Gå til innhold

De som er kjæreste, hvordan snakker og starter dere sexen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her begynner en av oss å holde rundt hverandre, kysse på nakken, erte litt med å sende sexy nakenbilder når vi minst venter det. Ellers har vi begge en tendens til å sette oss på kne mellom bena på hverandre mens vi ser på film osv, for å overraske hverandre. Vi unngår dette på dager hvor vi vet at den andre er trøtt osv så klart.

Anonymkode: a2f64...50b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i mange år, og er nok A4 i forhold til KG folk flest.

Jeg holder rundt henne en stund i senga. Og stryker litt på kroppen hennes. Det gjør jeg ofte uten at det ender med sex. Hvis jeg vil sa sex tar jeg en hånd mellom lårene hennes, rett og slett. Eller så krabber jeg ned og kysser henne på innsiden av låret f.eks. Responsen viser om hun vil eller ikke. Hvis jeg ikke får noen positiv respons får hun et godnattkyss.  

Jeg tror kanskje noen synes dette er alt for direkte, men folk er forskjellige. Hun synes bare det kiler hvis jeg tar på puppen først, og er heller ikke glad i klining før vi er skikkelig i gang. Hun liker heller ikke så godt at jeg spør direkte. Det oppfatter hun som å "bestille time". Hun liker altså best at jeg går ganske rett på.

Hun er veldig subtil. Hun kan for eksempel legger seg på ryggen og bøyer beinet så det ene kneet ligger oppå meg. Jeg spurte en gang om hun ville ha sex. Responsen var "Ville jeg ligget sånn ellers?" som om det var en selvfølge. For meg som mann var det ikke SÅ opplagt, men vi er forskjellige.

Anonymkode: a35b2...8c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS, er du mann eller kvinne som spør? 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

TS, er du mann eller kvinne som spør? 

Jeg er mann, 36. Lurte på om er høflig eller fint å spørre kvinner DIREKTE om seksualt omgang. 

Skrevet
hiteze skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann, 36. Lurte på om er høflig eller fint å spørre kvinner DIREKTE om seksualt omgang. 

Det trenger ikke være det lureste nei:) Kyss henne mykt i nakken bakfra mens du holder forsiktig rundt henne...

AnonymBruker
Skrevet

"Pule?"

Hvis vi allerede ligger i senga er det kos som utvikler seg til beføling, og deretter signaler om det ene eller det andre. Altså, ingen trenger å si "nei" for at motparten skal skjønne at man ikke har lyst. Man trenger ikker ikke å si "ja" med ord. Men etter mange år sammen er det ganske åpenbart når man har lyst.

Anonymkode: 644d0...d56

• Liker 3
Skrevet

Pleier egt ikke å si så mye.. man skjønner om man har lyst eller ikke ved å kysse osv. men ofte bare spør vi rett ut, enkelt og greit😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? Er ikke akkurat noe seremoni før sex når man har vært lenge i fast forhold. Jeg tar bare tak i pikken hvis det passer med sex og sier at jeg er keen nå

Anonymkode: 56842...38e

AnonymBruker
Skrevet
hiteze skrev (3 timer siden):

Når man er i forhold så er vel det helt vanlig da mann!

Anonymkode: 56842...38e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, hiteze said:

Hvis mannen min gjør det av og til, gjør det meg ingenting. MEN, dersom han gjorde det slik hver eneste gang han tok initiativ, da hadde jeg blitt skuffet over manglende innsats. Vi kvinner trenger som regel mer oppvarming enn det menn gjør, og jeg kan love deg.. Hvis du av og til gir henne en kveld med en halvtime forspill hvor du tirrer henne opp saaaakte, forsiktig, ømt og deilig uten å gi henne pikken din før hun bokstavelig talt trygler deg om den, da scorer du mange brownie points!

(Dette gjelder for majoriteten av kvinner, men selvsagt er det noen som kanskje ikke blir tent av slikt! Man må lære sin egen sexpartner å kjenne. Jeg sier bare dette fordi jeg vet at det er noe mange kvinner savner i forholdet!)

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Stryker litt over han utenpå buksen. Kysser han på munnen og på halsen, nedover magen og brystvortene. Knepper opp buksen, slikker punger og suger han . Tar av han buksen og runker og suger videre, før jeg setter meg oppå han og rir han  :)  Eller slenger han ned på sengen , holder hendene hans fast mens han har med å ligge i ro og bare godta det jeg gjør med han . 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger hånda på kølla hans, knar den deilig og ber ham knulle meg. 

Eller jeg begynner å ta på meg selv. Da blir han alltid med.

Eventuelt så setter jeg meg på skrev over ham, og kysser ham såpass grundig at han erigerer nok til å omtrent penetrere meg gjennom alle lagene med klær. 

Han er mer kosete når han prøver seg. Han er ellers ikke en kosete person.

Anonymkode: 2f594...3d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar å legger meg tett inntil mannen også begynner jeg å masere utpå boxeren. Også begynner jeg å masere på penisen og ballene. 

Hvis det er han så begynner han enten å fingre meg eller masere å suge brystene 😍☺️🤩

Anonymkode: acdf7...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når hun ligger med rompa mot kuken, gnir jeg den mellom rompeballene og fitta hennes,masserer litt nipper. Hun er som regel klar på 3 min.

Anonymkode: 8719b...5b6

Skrevet

Den artikkelen ga meg et ligg. Så jeg stemmer for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...