AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #161 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Haha! Jeg tror det handler om førerkortet gitt Blir jo unektelig en del verre for de når den ansatte har kjørt uten gyldig førerkort og meid ned noe. Og så nektet for det. Men det er faktisk ikke mitt problem, men deres. De sa at de ikke hadde vært klar over akkurat det, og det syns jeg er litt urovekkende det og. Anonymkode: 958f5...d41 Kommunen har ikke noe ansvar her, kun den ansatte. Når du jobber i stat eller kommune skriver du under og godtar at du ikke skal utføre arbeidsoppgaver du ikke har evner, utdanning eller lov til. Du skal da si nei til å utføre oppgaven selvom du blir bedt om det. Den ansatte skulle derfor sagt at kollegaen måtte kjøre pga hun selv ikke har lov til det. Anonymkode: 6e929...6b1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #162 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 8.19): Bare vær ærlig med barnehagen, si at det er hevnaksjon fra BVT, fordi den ansatte kjørte ulovlig uten gyldig førerkort og ikke kan stå for handlingen sin! videoovervåknkng har veldig veldig mange , selv folk uten psykiske lidelser! Anonymkode: a43ad...440 Etter hva jeg har sett av barnevernstjenesten i vår kommune, der en familie ble fratatt barna sine men fikk dem igjen etter to uker, så ville jeg vært veldig forsiktig med å gjøre noe sånt. Så veldig mye merkelig i den saken som ikke hang på greip, og folk tror ikke på folk som har oppfølging fra barnevernet uansett. Jeg gjorde ikke det i alle fall, før jeg fikk se en sak på nært hold. Ville ikke sagt noe til noen og i alle fall ikke media, men latt advokaten ta seg av denne saken. Hun skal jo bo i denne kommunen etterpå også, og da er det kjipt om folk vil sitte og lure på hva som egentlig lå bak og hva hun egentlig har gjort. Bruk advokaten! Anonymkode: 24fdd...ba3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 22. juni 2021 #163 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg hadde kjørt saken så langt jeg kunne. Jeg hadde krevd full reparasjon av skadene, en personlig uskyldig fra den ansatte og jeg hadde krevd at saken fikk konsekvenser for henne. I tillegg hadde jeg tatt saken videre til media, For det synes jeg denne kommunen fortjener ❤️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #164 Del Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 7.03): Hvem er "de"? Hvilken sak? Hvem er du? Anonymkode: 0619f...df1 Du sa de (bv) var på besøk. Då har de (bv) hatt en sak. Hadde ikke kranglet med de. Anonymkode: c1151...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #165 Del Skrevet 22. juni 2021 Lagt bort bekymringsmeldingen? Anonymkode: db8ea...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #166 Del Skrevet 22. juni 2021 Heia TS!! Anonymkode: cda71...e68 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #167 Del Skrevet 22. juni 2021 Heier på deg ts❤️ Anonymkode: 4d799...895 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #168 Del Skrevet 22. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Du sa de (bv) var på besøk. Då har de (bv) hatt en sak. Hadde ikke kranglet med de. Anonymkode: c1151...876 Altså.. Følg med i timen!? 🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: 3fbd2...5f4 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #169 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kommunen har ikke noe ansvar her, kun den ansatte. Når du jobber i stat eller kommune skriver du under og godtar at du ikke skal utføre arbeidsoppgaver du ikke har evner, utdanning eller lov til. Du skal da si nei til å utføre oppgaven selvom du blir bedt om det. Den ansatte skulle derfor sagt at kollegaen måtte kjøre pga hun selv ikke har lov til det. Anonymkode: 6e929...6b1 Det er dessverre kommunen som må ta smellen for at de ikke har sjekket det sånn jeg forstår det Rucula skrev (12 timer siden): Jeg hadde kjørt saken så langt jeg kunne. Jeg hadde krevd full reparasjon av skadene, en personlig uskyldig fra den ansatte og jeg hadde krevd at saken fikk konsekvenser for henne. I tillegg hadde jeg tatt saken videre til media, For det synes jeg denne kommunen fortjener ❤️ Vi blir å sende en lang klage til statsforvalteeren idag. Jeg vet ikke om jeg vil gå til media, jeg tenker at jeg var uheldig med en ansatt og hennes familiemedlem, og hun har løyet mye til sine kolleger.. sånn at om jeg går til RB så vil det bare bli en helt vill sak som gir motstandere av bv vann på mølla.. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lagt bort bekymringsmeldingen? Anonymkode: db8ea...bdc Ja. Det var hun som hadde laget og scannet den. Jeg er helt sjokkert over hvor mye hun ville nekte for dette og forsøke skade vår familie! Helt vilt. Anonymkode: 958f5...d41 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #170 Del Skrevet 23. juni 2021 Takk for oppdateringer, TS. Det er bra at du står på ditt. Du har hatt veldig, veldig uflaks! Du har et veldig reflektert syn på saken. Er glad for at du ser at dette er én enkeltansatt (som muligens har personlige problemer), og at hun ikke er representativ for hele Barnevernet. Men jeg klarer likevel ikke å fri meg fra tanken på at vedkommende kan ha opptrådt med dårlig dømmekraft i andre sammenhenger. Det kan ha fått vonde konsekvenser, dersom hun har kommet borti personer som ikke har så godt bevisbilde som deg, eller ikke er like ressurssterke som det du er. Synes absolutt at det er riktig å klage saken inn for Statsforvalteren. Dette er ille... Anonymkode: c6b5c...240 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #171 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja. Det var hun som hadde laget og scannet den. Jeg er helt sjokkert over hvor mye hun ville nekte for dette og forsøke skade vår familie! Helt vilt. Anonymkode: 958f5...d41 Dette er jo helt drøyt! Anonymkode: c6b5c...240 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #172 Del Skrevet 23. juni 2021 For en syk sak. Har jobbet i hjemmesykepleien og skal si det er mye skader på bilene. Men alle har førerkort og skader blir ordnet opp. Uhell kan skje. Hvordan man reagerer etterpå er hva som er avgjørende. Høres ut som det ordner seg for deg. Det er bra. Anonymkode: 4a131...b48 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 23. juni 2021 #173 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ja. Det var hun som hadde laget og scannet den. Jeg er helt sjokkert over hvor mye hun ville nekte for dette og forsøke skade vår familie! Helt vilt. Anonymkode: 958f5...d41 Jeg er nå der at jeg ville stilt spørsmål med alle vurderinger og avgjørelser denne personen har tatt i kraft av sin stilling. Det betyr ikke at hun har gjort noe feil før, men når en viser såpass dårlig dømmekraft som her så MÅ man våge å stille sånne spørsmål. Hvor vidt jeg ville gått til media handler mest om hva du føler kommunen og statsforvalteren nå gjør. Dersom de ikke gjør noen grep innad i avdelingen eller tiltak mot denne ansatte så hadde jeg blåst alt avgårde til media. Søkelys fra media gjør at de ikke kan gjemme seg og unnlate å gjøre grep. Men gjør de grepene og tiltakene selv så må det være ok å ikke gå til media tenker jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #174 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for oppdateringer, TS. Det er bra at du står på ditt. Du har hatt veldig, veldig uflaks! Du har et veldig reflektert syn på saken. Er glad for at du ser at dette er én enkeltansatt (som muligens har personlige problemer), og at hun ikke er representativ for hele Barnevernet. Men jeg klarer likevel ikke å fri meg fra tanken på at vedkommende kan ha opptrådt med dårlig dømmekraft i andre sammenhenger. Det kan ha fått vonde konsekvenser, dersom hun har kommet borti personer som ikke har så godt bevisbilde som deg, eller ikke er like ressurssterke som det du er. Synes absolutt at det er riktig å klage saken inn for Statsforvalteren. Dette er ille... Anonymkode: c6b5c...240 jeg svarer deg mer utfyllende i svaret til nomore nomore82 skrev (Akkurat nå): Jeg er nå der at jeg ville stilt spørsmål med alle vurderinger og avgjørelser denne personen har tatt i kraft av sin stilling. Det betyr ikke at hun har gjort noe feil før, men når en viser såpass dårlig dømmekraft som her så MÅ man våge å stille sånne spørsmål. Hvor vidt jeg ville gått til media handler mest om hva du føler kommunen og statsforvalteren nå gjør. Dersom de ikke gjør noen grep innad i avdelingen eller tiltak mot denne ansatte så hadde jeg blåst alt avgårde til media. Søkelys fra media gjør at de ikke kan gjemme seg og unnlate å gjøre grep. Men gjør de grepene og tiltakene selv så må det være ok å ikke gå til media tenker jeg. Jeg stiller også spørsmål ved andre ting denne ansatte kan ha gjort på Jobb,dersom det å rygge inn i noens gjerde etc kan forårsake dette. Jeg føler jeg har hatt både flaks og uflaks. Flaks fordi jeg har advokat og ressurser. Men hadde jeg ikke hatt det vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Jeg føler at denne ansatte aldri bør få utøve jobben sin igjen. Man kan jo sikkert si at hun rygger sikkert ikke inn i alt hun kommer over, men problemet her er jo reaksjonen. Ville hun reagerte slik på en uenighet vi hadde også? Som jeg skrev innledningsvis så hadde vi ingen kjemi, men det trenger vi jo ikke ha, men gud vet hvor mange saker hun er ansvarlig i? Har skjønt det er lang saksbehandlingstid hos statsforvalteeren og da har jeg sikkert glemt denne tråden på kg.. men husker jeg det og det skjer noe mer så oppdaterer jeg jo her. For min egen del og. Anonymkode: 958f5...d41 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #175 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg svarer deg mer utfyllende i svaret til nomore Jeg stiller også spørsmål ved andre ting denne ansatte kan ha gjort på Jobb,dersom det å rygge inn i noens gjerde etc kan forårsake dette. Jeg føler jeg har hatt både flaks og uflaks. Flaks fordi jeg har advokat og ressurser. Men hadde jeg ikke hatt det vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Jeg føler at denne ansatte aldri bør få utøve jobben sin igjen. Man kan jo sikkert si at hun rygger sikkert ikke inn i alt hun kommer over, men problemet her er jo reaksjonen. Ville hun reagerte slik på en uenighet vi hadde også? Som jeg skrev innledningsvis så hadde vi ingen kjemi, men det trenger vi jo ikke ha, men gud vet hvor mange saker hun er ansvarlig i? Har skjønt det er lang saksbehandlingstid hos statsforvalteeren og da har jeg sikkert glemt denne tråden på kg.. men husker jeg det og det skjer noe mer så oppdaterer jeg jo her. For min egen del og. Anonymkode: 958f5...d41 Jeg tror også at dette kan bli en stygg sak for barnevernet. Å sende falsk bekymringsmelding anonymt som en saksbehandler må være oppsigelsesgrunn alene. Alle sakene den ansatte har hatt kan bli trukket i tvil. Vi får håpe hun ikke har ødelagt noen familier. Folk flest har tillit til barnevernet og det er vanskelig å tro at noen kan være så sprø. Hun . Er må ha blitt alvorlig syk eller noe. Hun er i allefall ikke skikket til jobben. Anonymkode: 4a131...b48 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #176 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): jeg svarer deg mer utfyllende i svaret til nomore Jeg stiller også spørsmål ved andre ting denne ansatte kan ha gjort på Jobb,dersom det å rygge inn i noens gjerde etc kan forårsake dette. Jeg føler jeg har hatt både flaks og uflaks. Flaks fordi jeg har advokat og ressurser. Men hadde jeg ikke hatt det vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Jeg føler at denne ansatte aldri bør få utøve jobben sin igjen. Man kan jo sikkert si at hun rygger sikkert ikke inn i alt hun kommer over, men problemet her er jo reaksjonen. Ville hun reagerte slik på en uenighet vi hadde også? Som jeg skrev innledningsvis så hadde vi ingen kjemi, men det trenger vi jo ikke ha, men gud vet hvor mange saker hun er ansvarlig i? Har skjønt det er lang saksbehandlingstid hos statsforvalteeren og da har jeg sikkert glemt denne tråden på kg.. men husker jeg det og det skjer noe mer så oppdaterer jeg jo her. For min egen del og. Anonymkode: 958f5...d41 Skal krysse fingrene for at det går din vei! Hold oss gjerne oppdatert, mange som er engasjerte på dine vegne her Anonymkode: 2caf8...c4d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #177 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du sa de (bv) var på besøk. Då har de (bv) hatt en sak. Hadde ikke kranglet med de. Anonymkode: c1151...876 Les tråden!! Tulling Anonymkode: d2ec3...d49 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #178 Del Skrevet 23. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror også at dette kan bli en stygg sak for barnevernet. Å sende falsk bekymringsmelding anonymt som en saksbehandler må være oppsigelsesgrunn alene. Alle sakene den ansatte har hatt kan bli trukket i tvil. Vi får håpe hun ikke har ødelagt noen familier. Folk flest har tillit til barnevernet og det er vanskelig å tro at noen kan være så sprø. Hun . Er må ha blitt alvorlig syk eller noe. Hun er i allefall ikke skikket til jobben. Anonymkode: 4a131...b48 Ja jeg og mannen snakket om det igår at dette er egentlig bare tilgivelig om hun har en uoppdaget svulst eller noe... Er Jo helt merkelig oppførsel Beklager alle skrivefeil altså. Er litt gåen etter nattevakt 🥴 Anonymkode: 958f5...d41 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 23. juni 2021 #179 Del Skrevet 23. juni 2021 Må gi deg cred for å klare og holde deg så saklig, og ikke legge hele BV for hat. Det er desverre noen råtten epler selv i BV. Men det blir satt mer og mer lys på det, og forhåpentligvis blir det gjort endringer. Glad de tok til delvis til vett her. Sier delvis, fordi de tydelig ville prøve å beskytte den ansatte her. Noe som er vilt! Håper du husker å oppdatere oss når du hører fra Statsforvalteren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #180 Del Skrevet 23. juni 2021 Når BV først er inne i bildet, har de ganske stor makt over folks liv, så det er sikkert også en arbeidsplass som tiltrekker seg den type mennesker som liker slikt og som ikke forstår (eller vil forstå) ansvaret som kommer med det og at man ikke kan misbruke det. Det er ingen normale mennesker som gjør noe som denne kjerringen her, hun høres virkelig ikke helt god ut 😳 Anonymkode: 9b9e0...c22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå