedend for å finne lette løsninger….. og er sex livet på vei ned, så jobber vi med det også, og da reiser vi bort og tilbringer en helg bare oss og fokuserer på oss…. Har selv vært med på å ødelegge tidligere forhold, og det vil jeg ikke denne gangen. 

Anonymkode: 7090e...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...