AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #61 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei altså det var ikke hun som truet med det, det var avdelingen som driver med Tjenestebiler etc. Sånn at hendelsesforløpet her er jo som følger Hun og kollega er her. Jeg drar i barnehagen etter de har dratt..når jeg kommer hjem ser jeg hærverket og sjekker kamera og ser hva som har hendt. Jeg sender sms om at det ser ut som hun har vært litt uheldig med bilen og at det er fint om vi kan ordne opp i dette. Ca to timer etter det får jeg varsel i Digipost om brev fra bvtj, det er henleggelsesbrev og nederst står det nevnt det med oppkjørsel etc. Jeg forsøker kontakte hennes leder fordi jeg stusser på brevet og også ved hendelsen, leder sier at dette har de ikke noe med. Jeg prater med forsikringen som forklarer videre. S får jeg sms av henne idag med at hun mener det er viktig. Så kontakter jeg kommunen - en annen avdeling som er truer med å anmelde meg for ulovlig filming av kommunalt ansatt?? Har seriøst aldri vært borti maken. De virker ganske rare hele gjengen Anonymkode: 958f5...d41 Ja, dette er veldig rart. Alt dette styret for at de skal slippe å ordne opp i skadene de laget. De håper vel at du skal gi det og bare ta regningen selv. og sjefen til TS som sier at "de ikke har noe med det å gjøre" når deres ansatte ødelegger med bil på en tomt. Lykta på bilen ligger igjen på åstedet. Nei, jeg er sjokkert! Anonymkode: 14084...b0a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #62 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): sjefen til TS sjefen til BV arbeideren, mener jeg. Og tenkte seg til, hun må vel være pedagog. Og ha samvittighet til å bare ødelegge og kjøre fra åstedet. Lurer på hva hun tenker hun skal gjøre med bilen som sikkert ser oppskrapa ut. Anonymkode: 14084...b0a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #63 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): sjefen til BV arbeideren, mener jeg. Og tenkte seg til, hun må vel være pedagog. Og ha samvittighet til å bare ødelegge og kjøre fra åstedet. Lurer på hva hun tenker hun skal gjøre med bilen som sikkert ser oppskrapa ut. Anonymkode: 14084...b0a Ja nei jeg forstår faktisk ingenting. Har aldri opplevd noe lignende med bvtj der vi bodde før, men når det er sagt så ramponerte de jo aldri eiendommen min heller, haha. Føler det er litt sånn lite miljø i kommunen her, at de liksom redder hverandre. Men jeg driter jo egentlig i at det skjedde, jeg vil bare ha papirene til forsikring og også rapport i orden. Er Jo en voldsom overreaksjon fra alle i kommunen føler jeg. Anonymkode: 958f5...d41 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #64 Del Skrevet 17. juni 2021 Sykt. Ville ha vært en bra sak for lokalavisa Anmeld og kutt all kontakt med bv og kommunen. Lykke til! Anonymkode: 35e70...181 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. juni 2021 #65 Del Skrevet 17. juni 2021 Advokat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #66 Del Skrevet 17. juni 2021 Står bilen parkert utenfor kommunen? Tror jeg ville prøvd å finne den og få tatt bilder av skadene på bilen, så du har mer dokumentasjon. Ikke gi deg! Dette var for drøyt, selvsagt skal du anmelde! Anonymkode: 6dbf7...87d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #67 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står bilen parkert utenfor kommunen? Tror jeg ville prøvd å finne den og få tatt bilder av skadene på bilen, så du har mer dokumentasjon. Ikke gi deg! Dette var for drøyt, selvsagt skal du anmelde! Anonymkode: 6dbf7...87d Spørsmålet er jo om det er lovlig å oppsøke og ta bilde av bilen. Og om det ikke er lovlig så er vel bildene ikke noe verdt. Ellers er jeg så enig i at hun ikke må gi seg her! Anonymkode: 90349...72e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #68 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Spørsmålet er jo om det er lovlig å oppsøke og ta bilde av bilen. Og om det ikke er lovlig så er vel bildene ikke noe verdt. Ellers er jeg så enig i at hun ikke må gi seg her! Anonymkode: 90349...72e Det er ikke ulovlig å ta bilder på offentlig sted. Såfremst bilene ikke står inngjerdet bør det være null problem. Anonymkode: 04fa1...d68 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #69 Del Skrevet 17. juni 2021 Er vel ikke noe nytt at mennesker som er ansatt for å "løse problemer" gjerne lager FLERE problemer i stedet for. Anonymkode: f9b61...021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #70 Del Skrevet 17. juni 2021 Unnskyld, ts, men jeg må le! Den dama har driti seg så sinnsykt ut, og regnet med hun kom seg unna med det. Også har du opptak, og nå må hun bare prøve å redde ansikt så godt hun kan. For en latterlig dame! Håper du anmelder og får fikset opp i skadene. Lykke til! Anonymkode: f5ac7...00f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #71 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ganske skremmende at en dame med denne dømmekraften skal avgjøre barns skjebner..Dette må være det sykeste jeg har hørt! Håper virkelig du går til mediene, for svaret fra kommunen her kunne vært veldig spennende😅 Også true med å anmelde deg.. Hun kunne vel parkert et annet sted om hun ikke ønsket at kommunes bil skulle bli filmet? Anonymkode: 5b269...c3f Jeg har lignende erfaringer med barnevernsansatte. De klarer liksom fint å se en gaffel er en gaffel eller at en fugl er en fugl, men med en gang det blir bittelitt mer avansert så sliter en del av dem ... Anonymkode: f9b61...021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #72 Del Skrevet 17. juni 2021 Gå til media. Anonymkode: cda71...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #73 Del Skrevet 17. juni 2021 Noen oppdatering ts? Anonymkode: d6c6c...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #74 Del Skrevet 17. juni 2021 kontakt kommunen, den som er sjefen til barnevern. ofte er det en kommunalsjef. å skrive et formelt brev til kommunen legger mer press. her er det også mulig det går på henne som person. kommunen har ikke ansvar for om hun kan kjøre. kontakt da politiet. det er vanlig når folk stikker fra skade. Anonymkode: 8033f...626 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #75 Del Skrevet 17. juni 2021 Ja jeg har faktisk en oppdatering, men den må vente til jeg er ferdig på jobb. Dette har utviklet seg til å bli veldig rart. Jeg kommer nok ikke til å gå til media, men jeg har kontaktet advokat Anonymkode: 958f5...d41 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #76 Del Skrevet 17. juni 2021 en sideliggende sak: hvis denne saken gjaldt tdin eks mann. hvorfor skal de besøke deg i utredningen? faktisk så er loven slik at de kun skal undersøke hos den foresatte som det er meldt bekymring om (hvis det er ulikt bosted). Anonymkode: 8033f...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #77 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): en sideliggende sak: hvis denne saken gjaldt tdin eks mann. hvorfor skal de besøke deg i utredningen? faktisk så er loven slik at de kun skal undersøke hos den foresatte som det er meldt bekymring om (hvis det er ulikt bosted). Anonymkode: 8033f...626 Nei det stemmer ikke. Det er der barna bor at det gjennomføres. Undersøkelsen og alt var en ren formalitet og det er nettopp derfor det er veldig merkelig hvordan dette har utviklet seg. Anonymkode: 958f5...d41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #78 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det stemmer ikke. Det er der barna bor at det gjennomføres. Undersøkelsen og alt var en ren formalitet og det er nettopp derfor det er veldig merkelig hvordan dette har utviklet seg. Anonymkode: 958f5...d41 etter jeg hadde sendt den tenkte jeg at jeg kanskje hadde feil der. fint med oppklaring. Anonymkode: 8033f...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #79 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): etter jeg hadde sendt den tenkte jeg at jeg kanskje hadde feil der. fint med oppklaring. Anonymkode: 8033f...626 Men jeg syns som deg at det bør være sånn. Det er veldig tøvete å undersøke hos meg, 200mil unna far. Anonymkode: 958f5...d41 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #80 Del Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): en sideliggende sak: hvis denne saken gjaldt tdin eks mann. hvorfor skal de besøke deg i utredningen? faktisk så er loven slik at de kun skal undersøke hos den foresatte som det er meldt bekymring om (hvis det er ulikt bosted). Anonymkode: 8033f...626 Sukk ... Anonymkode: f9b61...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå