AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 OBS: Kun for dem med erfaring med tarot. Ikke bare trekk et kort og kom med en standard forklaring! ... ja, de to første som svarer kan stille meg spørsmål, så kan vi bytte readings Helst noe innen kjærlighet, da det er der jeg har mest erfaring! ❤️ Anonymkode: 9db1f...960
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Dame 30 år scorpion 1990 Om kjærlighet Fremtiden. Anonymkode: 05ed3...288
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dame 30 år scorpion 1990 Om kjærlighet Fremtiden. Anonymkode: 05ed3...288 👍 Legger du tarot selv? TS Anonymkode: 9db1f...960
Cocogirl Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 👍 Legger du tarot selv? TS Anonymkode: 9db1f...960 Hva slags innlegg er dette...? Endret 16. juni 2021 av Cocogirl
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 👍 Legger du tarot selv? TS Anonymkode: 9db1f...960 Ja Anonymkode: 05ed3...288
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Cocogirl skrev (1 minutt siden): Hva slags innlegg er dette...? Hva lurer du på? Står i HI AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: 05ed3...288 Nice! Jeg legger på deg straks 😄 TS Anonymkode: 9db1f...960 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Jeg legger tarot, om du vil høre fra meg. Jeg lurer på om han fyren som er interessert i meg nå er helt bra for meg, men føler det er noe jeg skal lære her. Anonymkode: 2661d...6bd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg legger tarot, om du vil høre fra meg. Jeg lurer på om han fyren som er interessert i meg nå er helt bra for meg, men føler det er noe jeg skal lære her. Anonymkode: 2661d...6bd Supert. Jeg kan legge på deg også. TS Anonymkode: 9db1f...960
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dame 30 år scorpion 1990 Om kjærlighet Fremtiden. Anonymkode: 05ed3...288 Jeg la et legg på kjærlighetslivet ditt i nærmeste fremtid: Jeg får beskjed om at det har vært en mann i ditt liv, trolig en med et jordtegn: tyren, jomfruen eller steinbukken. Det virker som han vil komme tilbake i livet ditt - eller at kjærlighet mellom dere vil fornyes. Ut ifra hvordan jeg forstår det, er det over mellom dere per nå, eller dere gjennomgår en stor (ubehagelig) endring. Det er noe med at han er litt player-aktig, som jeg forstår det, eller "på farten" på noe vis. Litt vanskelig å få taket på. Jeg ser at det har vært forvirring, en tålmodighetsprøve, men at det sannsynligvis kommer en gjenforening. Det kan være noe som har stått på vent og som du har ventet på. Dine følelser for ham nå er noe gjensidig følelsesmessig, og han har nok følelser deg per nå også. Jeg ser at det tidligere har vært konflikt, og at dere har vært involvert i hverandre før. Noe gikk galt, og det har vært ufred og muligens manipulasjon, mye bekymring og tenkning. Her blir det nok en ny start Tilbakemelding mottas med takk. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å være seriøst involvert i noen i nærmeste fremtid? Jeg er ofte involvert i flere menn på et mer overfladisk nivå, men lurer på om jeg får en ordentlig kjæreste, eller hva som vil skje her... TS Anonymkode: 9db1f...960
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg la et legg på kjærlighetslivet ditt i nærmeste fremtid: Jeg får beskjed om at det har vært en mann i ditt liv, trolig en med et jordtegn: tyren, jomfruen eller steinbukken. Det virker som han vil komme tilbake i livet ditt - eller at kjærlighet mellom dere vil fornyes. Ut ifra hvordan jeg forstår det, er det over mellom dere per nå, eller dere gjennomgår en stor (ubehagelig) endring. Det er noe med at han er litt player-aktig, som jeg forstår det, eller "på farten" på noe vis. Litt vanskelig å få taket på. Jeg ser at det har vært forvirring, en tålmodighetsprøve, men at det sannsynligvis kommer en gjenforening. Det kan være noe som har stått på vent og som du har ventet på. Dine følelser for ham nå er noe gjensidig følelsesmessig, og han har nok følelser deg per nå også. Jeg ser at det tidligere har vært konflikt, og at dere har vært involvert i hverandre før. Noe gikk galt, og det har vært ufred og muligens manipulasjon, mye bekymring og tenkning. Her blir det nok en ny start Tilbakemelding mottas med takk. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å være seriøst involvert i noen i nærmeste fremtid? Jeg er ofte involvert i flere menn på et mer overfladisk nivå, men lurer på om jeg får en ordentlig kjæreste, eller hva som vil skje her... TS Anonymkode: 9db1f...960 Bare tull. Anonymkode: 05ed3...288
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #11 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 12.25): OBS: Kun for dem med erfaring med tarot. Ikke bare trekk et kort og kom med en standard forklaring! ... ja, de to første som svarer kan stille meg spørsmål, så kan vi bytte readings Helst noe innen kjærlighet, da det er der jeg har mest erfaring! ❤️ Anonymkode: 9db1f...960 Ja? Hva vil du vite da? Du kan legge generellt på meg. Anonymkode: a6e4b...af5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #12 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja? Hva vil du vite da? Du kan legge generellt på meg. Anonymkode: a6e4b...af5 Og gjerne kjærlighet. Jeg ønsker meg en kjæreste..er 39. Tyr. Anonymkode: a6e4b...af5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #13 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 12.25): OBS: Kun for dem med erfaring med tarot. Ikke bare trekk et kort og kom med en standard forklaring! ... ja, de to første som svarer kan stille meg spørsmål, så kan vi bytte readings Helst noe innen kjærlighet, da det er der jeg har mest erfaring! ❤️ Anonymkode: 9db1f...960 Jeg la litt kort til deg her nå, for å teste om jeg kunne få til noe uten navn og uten et spørsmål. 4 mynter er et råd til deg, / eller noe du trenger hjelp med. jeg antar det kan bety at du liker kontroll, og sparer penger. Men at du også trenger å huske folkene rundt deg og gleden de gir deg. Det er ikke penger som lager den skikkelige lykkefølelsen. Så får jeg 3 staver. Utvide din horisont. Så du kan se situasjoner med et bredere synspunkt kanskje? Eller kanskje det er viktig for det å tenke i den retningen, hva er det store bildet. Hva gir deg glede egentlig. Virker som du er dronning staver, en kreativ dame som er modig og bestemt, selvstendig. Det var også den følelsen jeg fikk fra deg. "bestemt" og tøff, liksom. Så to mynter, hvor du må organisere dette med penger. Får også mynte knekt som står for hardt arbeid, rutiner, produktivitet, og så 3 beger for seier. Så jeg tror at det er noe du må jobbe med innen sparing, og at du da vil greie å få til det du ønsker. Anonymkode: a6e4b...af5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #14 Skrevet 17. juni 2021 On 6/16/2021 at 12:59 PM, AnonymBruker said: Bare tull. Anonymkode: 05ed3...288 Hvorfor kaster du bort tiden til ts med useriøse innlegg? Anonymkode: 54671...ac7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #15 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor kaster du bort tiden til ts med useriøse innlegg? Anonymkode: 54671...ac7 Skeptikere er en del av dealen når man poster på KG. Jeg legger tarot selv og når jeg lager tråder er jeg godt forberedt. Feks, jeg sier at "alle som skriver i tråden får noen kort" og kommer det en skeptiker så får de også kort. Vi trenger folk som tror og ikke tror. Klart det er provoserende når noen vil ødelegge, men den som legger kort må nok stå i det. Anonymkode: a6e4b...af5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 Handler ikke om å være skeptisk, men realiteten er en bra ting. Anonymkode: 05ed3...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå