Gå til innhold

Barnevernsansatt nekter å gjøre opp for seg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette må være noe av merkligste jeg har lest om en kommunal instans her på kg!!

Har ikke noe glupt å komme med. Ville bare si at jeg heier på deg ts! 😊👏

Anonymkode: 8407a...4f2

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De henla saken. De kan åpne fort igjen, bare nevner det 

Anonymkode: c1151...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvem er "de"?

Hvilken sak?

Hvem er du?

Anonymkode: 0619f...df1

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for et sjukehus! 

Her er det bare å ta fram krigsøksa og sette advokaten på hele røkla. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her hadde jeg faktisk gått til media. 

Anonymkode: 24ecc...6f5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Saken som gjorde at de var på besøk i utgangspunktet var ikke rettet mot TS, så dette er ikke relevant.

Anonymkode: 1ea76...cd1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men hva med skadene på bilen de kjørte, hvordan forklarer de dem? 

Anonymkode: d1987...69f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (På 16.6.2021 den 15.09):

Tja. Har du alt på det rene når det gjelder kameraovervåkingen?

Datatilsynet sier dette om kameraovervåking: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/informasjon-og-sletting/

For det første er det lov å filme egen eiendom når det er merket.

For det andre er der nødvendig å ta vare på opptaket når man faktisk har filmet noen som driver hærverk. Uansett er ok å ha det noen uker.

For det tredje ville jeg personlig tatt sjansen på å gå til media først selv om kameraet var ulovlig. Hvis dette stemmer vil kommunen bli opptatt av å legge seg flat.

Jeg tror jeg ville tatt dette til enten medi aller først. Da blir det vanskelig for BV å bare avfeie saken. Jeg tror det vil være mulig å holde seg anonym.

Forutsetningen er at alt som står her er helt korrekt, og at TS er 100% sikker på at det er kommunen som laget skadene i gjerdet. Hvis det ikke var kommunen så blir oppførselen deres mer forståelig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Isambard skrev (18 minutter siden):

For det første er det lov å filme egen eiendom når det er merket.

For det andre er der nødvendig å ta vare på opptaket når man faktisk har filmet noen som driver hærverk. Uansett er ok å ha det noen uker.

For det tredje ville jeg personlig tatt sjansen på å gå til media først selv om kameraet var ulovlig. Hvis dette stemmer vil kommunen bli opptatt av å legge seg flat.

Jeg tror jeg ville tatt dette til enten medi aller først. Da blir det vanskelig for BV å bare avfeie saken. Jeg tror det vil være mulig å holde seg anonym.

Forutsetningen er at alt som står her er helt korrekt, og at TS er 100% sikker på at det er kommunen som laget skadene i gjerdet. Hvis det ikke var kommunen så blir oppførselen deres mer forståelig.

Ja, alt som står her er korrekt. Når det kommer til overvåkingen som bv kaller det så startet jo det med et kamera ved utgangsdøren, og så fikk vi fortalt at om vi hadde kamera i oppkjørselen ville det senke forsikringen i mnd siden vi ikke har garasje. Så da var det liksom helt enkelt å bare installere det. Vi har det merket selv om vi ikke egentlig behøver det siden det er privat vei. 

Når det kommer til å gå til media så er det noe jeg kjenner at jeg vil, men samtidig føler jeg at en sånn sak vil sette hele bvtj i et dårlig lys og ikke bare den aktuelle saksbehandleren. 

Og jeg har virkelig aldri opplevd noe så vilt i mitt liv før. 

Da jeg opprettet tråden så tenkte jeg at dette ville løse seg på en helt annen måte. Men jeg tror de jeg har støtt på i kommunen i denne runden ikke er helt representativ for resten av kommunen, jeg så at saksbehandler og han fra kommunalteknisk eller hva enn har samme etternavn så det gir mening.

Hvordan de forklarer skader på bilen vet jeg ikke, jeg har jo ikke kjørt og sjekket. Jeg tror de er godt informert om hva som har hendt.

Hadde jo vært veldig lett for de å bare si at den som kjørte var hun andre om de er så redde for problemer mtp manuelt vs automat, sånn ting er nå så er jo alt helt krise for de.

@Kenelzdet er en av flyplasskommunene på østlandet, som har landbruk. 

Kjenner at jeg nesten ønsker å kontakte bvtj i vår gamle kommune for å bli renvasket for dette sliter litt på.. beskrivelsene i den nye meldingen og alt. Dette er jo gull for eksmannen min og jeg føler nå at jeg aldri kan kontakte bvtj i denne kommunen om jeg skulle behøve de. Tilliten er skikkelig tynnslitt

Anonymkode: 958f5...d41

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spurte forøvrig kollegaen hvorfor de velger å åpne undersøkelse da de for få dager henla den andre. Fikk beskjed om at meldingen som er om sønnen min måtte sjekkes ut da ingen har sjekket hvordan han har det og at dette var alvorlig. Jeg vil faktisk ikke at disse menneskene skal prate med sønnen min eller lage noe drama med barnehagen. Føler det blir helt rart å si til bhg at hei hei jeg er utsatt for hevn fra en bvansatt jeg. De har satt meg i en særlig dårlig situasjon nå

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykeste tråden jeg har lest, noe så pinlig for BVT!!! Kjenner jeg blir helt flau, og ikke minst veldig hevnlysten… de vrir absolutt alt til noe negativt mot mor!!! 
Du Må overhodet IKKE godta dette! Syns også den anonyme bekymringsmelding som tydelig er laget av BV selv, er helt hårreisende. Det er jo så gjennomskuende at de står bak! Det må finnes et system som likevel kan spores til «anonym». 
kom det fra et telefonnr?? Kom den fra en e-post , eller kom den håndskrevet! Om den er håndskrevet vil man jo kunne raskt se om det er hennes skrift! Og har den kommet fra e-post eller sms , så har man jo avsender selvom de vil være anonym 🙈 

nei, jeg støtter det fullt og helt! Det verste er egentlig at dette stemmer fullt og helt inntrykket jeg har av BV også! 

Anonymkode: a43ad...440

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og, jo. "nå har det jo vært veldig mye med deg i det siste så helt grunnløs er jo ikke meldingen da, ts"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte forøvrig kollegaen hvorfor de velger å åpne undersøkelse da de for få dager henla den andre. Fikk beskjed om at meldingen som er om sønnen min måtte sjekkes ut da ingen har sjekket hvordan han har det og at dette var alvorlig. Jeg vil faktisk ikke at disse menneskene skal prate med sønnen min eller lage noe drama med barnehagen. Føler det blir helt rart å si til bhg at hei hei jeg er utsatt for hevn fra en bvansatt jeg. De har satt meg i en særlig dårlig situasjon nå

Bare vær ærlig med barnehagen, si at det er hevnaksjon fra BVT, fordi den ansatte kjørte ulovlig uten gyldig førerkort og ikke kan stå for handlingen sin! 
videoovervåknkng har veldig veldig mange , selv folk uten psykiske lidelser! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sykeste tråden jeg har lest, noe så pinlig for BVT!!! Kjenner jeg blir helt flau, og ikke minst veldig hevnlysten… de vrir absolutt alt til noe negativt mot mor!!! 
Du Må overhodet IKKE godta dette! Syns også den anonyme bekymringsmelding som tydelig er laget av BV selv, er helt hårreisende. Det er jo så gjennomskuende at de står bak! Det må finnes et system som likevel kan spores til «anonym». 
kom det fra et telefonnr?? Kom den fra en e-post , eller kom den håndskrevet! Om den er håndskrevet vil man jo kunne raskt se om det er hennes skrift! Og har den kommet fra e-post eller sms , så har man jo avsender selvom de vil være anonym 🙈 

nei, jeg støtter det fullt og helt! Det verste er egentlig at dette stemmer fullt og helt inntrykket jeg har av BV også! 

Det var et a4-ark med tekst fra Word liksom. Men man ser jo på ordlydenen i meldingen at den er skrevet av den ansatte. Om dette hadde vært en reell melding fra feks bhg hadde den jo ikke vært anonym heller.

Jeg har egentlig et godt inntrykk av bvtj fra før, har jo møtt folk før jeg ikke har direkte elsket men har aldri noengang opplevd noe så sykt som dette. Føles veldig utrygt at spesielt saksbehandler her har den jobben hun har, for dette er jo ekstremt syk oppførsel. Jeg kan forstå at om hun ikke har rett sertifikat så er alt stress for henne nå, men det føles på meg som at de bare mener jeg skal ta det på min kappe og forsikring. Klarte forøvrig å få skiltnummeret frem for de sto jo parkert en stund ved siden av min bil, er bare mens de rygger og herper at det er vanskelig å se.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, fikk virkelig vondt av deg med denne saken! Men det er så utrolig tydelig at BV har gjort en stor blemme, så de er i helt i panikkmodus og gjør saken 1000 ganger verre , ikke bare for seg selv, men de prøver jo å angripe deg i stedet for å innrømme sine egne feil!  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pust med magen og la advokaten ta seg av dette. Helt hårreisende oppførsel av en kommunalt ansatt. Hun er jo fullstendig uegnet i jobben!

Anonymkode: 9ab68...cff

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare vær ærlig med barnehagen, si at det er hevnaksjon fra BVT, fordi den ansatte kjørte ulovlig uten gyldig førerkort og ikke kan stå for handlingen sin! 
videoovervåknkng har veldig veldig mange , selv folk uten psykiske lidelser! 

Haha, ja. Og det handler jo veldig lite om psykisk lidelse å ha kamera og. Det er veldig praktisk fordi vi kan leve så og si nøkkelfritt med kameraet. Og det var jo samboeren min sitt forslag en gang i tiden å sette det opp, fordi eksmannen min terroriserte oss. Så handler jo ikke om det heller

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg over. Hun har jo handlet fullstendig på impuls og ikke tenkt over konsekvensene av dette overhode 😳

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meg over. Hun har jo handlet fullstendig på impuls og ikke tenkt over konsekvensene av dette overhode 😳

Nei det er helt sykt! Tenker at hun må jo ha servert en annen historie til sin leder og føler at på et eller annet tidspunkt bør jeg få en telefon fra en eller annen i kommunen som beklager hendelsen for akkurat nå kjennes det som et skikkelig vondt mareritt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er så rart hvordan ting snur og. Vi hadde ingen spesiell kjemi, men hun og kollega var her og snakket med meg og barna og det opplevdes helt greit. Hun spurte tilogmed om hvilken farge jeg hadde brukt i gangen som var nyoppusset. Det var ingenting som tydet på noe galt og hun sa før hun dro at saken blir henlagt og ønsket oss en god sommer med fred og ro fra eksmannen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...