Gå til innhold

Sex-stillinger fra NRK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om at NRK har en sexguide til inspirasjon?

Applauderer vi det, eller bør norsk rikskringkasting holde seg for gode for dette/feil kanal?

https://www.nrk.no/spesial/sexguide

Anonymkode: 0fbb9...240

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjef som tjener bra og har status. Ingenting gjør ei dame mere villig og våt. 

• Liker 4
Skrevet

Heilt ok! Ikkje spesielt spennende/opphissende, men greitt å sjå om det er noko som kan vere morsomt å prøve:)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare elsker bildene av naturlige kropper! Ahh det er så vakkert 

Anonymkode: 64d67...41c

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner det egentlig hysterisk morsomt at såpass mange klager på dette. Enkelte har altså noe negativt å si om absolutt alt.

Anonymkode: e83b1...9b4

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjerringa så på det for å finne inspirasjon, men det var dessverre lite å hente der.

Det ser mest ut som en samling erotiske og akrobatiske bilder. Ikke en guide over stillinger som fungerer i praksis.

Anonymkode: 70fd0...234

• Liker 8
Skrevet

For. Noen. Navn!

'I kveld vil jeg kjøre Flamingoen, kjære.'

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Får legge til at jeg applauderer det.

NRK produserer da mye som ikke alle er interessert i, så hvorfor henge seg opp i akkurat dette? Det er nok fordi folk er snerpete.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og kjerringa så på det for å finne inspirasjon, men det var dessverre lite å hente der.

Det ser mest ut som en samling erotiske og akrobatiske bilder. Ikke en guide over stillinger som fungerer i praksis.

?

Vi har for vår del prøvd de aller fleste av disse og veldig mange av dem bruker vi jevnlig.

Anonymkode: dc1f9...e42

• Liker 2
Skrevet

Syns det er tøft av nrk. Absolutt. Men navnene var bare merkelige 😆 Min favoritt var med på lista gitt 😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Navnene er så kleine at man skulle tro de ble lagd av flaue Gertrud på 60, som prøver å lage artikkel for ett spenstig kvinneblad for 40 år siden. Flamingo, munnfull og stump mot stump. 

Men, kudos for variasjon av kroppstyper og par. 

Anonymkode: 4d90e...559

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (1 minutt siden):

Syns det er tøft av nrk. Absolutt. Men navnene var bare merkelige 😆 Min favoritt var med på lista gitt 😁

Tøft? av NRK? NRK blir aldri tøft. Krampaktig forsøk på å få oppmerksomhet, vise at sex er viktig for NRK også, de er med liksom. Som å kline leppestift på en bulldog. NRK bør holde seg til sakte-TV og Norge Rundt.

Anonymkode: 79d22...1b1

• Liker 5
Skrevet

Nyttig artikkel. Flere gode tips. Frivillig å lese, til og med. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen lem.

Anonymkode: 47b1d...b45

• Liker 2
Skrevet

Supert! Fortsett å bruke statskanalen sånn, så skal jeg være fornøyd med å betale for det. 

• Liker 8
Skrevet

Mye inspirasjon å hente der. 

Skrevet

Kanskje den mest informative journalistikken rundt sex noen gang fra NRK. Applauderes! 

Med sort/hvitt bilder, naturlige kropper og ingen kjønnsorgan, så synes jeg det er utrolig at noen blir støtt av dette.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (40 minutter siden):

Kanskje den mest informative journalistikken rundt sex noen gang fra NRK. Applauderes! 

Med sort/hvitt bilder, naturlige kropper og ingen kjønnsorgan, så synes jeg det er utrolig at noen blir støtt av dette.

Tviler på at så mange finner dette støtende. Det er mer et spørsmål om hva har Nrk bruker pengene på, og kvaliteten på det arbeidet de gjør.

Anonymkode: 79d22...1b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Likegyldig. Det er verken positivt eller negativt, men hadde aldri gjettet at NRK gjorde noe sånt. Er mer typisk dagbladet påfunn. 

Må si jeg er nyssgjerrig på hvor mange par i det Norske land bruker trillebår stillingen på soverommet. Ser for meg det er typisk trenings-par som reklamerer for herbalife på insta som jobb på siden av sosialhjelp som bruker den jevnlig. 😂

Anonymkode: b8936...c89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bildene er så altfor politisk korrekte. Alle legninger, alle type kropper. Hadde alle personene vært slanke, så hadde det vært tiltalende å se på. Men feite folk som har seg? Nei, ellers takk. Muligens spennende for ungdommen. Selv har vi gjort de fleste stillingene for heteroseksuelle.

Anonymkode: 125b3...32a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...