AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #81 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): en sideliggende sak: hvis denne saken gjaldt tdin eks mann. hvorfor skal de besøke deg i utredningen? faktisk så er loven slik at de kun skal undersøke hos den foresatte som det er meldt bekymring om (hvis det er ulikt bosted). Anonymkode: 8033f...626 Nei det stemmer ikke. Når jeg meldte min eksmann til barnevernet så snakket de også om å komme hjem til meg og se hvordan barna hadde det, men de droppet det fordi de forstod at jeg hadde alt på stell. Anonymkode: 8657d...eee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #82 Del Skrevet 17. juni 2021 Det her er jo helt på trynet. Spent på oppdatering i saken. Jobbet selv kommunal sektor en gang i tiden og de gangene noen skadet privat eiendom med kommunens biler så dekket tjenestestedet skadene fullt ut. Anonymkode: 24ecc...6f5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #83 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sukk ... Anonymkode: f9b61...021 Har du lest svarene, eller vil du bare komme hit for å sukke over mennesker som ikke vet like mye som deg? TS har oppklart saken, og AB du siterte har beklaget seg. Anonymkode: 36b9b...050 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #84 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du lest svarene, eller vil du bare komme hit for å sukke over mennesker som ikke vet like mye som deg? TS har oppklart saken, og AB du siterte har beklaget seg. Anonymkode: 36b9b...050 Ehh, nei. Anonymkode: f9b61...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 Populært innlegg #85 Del Skrevet 17. juni 2021 Ok, så jeg kontaktet advokaten min igår kveld, og jeg anmeldte forholdet idag. Sendte inn skademelding til Frende igår, som krevde at jeg anmeldte. Advokaten min sendte en melding til den ansatte, sjefen for kommunale tjenester om at forholdet ble anmeldt. Dette for å ha mitt på det rene i hva jeg har forsøkt både ovenfor meg selv, politi og forsikringsselskap. Var hos politiet tidlig på morgenen og var heldig med at de hadde ledig(de er ikke åpent for drop-in, jeg ringte da de åpnet og fikk komme inn). Politiet sa at videre saksgang her er at hun mister lappen frem til forholdet er etterforsket, så de ville gjerne forsøke å ringe henne slik at det kunne ordnes opp i. For om kommunen og den ansatte tar ansvar og skriver skademelding er det ikke et straffbart forhold mer. Hun nektet da for å ha kjørt bil den aktuelle dagen, og sa at hun aldri har kjørt kommunens biler da disse har manuelt gir og hun bare har lappen på automat(..det kan jo forklare ryggingen...) Klokken 15 idag blir jeg kontaktet av den andre ansatte som var med på hjemmebesøk om at det har kommet en bekymringsmelding, anonym, på meg. Denne gikk ikke på barna jeg har med far, men på meg og min samboers sønn på tre år. Hun så seg derfor nødt til å åpne sak. Jeg sa at jeg er i nærheten av kontoret nå og vil veldig gjerne se denne meldingen NÅ. For det virker jo veldig rart. Og meldingen var jo utrolig rar.. Sønnen vår på fire har en mor som søker nye konflikt, melder er bekymret for at mor har så mye traumer at hun blir paranoid og ikke lar ting gå. Mor har for vane å oppsøke konflikter med alle rundt seg og i hjelpeapparatet (wtf....) Og mor har en generell mistro til folk rundt seg. Barnet vokser opp i et hus hvor mor er dominant og far er lite tilstede da han jobber veldig mye(noe som ikke stemmer...). Melder er bekymret for barnets psykiske helse og utvikling når mor oppsøker konflikter med de samme instansene som forsøker hjelpe henne. Og bonusen Mor er til tross for overbeskyttende og dramatisk adferd ikke spesielt opptatt av sikkerhet i eller utenfor hjemmet. Jeg er helt sjokkert! Jeg har aldri blitt beskrevet som noe annet enn samarbeidsvillig og ressurssterk fra noen annen instans! Jeg har ingen konflikter med noen, jeg har en ødelagt eiendom! Og et kamera!!! Denne meldingen må jo være fra henne. Jeg var helt i sjokk da jeg satt der. Her vi bor kjenner vi på en måte ingen, og jeg har ingen instanser jeg samarbeider med eller lignende som kan vite noe om traumer eller lignende. Dette er jo informasjon bvtj har. Nå føler jeg at livet mitt går opp i sømmene om jeg må gjennom en grunnløs undersøkelse med sønnen min som jeg bare vil skal ha et normalt liv. Vi har startet på nytt og lagt fortiden bak oss her ute. Advokaten min sier at dette er veldig grovt. Samboeren min er helt i sjokk. Anonymkode: 958f5...d41 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #86 Del Skrevet 17. juni 2021 Ser det står tre og fire år på sønnen min. Han blir fire i sommer bare så ingen henger seg opp i det Ts Anonymkode: 958f5...d41 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #87 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg vil også understreke at jeg ble tatt godt imot av politiet og at jeg generelt har gode erfaringer med kommunen. Sånn at jeg logisk sett forstår at dette har med denne spesifikke ansattes adferd å gjøre, og ikke bvtj som helhet. Jeg har aldri opplevd noe dårlig fra bvtj tidligere. Anonymkode: 958f5...d41 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 17. juni 2021 #88 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, så jeg kontaktet advokaten min igår kveld, og jeg anmeldte forholdet idag. Sendte inn skademelding til Frende igår, som krevde at jeg anmeldte. Advokaten min sendte en melding til den ansatte, sjefen for kommunale tjenester om at forholdet ble anmeldt. Dette for å ha mitt på det rene i hva jeg har forsøkt både ovenfor meg selv, politi og forsikringsselskap. Var hos politiet tidlig på morgenen og var heldig med at de hadde ledig(de er ikke åpent for drop-in, jeg ringte da de åpnet og fikk komme inn). Politiet sa at videre saksgang her er at hun mister lappen frem til forholdet er etterforsket, så de ville gjerne forsøke å ringe henne slik at det kunne ordnes opp i. For om kommunen og den ansatte tar ansvar og skriver skademelding er det ikke et straffbart forhold mer. Hun nektet da for å ha kjørt bil den aktuelle dagen, og sa at hun aldri har kjørt kommunens biler da disse har manuelt gir og hun bare har lappen på automat(..det kan jo forklare ryggingen...) Klokken 15 idag blir jeg kontaktet av den andre ansatte som var med på hjemmebesøk om at det har kommet en bekymringsmelding, anonym, på meg. Denne gikk ikke på barna jeg har med far, men på meg og min samboers sønn på tre år. Hun så seg derfor nødt til å åpne sak. Jeg sa at jeg er i nærheten av kontoret nå og vil veldig gjerne se denne meldingen NÅ. For det virker jo veldig rart. Og meldingen var jo utrolig rar.. Sønnen vår på fire har en mor som søker nye konflikt, melder er bekymret for at mor har så mye traumer at hun blir paranoid og ikke lar ting gå. Mor har for vane å oppsøke konflikter med alle rundt seg og i hjelpeapparatet (wtf....) Og mor har en generell mistro til folk rundt seg. Barnet vokser opp i et hus hvor mor er dominant og far er lite tilstede da han jobber veldig mye(noe som ikke stemmer...). Melder er bekymret for barnets psykiske helse og utvikling når mor oppsøker konflikter med de samme instansene som forsøker hjelpe henne. Og bonusen Mor er til tross for overbeskyttende og dramatisk adferd ikke spesielt opptatt av sikkerhet i eller utenfor hjemmet. Jeg er helt sjokkert! Jeg har aldri blitt beskrevet som noe annet enn samarbeidsvillig og ressurssterk fra noen annen instans! Jeg har ingen konflikter med noen, jeg har en ødelagt eiendom! Og et kamera!!! Denne meldingen må jo være fra henne. Jeg var helt i sjokk da jeg satt der. Her vi bor kjenner vi på en måte ingen, og jeg har ingen instanser jeg samarbeider med eller lignende som kan vite noe om traumer eller lignende. Dette er jo informasjon bvtj har. Nå føler jeg at livet mitt går opp i sømmene om jeg må gjennom en grunnløs undersøkelse med sønnen min som jeg bare vil skal ha et normalt liv. Vi har startet på nytt og lagt fortiden bak oss her ute. Advokaten min sier at dette er veldig grovt. Samboeren min er helt i sjokk. Anonymkode: 958f5...d41 Det her er jo advokat mat til 1000. Den mld hadde ikke kommet om dere ikke hadde anmeldt det forholdet med ødelagt eiendom. Anmeld bv i samme slengen for trusler. For det her er ikke noe annet enn en hevn trussel! Neste møte med BV hadde vært med lydopptak og advokat til stede. Hadde også kontaktet en stor avis, de kaster seg over sånne saker. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #89 Del Skrevet 17. juni 2021 MissPierce skrev (4 minutter siden): Det her er jo advokat mat til 1000. Den mld hadde ikke kommet om dere ikke hadde anmeldt det forholdet med ødelagt eiendom. Anmeld bv i samme slengen for trusler. For det her er ikke noe annet enn en hevn trussel! Neste møte med BV hadde vært med lydopptak og advokat til stede. Hadde også kontaktet en stor avis, de kaster seg over sånne saker. Ja, det er jo helt åpenbart et svar på dette med bilen. Jeg blir å sende en klage på denne ansatte og jeg ønsker å anmelde henne for trakassering. Og jeg føler dette er veldig ubehagelig for da jeg hadde med bvtj å gjøre før mens alt med faren til de store barna sto på, så hadde jeg et godt forhold til de og har alltid likt bvtj. Nå føler jeg derimot på en stor mistenkeliggjøring og en stor maktubalanse. Jeg må få fikset dette for jeg vil ikke ha dette i papirene til verken meg eller barna. Anonymkode: 958f5...d41 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 17. juni 2021 #90 Del Skrevet 17. juni 2021 For en merkelig sak med uprofesjonell oppførsel. Hva med å melde inn til statsforvalteren? Det du beskriver er på ingen måte ok praksis, og når du har forsøkt å melde fra til leder og faktisk får en bekymringsmelding etterpå tenker jeg noen som forhåpentligvis er mer upartisk bør se på saken. Som offentlig ansatt har en heller ikke lov å melde som anonym. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #91 Del Skrevet 17. juni 2021 4 minutter siden, von said: For en merkelig sak med uprofesjonell oppførsel. Hva med å melde inn til statsforvalteren? Det du beskriver er på ingen måte ok praksis, og når du har forsøkt å melde fra til leder og faktisk får en bekymringsmelding etterpå tenker jeg noen som forhåpentligvis er mer upartisk bør se på saken. Som offentlig ansatt har en heller ikke lov å melde som anonym. Enig. De har meldeskjema på nettet som du kan benytte. Denne kommunen... Begynner den på K? Anonymkode: 693cb...ec8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 17. juni 2021 #92 Del Skrevet 17. juni 2021 Dette var så sykt at det er vanskelig å tro. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #93 Del Skrevet 17. juni 2021 Du har video av henne som rygger og ødelegger, så det er jo ingenting å lure på. Det er bevist og du kommer til å få erstatning for skaden. Det hun har skrevet i rapporten om kameraet og bakken er bare til din fordel. Hun var klar over kameraet. Og noe har fått henne til å fokusere på sikkerheten rundt veien og bakken. Hvorfor ellers skulle hun nevne dette i en rapport. Det vil bli sett i sammenheng. Bekymringsmeldingen er åpenbar gjengjeldelse på anmeldelsen. Du har advokat på saken. Her skal du bare lene deg tilbake og vente på at denne personen steker i eget fett. Ta det helt med ro! Anonymkode: 51a4a...3c9 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #94 Del Skrevet 17. juni 2021 Dette er jo helt sykt. Hvis den ansatte som kjørte bilen har skrevet den bekymringsmeldingen så er hun jo totalt uegnet til å jobbe i barnevernet? At en barnevernsansatt skriver en falsk bekymringsmelding som hevn er helt hinsides. Barnevernet kan vel se hvem bekymringsmeldingen kommer fra? Det er vel også kommunens ansvar at en ansatt kjører deres tjenestebil med manuellgir uten å ha sertifikat til det. Her feiler kommunen på alle områder. Er dette en liten kommune? Anonymkode: 98bb1...9ef 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #95 Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg tror faktisk at hun som meia ned bed og gjerde ikke er helt stabil jeg. Den meldingen der er jo åpenbart fra henne. Hva er poenget med å gjøre det anonymt når det blir så åpenbart da? Morsomt at hun som skal åpne sak også var med. Kjørte de ned bedet sammen? Tenk på de barna som faktisk trenger hjelp. Hun i bv melder deg og bare kaster bort masse penger som kunne gått til et barn i nød. At hun tenker dette er greit er helt villt. Hun burde skamme seg. Anonymkode: 14084...b0a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 Populært innlegg #96 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun nektet da for å ha kjørt bil den aktuelle dagen, og sa at hun aldri har kjørt kommunens biler da disse har manuelt gir og hun bare har lappen på automat(..det kan jo forklare ryggingen...) Anonymkode: 958f5...d41 Det her er den setningen du må fokusere på, TS. Her ligger forklaringen på hele konflikten, og jeg tipper at det er i denne setningen du finner løsningen også. La oss for enkelhets skyld kalle damene fra barnevernet Wenche og Bjørg. Wenche kjørte kommunens bil med manuelt gir til og fra møte med deg. Hun kjørte inn i dine gjerder, skadet din eiendom og skadet kommunens bil. Hun kjørte fra skadestedet uten å gi beskjed eller skrive skademeldingsskjema. Dette fordi hun fikk panikk og forsto hvor alvorlige problemer hun har satt seg selv i. Hun har kjørt en bil med manuelt gir til tross for at hun har førerkort kun på automat. Hun har rett og slett kjørt uten gyldig førerkort. Dette var sikkert ikke første gangen og det har gått fint fram til nå, men så skjedde dette uhellet hos deg og hun var i ferd med å havne i reelt trøbbel. For å fjerne reelt trøbbel, valgte Wenche og Bjørg å bare kjøre sin vei og deretter stå steilt på at de aldri har kjørt denne bilen til deg. For det som står på spill for en som har hatt et skadetilfelle etter å ha kjørt uten gyldig førerkort og deretter stukket fra skadestedet er så mangt: 1. Det er straffbart å stikke av fra skadestedet og hun kan bli bøtelagt. 2. Forsikringene på bilen er ikke gyldige. 3. Hun personlig må erstatte skadene på din eiendom. 4. Hun personlig må erstatte skadene på arbeidsgivers bil. 5. Hun vil bli fratatt førerkortet. 6. Det er straffbart å kjøre uten førerkort og hun kan idømmes bot eller i verste fall fengselsstraff, spesielt siden hun forvoldte skade på andres eiendom (din og kommunens) under ulovlig kjøring. 7. Hun kan komme i konflikt med arbeidsgiver dersom hun ikke har opplyst de om at hun ikke har gyldig førerkort for bil med manuelle gir. 8. Hun kan komme til å måtte si opp jobben sin når hun mister førerkortet, da å jobbe i barnevernet med de hjemmebesøkene det innebærer trolig vil være umulig i et ruralt strøk. 9. Kanskje har hun til og med innen nå forklart seg falskt til politiet eller fylt ut et skademeldingsskjema med falske opplysninger, begge deler ulovlig og kan føre til bøter. Det står altså mye på spill for Wenche. Veldig mye. Når det kommer til Bjørg, sjefen for barnevernstjenesten og den/de ansvarlige i kommunen har de også rotet seg opp i problemer. Bjørg meldte ikke fra om denne skaden, hun tok ikke på noe tidspunkt kontakt med deg for å gi beskjed eller forklare. Hun hjalp derimot til å dekke over, muligens overfor arbeidsgiver også, men definitivt overfor deg, forsikringsselskap og politiet. Sjefen for barnevernstjenesten har latt en underordnet kjøre bil i tjeneste uten gyldig førerkort. Kanskje visste han om det, kanskje ikke, men han burde definitivt tatt rede på om hun hadde riktig type førerkort. Og uansett har han nå vært med på å dekke over at en ansatt han har personalansvar for har stukket av fra et skadested i arbeidstiden. Den/de ansvarlige i kommunen har også latt en person uten gyldig førerkort kjøre en av kommunens biler. Trolig har de gjort dette i lang tid, kanskje mange år. Kommer dette fram i lyset vil de måtte forholde seg til at dette ikke bare er straffbart i lovens forstand, men at det også vil gi de et helvetes problem med forsikringsselskapet sitt. De har dessuten nå også vært med å dekke over at en ansatt i kommunen har stukket av fra et skadested i en av kommunens biler uten gyldig førerkort. Dette er den temmelig stressa gjengen du nå står overfor, spesielt siden det dukka opp et uventa videoopptak. Og dette hendelsesforløpet er det du nå VET at har skjedd. Så kan du muligens legge til Wenches forfalskning av informasjon i henleggelsesvedtaket ditt for å dekke egen rygg, hennes eller Bjørgs falske bekymringsmelding mot deg og den kommuneansattes trussel for å få deg til å holde munn om hans ansattes ulovlige kjøring og påfølgende forbrytelse. Jeg tror ikke du skal forvente at dette stopper her, de sparker nå vilt rundt seg som en fireåring som er blitt tatt på fersken i å stjele kaker og nå må gi de fra seg. Anonymkode: c75c6...5f7 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #97 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det her er den setningen du må fokusere på, TS. Her ligger forklaringen på hele konflikten, og jeg tipper at det er i denne setningen du finner løsningen også. La oss for enkelhets skyld kalle damene fra barnevernet Wenche og Bjørg. Wenche kjørte kommunens bil med manuelt gir til og fra møte med deg. Hun kjørte inn i dine gjerder, skadet din eiendom og skadet kommunens bil. Hun kjørte fra skadestedet uten å gi beskjed eller skrive skademeldingsskjema. Dette fordi hun fikk panikk og forsto hvor alvorlige problemer hun har satt seg selv i. Hun har kjørt en bil med manuelt gir til tross for at hun har førerkort kun på automat. Hun har rett og slett kjørt uten gyldig førerkort. Dette var sikkert ikke første gangen og det har gått fint fram til nå, men så skjedde dette uhellet hos deg og hun var i ferd med å havne i reelt trøbbel. For å fjerne reelt trøbbel, valgte Wenche og Bjørg å bare kjøre sin vei og deretter stå steilt på at de aldri har kjørt denne bilen til deg. For det som står på spill for en som har hatt et skadetilfelle etter å ha kjørt uten gyldig førerkort og deretter stukket fra skadestedet er så mangt: 1. Det er straffbart å stikke av fra skadestedet og hun kan bli bøtelagt. 2. Forsikringene på bilen er ikke gyldige. 3. Hun personlig må erstatte skadene på din eiendom. 4. Hun personlig må erstatte skadene på arbeidsgivers bil. 5. Hun vil bli fratatt førerkortet. 6. Det er straffbart å kjøre uten førerkort og hun kan idømmes bot eller i verste fall fengselsstraff, spesielt siden hun forvoldte skade på andres eiendom (din og kommunens) under ulovlig kjøring. 7. Hun kan komme i konflikt med arbeidsgiver dersom hun ikke har opplyst de om at hun ikke har gyldig førerkort for bil med manuelle gir. 8. Hun kan komme til å måtte si opp jobben sin når hun mister førerkortet, da å jobbe i barnevernet med de hjemmebesøkene det innebærer trolig vil være umulig i et ruralt strøk. 9. Kanskje har hun til og med innen nå forklart seg falskt til politiet eller fylt ut et skademeldingsskjema med falske opplysninger, begge deler ulovlig og kan føre til bøter. Det står altså mye på spill for Wenche. Veldig mye. Når det kommer til Bjørg, sjefen for barnevernstjenesten og den/de ansvarlige i kommunen har de også rotet seg opp i problemer. Bjørg meldte ikke fra om denne skaden, hun tok ikke på noe tidspunkt kontakt med deg for å gi beskjed eller forklare. Hun hjalp derimot til å dekke over, muligens overfor arbeidsgiver også, men definitivt overfor deg, forsikringsselskap og politiet. Sjefen for barnevernstjenesten har latt en underordnet kjøre bil i tjeneste uten gyldig førerkort. Kanskje visste han om det, kanskje ikke, men han burde definitivt tatt rede på om hun hadde riktig type førerkort. Og uansett har han nå vært med på å dekke over at en ansatt han har personalansvar for har stukket av fra et skadested i arbeidstiden. Den/de ansvarlige i kommunen har også latt en person uten gyldig førerkort kjøre en av kommunens biler. Trolig har de gjort dette i lang tid, kanskje mange år. Kommer dette fram i lyset vil de måtte forholde seg til at dette ikke bare er straffbart i lovens forstand, men at det også vil gi de et helvetes problem med forsikringsselskapet sitt. De har dessuten nå også vært med å dekke over at en ansatt i kommunen har stukket av fra et skadested i en av kommunens biler uten gyldig førerkort. Dette er den temmelig stressa gjengen du nå står overfor, spesielt siden det dukka opp et uventa videoopptak. Og dette hendelsesforløpet er det du nå VET at har skjedd. Så kan du muligens legge til Wenches forfalskning av informasjon i henleggelsesvedtaket ditt for å dekke egen rygg, hennes eller Bjørgs falske bekymringsmelding mot deg og den kommuneansattes trussel for å få deg til å holde munn om hans ansattes ulovlige kjøring og påfølgende forbrytelse. Jeg tror ikke du skal forvente at dette stopper her, de sparker nå vilt rundt seg som en fireåring som er blitt tatt på fersken i å stjele kaker og nå må gi de fra seg. Anonymkode: c75c6...5f7 Ja, det er jo det jeg tenker er logisk og, men det går jo virkelig ikke AN AT DE SKAL FORPURRE TING FOR MEG OG OSS FORDI DE HAR GJORT NOE DUMT Jeg skjønner det er kinkig for de alle mann men det er jo deres problem! Wenche mister jo sannsynligvis lappen og får bot for å ha kjørt fra skadestedet og får massevis av problemer hun nå aldri ville fått i første omgang om de bare sto for det.. feks om de hadde kommet og banket på så hadde jeg neppe sjekket kameraet etterpå heller. Dette er helt sinnssyk oppførsel av spesielt Wenche og ingen av de bør ha denne jobben når de aktivt går ut etter meg nå. Herregud. Jeg får ikke sove fordi hele greia er så syk!!! Anonymkode: 958f5...d41 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #98 Del Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror faktisk at hun som meia ned bed og gjerde ikke er helt stabil jeg. Den meldingen der er jo åpenbart fra henne. Hva er poenget med å gjøre det anonymt når det blir så åpenbart da? Morsomt at hun som skal åpne sak også var med. Kjørte de ned bedet sammen? Tenk på de barna som faktisk trenger hjelp. Hun i bv melder deg og bare kaster bort masse penger som kunne gått til et barn i nød. At hun tenker dette er greit er helt villt. Hun burde skamme seg. Anonymkode: 14084...b0a Hun ødelegger jo noe vanvittig for andre i sin bransje ved å holde på sånn. Alt jeg føler på nå er jo en mentalt ustabil kjerring med for mye makt.. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er jo helt sykt. Hvis den ansatte som kjørte bilen har skrevet den bekymringsmeldingen så er hun jo totalt uegnet til å jobbe i barnevernet? At en barnevernsansatt skriver en falsk bekymringsmelding som hevn er helt hinsides. Barnevernet kan vel se hvem bekymringsmeldingen kommer fra? Det er vel også kommunens ansvar at en ansatt kjører deres tjenestebil med manuellgir uten å ha sertifikat til det. Her feiler kommunen på alle områder. Er dette en liten kommune? Anonymkode: 98bb1...9ef Ja, bvtj kan jo se hvor meldingen er fra sånn i aller siste instans, men de mener den er "anonym". Kjenner det er veldig rart å få anonym melding rett etter noe sånt... Jeg skrev ikke ordrett her isted men hele ordlyden i meldingen er lik den fra saksbehandler.. Det er en storkommune men det er et lite sted om du skjønner. alle på dette stedet i kommunen kjenner alle. Anonymkode: 958f5...d41 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 18. juni 2021 #99 Del Skrevet 18. juni 2021 Hadde seriøst gått til media om dette, men så klart med en god advokat på saken som kan gi deg «grønt lys» til dette. Barnevernet/hun skal anmeldes for løgn, falsk anklage og trussel. KVALMT! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 18. juni 2021 #100 Del Skrevet 18. juni 2021 Kjenner bare at jeg er skikkelig provosert! Hva slags kommune er det snakk om? En liten/stor? Bor i en kommune som er litt cowboy av seg selv. Er en utlending som ikke fikk lov å anmelde en kar som uprovosert slo ned han ute i byen.. Fordi bøllen er en sønn av en av styren. Håper du fortsetter med oppdateringene! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå