Gå til innhold

Hvem skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i midten av 20årene og har i den siste tiden vært veldig i tvil angående partnervalg. Jeg har i det siste året hatt et forhold til en gift mann som nærmer seg 50, han er veldig attraktiv, og i god form. Han har vært utro mot mange kvinner før og har barn i nesten min egen alder. Han sier alltid at han vil forlate kona og satse på meg, men det skjer aldri, og jeg er blitt rastløs, jeg orker snart ikke denne relasjonen lengre. For noen måneder siden traff jeg en annen mann, et par år eldre enn meg. Han er singel, høy og en flott fyr. I starten tok han initiativt, deretter har jeg meldt meg mere på banen og drevet det fremover, vi kysser en god del, treffer hverandre et par ganger i uka, og nærmer oss vel en form for kjæreste-relasjon. Denne mannen er en lojal, fin fyr, litt rolig og introvert, men jeg har sett ham i jobb-sammenheng og han har ikke noen dårlig sosial fungering, ikke i det hele tatt.... Han harspennende arbeidsoppgaver med mange utfordringer, en god lønn, høy utdannelse, egen bolig og trener. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å velge ham, fordi det er noe med den elsker som gjør at jeg ikke klarer å trekke meg ut, selvom denne fine unge mannen fortjener så mye bedre. Jeg vet jo også at han ikke venter evig, og jeg er redd for å miste ham en dag, vet ikke hva jeg holder på med...

Hvem skal jeg velge? Hvorfor klarer jeg ikke å gjøre det som 99% av damer ville ha gjort?

Anonymkode: 31247...df9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg hadde gjort og tenker:

Hvis man sliter å velge mellom 2 menn, fordi man har følelser for begge, ville jeg droppet begge. Dette gjorde jeg en gang og var det beste i mitt tilfelle! Grunnen til jeg mener dette er at det ikke er en som "skiller" seg ut eller en som sveiper deg av beina. Hadde du valgt den ene kan man tenke i ettertid, tenk hvis jeg hadde valgt anderledes.

Du er enda ung, og hvis en av dem er fremtidige partneren din, så vil dere møtes et senere tidspunkt.

Noe annet jeg tenker er: hvis man er så glad i person 1, hvordan fikk man følelser for person 2?

Anonymkode: 2fe66...5dd

Skrevet (endret)

Dette kan fremstå kaldt. Beklager det.

Du har datet en notorisk utro, gift mann som er gammel nok til å være faren din.

Så har du møtt en vellykket, jevngammel mann med alt på stell.

Kan det være at du ikke føler det bra nok for mann nr 2 og nøler i frykt for at han skal oppdage at du ikke er bra nok?

Mens det ikke skal så mye til for å være bra nok for drittsekken du har datet det siste året? (Skriver drittsekk basert på at han er gift)

Endret av Nøgd
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en jente i midten av 20årene og har i den siste tiden vært veldig i tvil angående partnervalg. Jeg har i det siste året hatt et forhold til en gift mann som nærmer seg 50, han er veldig attraktiv, og i god form. Han har vært utro mot mange kvinner før og har barn i nesten min egen alder. Han sier alltid at han vil forlate kona og satse på meg, men det skjer aldri, og jeg er blitt rastløs, jeg orker snart ikke denne relasjonen lengre. For noen måneder siden traff jeg en annen mann, et par år eldre enn meg. Han er singel, høy og en flott fyr. I starten tok han initiativt, deretter har jeg meldt meg mere på banen og drevet det fremover, vi kysser en god del, treffer hverandre et par ganger i uka, og nærmer oss vel en form for kjæreste-relasjon. Denne mannen er en lojal, fin fyr, litt rolig og introvert, men jeg har sett ham i jobb-sammenheng og han har ikke noen dårlig sosial fungering, ikke i det hele tatt.... Han harspennende arbeidsoppgaver med mange utfordringer, en god lønn, høy utdannelse, egen bolig og trener. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å velge ham, fordi det er noe med den elsker som gjør at jeg ikke klarer å trekke meg ut, selvom denne fine unge mannen fortjener så mye bedre. Jeg vet jo også at han ikke venter evig, og jeg er redd for å miste ham en dag, vet ikke hva jeg holder på med...

Hvem skal jeg velge? Hvorfor klarer jeg ikke å gjøre det som 99% av damer ville ha gjort?

Anonymkode: 31247...df9

Det er klart du velger rundbrennern på 50!😂😍 Et alvorlig svar er dette: ingen av de, det tror jeg du kjenner selv også...når du treffer en som er ment to be rr det ingen tvil det..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortell noen om han fyren på 50. Utrolig ekkelt!

Anonymkode: 3c869...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...