AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #21 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel utifra reaksjonen til BV så mener jo det at selv om de har skadet hagen så trenger de ikke innrømme det, og skal få komme seg unna med det. Kanskje fordi de er barnevernet. Og måten behandleren kommenterte i saksrapporten ( rett etter å ha meia ned gjernet ) virket det nesten som en trussel at "siden hun får hjelp på bup, så henlegger de saken." mens det var barnefar så egentlig var problemet. Men de maler et bilde av at TS hadde et problem, men får hjelp med det. Synes dette er så hinsides frekt ut ubehagelig at jeg forstår godt at TS opplever det som ekkelt, om hun gjør det. Eller hva?? Anonymkode: 14084...b0a Ja, nettopp dette. Jeg måtte først ha de her pga eksmannen er meldt til bv, han bor på andre siden av landet og vi har ikke hatt noe med av å gjøre siden han ble fratatt omsorgen og samvær med tilsyn. Så jeg har lukket den døren og hadde ingenting å skjule, meldingen kom fordi han var full og i bråk med noen der han bor. Så trekkes DPS inn??? Jeg har ikke gått til DPS på flere år heller for jeg er ferdig behandlet... Føler at om jeg lager "bråk" nå så tilskrives det mine erfaringer med eksmannen min liksom. Jævla ekkelt Anonymkode: 958f5...d41 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #22 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så trekkes DPS inn??? Jeg har ikke gått til DPS på flere år heller for jeg er ferdig behandlet... Føler at om jeg lager "bråk" nå så tilskrives det mine erfaringer med eksmannen min liksom. Jævla ekkelt Oi, okay. trodde at dette var noe dere snakket om i møtet. Men ja virker som at hun maler et bilde at at det er "rart" du filmet dem og at du er syk, men siden du får hjelp med det så gjør de ikke noe. Ubehagelig ja. Anonymkode: 14084...b0a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #23 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For det første anmelder du. Dette er jo hærverk på andres eiendom, og det er ulovlig å bare stikke fra ansvaret sitt. Du har kontaktet den ansatte men hun har ikke anerkjent sitt ansvar. Anmeld. For det andre så krever du å få en ny ansatt på saken din. Det er en soleklar interessekonflikt her, når den ansatte som er ansvarlig for saken din har begått skadeverk på din eiendom og forsøker å unndra seg ansvaret. Ordlyden i rapporten hun skrev er ikke engang det mest relevante her, selv om den er egnet til å understøtte inntrykket av at den ansatte forsøker å legge lokk på hendelsen ved selv å vri fokus til diskreditering av deg. Du har hendelsen på kamera, som er livlig satt opp på din eiendom. Du har skriftlig bevis for at den ansatte er konfrontert med hærverket. Det holder i massevis. For det tredje bør du også kreve å få hendelsen dokumentert i et eget notat i sakspapirene, slik at det fremgår tydelig hvorfor skifte av ansvarlig person var nødvendig. Anonymkode: acafe...ba3 Ja, jeg vil ha den dritten der ut av rapporten faktisk. Oppkjørselen vår er trygg, jeg har lovlig kamera og de er også merket. Hun prøver jo åpenbart å komme seg unna at de kjørte helt tragisk, men det er jo ikke min feil eller noe. Når bvleder avviste meg så blankt ble jeg veldig satt ut. Jeg skal ringe kommunen nå for å se hva de gjør med sånt. Jeg mener, det lå deler av en baklykt her liksom. Så de må jo ha fått en skadet bil.. Anonymkode: 958f5...d41 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #24 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi, okay. trodde at dette var noe dere snakket om i møtet. Men ja virker som at hun maler et bilde at at det er "rart" du filmet dem og at du er syk, men siden du får hjelp med det så gjør de ikke noe. Ubehagelig ja. Anonymkode: 14084...b0a Det vi snakket om var at jeg har gått til DPS i flere år, så det kan således være en dårlig formulering av henne. Og er det ikke det så vil jeg jo ikke krangle med henne om at jeg har fått/får hjelp. For da er det sikkert kjempebekymringsverdig at jeg har en helt normal oppkjørsel med overvåking og ikke går til psykolog. Anonymkode: 958f5...d41 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #25 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vil ha den dritten der ut av rapporten faktisk. Oppkjørselen vår er trygg, jeg har lovlig kamera og de er også merket. Hun prøver jo åpenbart å komme seg unna at de kjørte helt tragisk, men det er jo ikke min feil eller noe. Når bvleder avviste meg så blankt ble jeg veldig satt ut. Jeg skal ringe kommunen nå for å se hva de gjør med sånt. Jeg mener, det lå deler av en baklykt her liksom. Så de må jo ha fått en skadet bil.. Anonymkode: 958f5...d41 Jeg tror jeg hadde ringt kommunen og sagt at du fikk besøk av en bil sendt fra kommunen ( har du bilskiltnummer?) og sagt at det ligger en lykt her i ditt ødelagte bed og gjerde. Og litt humoristisk sagt at det ligger en lykt her og om de kan sjekke om den mangler på bilen deres. Og så spørre hva du bør gjøre videre. Jeg liker å spille litt dum om sånt skjer, så må de forklare seg. Anonymkode: 14084...b0a 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #26 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg ville ha kontaktet advokat. Anonymkode: d4fea...fd1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 16. juni 2021 #27 Del Skrevet 16. juni 2021 Er nok ryddigst å ta det med kommunen uansett, bv-ansatt er sikkert flau og usikker på hvordan dette skal håndteres siden hun var i tjeneste. Det er kommunen som må ha klarhet i dette. Hva anbefaler forsikringsselskapet? Du trenger ikke ha noe direkte kontakt med den ansatte i bv om akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #28 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg hadde ringt kommunen og sagt at du fikk besøk av en bil sendt fra kommunen ( har du bilskiltnummer?) og sagt at det ligger en lykt her i ditt ødelagte bed og gjerde. Og litt humoristisk sagt at det ligger en lykt her og om de kan sjekke om den mangler på bilen deres. Og så spørre hva du bør gjøre videre. Jeg liker å spille litt dum om sånt skjer, så må de forklare seg. Anonymkode: 14084...b0a Er veldig vanskelig å se skiltnummeret selv når man skalerer opp, men det står navn kommune på bilen og er en kommunal bil. Forstår ikke hvorfor hun ikke innrømmer dette, sånt kan jo skje og regner med kommunen har forsikring Anonymkode: 958f5...d41 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #29 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår ikke hvorfor hun ikke innrømmer dette, sånt kan jo skje og regner med kommunen har forsikring Folk er rare.. Anonymkode: 14084...b0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #30 Del Skrevet 16. juni 2021 Albbas skrev (1 minutt siden): Er nok ryddigst å ta det med kommunen uansett, bv-ansatt er sikkert flau og usikker på hvordan dette skal håndteres siden hun var i tjeneste. Det er kommunen som må ha klarhet i dette. Hva anbefaler forsikringsselskapet? Du trenger ikke ha noe direkte kontakt med den ansatte i bv om akkurat dette. De anbefaler at jeg anmelder henne for hærverk. Jeg vil jo ikke ha kontakt med henne, men jeg vil hun skal korrigere rapporten og ta ansvar for dette. Ikke legge hennes dårlige ryggeegenskaper på meg. Sitter på vent hos kommunen nå. Anonymkode: 958f5...d41 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #31 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tar kontakt med eier av bilen for oppgjør, legger ved film, kostnad og tidligere melding sendt til sjåføren. Så får de rydde opp med sin ansatt. Anonymkode: 938a5...dfd Jeg ville anmeldt henne, man har det på film. Er jurist selv. Anonymkode: e1df8...599 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #32 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville anmeldt henne, man har det på film. Er jurist selv. Anonymkode: e1df8...599 Ja, heller mot det om kommunen ikke har noe svar her. Føler uansett at hun bør ta vekk det med oppkjørsel og kamera og DPS, det er jo bare for å glatte over at hun rygga ned alt. Bedet er helt herpa. Hun har kjørt på store deler av en mur og elektrisiteten der er skadet. Gjerdet er knekt flere steder. Om hun mente det var farlig her før så er det i alle fall det nå.... Anonymkode: 958f5...d41 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #33 Del Skrevet 16. juni 2021 Hva har oppkjørselen din med bv saken å gjøre? ingen normale mennesker gjør dette uten å ordne opp for seg, det er nok merker på hennes bil også som hun må stå til ansvar for overfor kommunen? Så skylder hun på dårlig vei 😅 heller kanskje dårlig sjåfør? Du må rett og slett oppsøke henne og skrive skademelding. om dette var utenom arbeidstid så var hun vel ikke på kaffe besøk? Hun var der i jobb oppdrag Anonymkode: f442d...29e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #34 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har oppkjørselen din med bv saken å gjøre? ingen normale mennesker gjør dette uten å ordne opp for seg, det er nok merker på hennes bil også som hun må stå til ansvar for overfor kommunen? Så skylder hun på dårlig vei 😅 heller kanskje dårlig sjåfør? Du må rett og slett oppsøke henne og skrive skademelding. om dette var utenom arbeidstid så var hun vel ikke på kaffe besøk? Hun var der i jobb oppdrag Anonymkode: f442d...29e Vet ikke hva oppkjørselen min har med vår bvsak å gjøre, er hun som nevner den. Ang arbeidstid så var de her etter skolen sluttet og jeg la merke til dette da jeg kom hjem etter å ha hentet i barnehagen.. Er I tlf med kommunen nå, er satt over til enda en person.. Anonymkode: 958f5...d41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #35 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva har oppkjørselen din med bv saken å gjøre? Synes det virker som hun skrev den rapporten i litt sånn etter panikk når hun kom hjem siden det var så mye rart i den? Anonymkode: 14084...b0a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #36 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det virker som hun skrev den rapporten i litt sånn etter panikk når hun kom hjem siden det var så mye rart i den? Anonymkode: 14084...b0a Ja, det er helt åpenbart. Hadde det ikke vært for at dette er stort forum hadde jeg sladdet den og lagt den ut så kunne dere sett Anonymkode: 958f5...d41 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #37 Del Skrevet 16. juni 2021 Du trenger ikke å snakke mer med kommunen. Du anmelder og tar det med ditt forsikringsselskap. Kommunen er selvsagt forsikret for akkurat slike ting (vel, kanskje ikke akkurat slike ting 😆). Men de har uansett forsikret jobbilene sine Anonymkode: 693cb...ec8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #38 Del Skrevet 16. juni 2021 Nå ble dette veldig veldig rart.. har snakket med kommunen. Ser ut som jeg må anmelde for her får man åpenbart ingen minnelig løsning.. herregud.. for en gjeng merkelige folk Anonymkode: 958f5...d41 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #39 Del Skrevet 16. juni 2021 Anmeldelsen er sannsynligvis en formalitet som kommunen må ha med i papirarbeidet sitt. Anonymkode: 1ea76...cd1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #40 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anmeldelsen er sannsynligvis en formalitet som kommunen må ha med i papirarbeidet sitt. Anonymkode: 1ea76...cd1 Neida. Kommunen mener nemlig at jeg har brutt loven ved å ha merket kameraovervåking på eiendommen min. I følge den ansatte jeg pratet med var det ikke lov å filme kommunens bil i tjeneste og det ville de anmelde. Jeg sa at alt jeg behøver er at mitt forsikringsselskap og deres er at de snakker sammen og skriver skademelding. Det kunne jeg glemme da kommunen ikke "gir ut navn på de som til enhver tid kjører kommunens bil". Herremin Anonymkode: 958f5...d41 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå