AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Jeg har hatt en god barndomsvenn som nå ignorerer alle mine meldinger etter jeg fikk kjæreste. Jeg sier at jeg blir veldig lei meg av å bli ignorert av han, og at han kan snakke til meg dersom noe er galt eller hva som helst. Han har fortsatt å ignorere meg og møtte heller ikke til avtalen vår for å møtes. Er det noe jeg kan gjøre? Føler meg nesten skyldig i å ha våget å bli forelsket... Anonymkode: 089bc...2eb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Hvorfor ignorerer han da? Tenker de eneste grunnene for det er bad news Enten har han blitt mobbet eller seksuelt misbruk av dama di. Eller han er forelsket i henne. Eller han likte ha kontroll over deg og mister den nå, så han forsøker få ekstra grep om deg ved manipulering (ignorering). Eller han hater kvinner, har kanskje en historie der han har slått, mobbet eller misbrukt damer Det er vanskelig se for seg en uskyldig grunn bak den oppførselen.... Anonymkode: c65b8...baf
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Sånne mennesker er ekle. Anonymkode: c9346...0e3 1
Macro Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Om du er kvinne så har han nok sett deg som potensiell partner, ikke venn. 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Enten liker han ikke kjæresten din, eller så var han nok interessert i mer enn vennskap med deg... Anonymkode: 270f6...d58 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Helt vanlig det da Nå blir det jo mye mindre tid på deg også, samtidig blir man tvunget å kanskje omgås din kjæreste. Som er lite interessant, man blir påtvunget et menneske. Anonymkode: 98900...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Hvis du er kvinne har han nok hatt en crush på deg, og har det vondt når du ble opptatt. Er du en mann, så syns jeg det er snodig, de fleste menn jeg kjenner støtter hverandre og syns bare det er kult at kompiser får seg dame. Uansett så tenker jeg man kan fase ut den personen som ikke ønsker en det beste på alle måter. Jeg har alltid passet på å fortsette å treffe venner alene og iblant med partner (fordi jeg vil partner skal bli kjent med dem), men alltid brukt tid på dem. Om kompisen din ignorerer alle tilnærminger er det hans tur nå, og jeg hadde ikke ventet ved telefonen akkurat. Anonymkode: 504f5...890 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 Er du mann eller kvinne, ts? Det må forøvrig ikke være vil de hensikter bak det. Ei venninne av meg trakk seg vekk fra meg da jeg fikk kjæreste, rett og slett fordi hun syns det var vondt å se at hun var den siste, single igjen i gjengen. Om du er kvinne, så er desverre også sjansen stor for at han egentlig følte mer enn vennskap med deg. Anonymkode: b1c88...6ec
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du mann eller kvinne, ts? Det må forøvrig ikke være vil de hensikter bak det. Ei venninne av meg trakk seg vekk fra meg da jeg fikk kjæreste, rett og slett fordi hun syns det var vondt å se at hun var den siste, single igjen i gjengen. Om du er kvinne, så er desverre også sjansen stor for at han egentlig følte mer enn vennskap med deg. Anonymkode: b1c88...6ec Vonde hensikter* skulle det stå. Anonymkode: b1c88...6ec
Almando Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Han har hatt et ønske om at det skal bli dere hele tiden. Nå som den sjansen ikke er der lenger, så vil han ikke ha noe med deg å gjøre. Det må du nesten respektere. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Neimen, kan ikke kvinner og menn bare være venner da? Anonymkode: 67878...4c8 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neimen, kan ikke kvinner og menn bare være venner da? Anonymkode: 67878...4c8 Kan blir litt kjipt om den ene er forelsket og den andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 Jeg er kvinne. Synes det er veldig kjipt, som om hele vennskapet har vært basert på en løgn? TS Anonymkode: 089bc...2eb 1
Almando Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Neimen, kan ikke kvinner og menn bare være venner da? Anonymkode: 67878...4c8 Fungerer ikke så ofte. Endret 16. juni 2021 av Almando 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er kvinne. Synes det er veldig kjipt, som om hele vennskapet har vært basert på en løgn? TS Anonymkode: 089bc...2eb Menn blir friendzonet, kvinners vennskap med menn er falske(enten de nå er ute etter kun sex eller forhold). Jeg har både faktiske vennskap og "vennskap." Og da refererer jeg til menn som ønsket seg forhold eller sex fra meg, men ingen av de ble butthurt da jeg fikk meg partner. Går helt fint å ha kontakt. Anonymkode: 14a82...c11
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn blir friendzonet, kvinners vennskap med menn er falske(enten de nå er ute etter kun sex eller forhold). Jeg har både faktiske vennskap og "vennskap." Og da refererer jeg til menn som ønsket seg forhold eller sex fra meg, men ingen av de ble butthurt da jeg fikk meg partner. Går helt fint å ha kontakt. Anonymkode: 14a82...c11 Man må vel ikke være nære venner for å omgås? Må vel ikke ha noen definisjon. Vennskap kan være så mangt, lært meg å ikke legge for mye i relasjoner til andre mennesker. Heller ha noen få nære av samme kjønn. Anonymkode: 98900...a7f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #18 Skrevet 16. juni 2021 Skuffende greier Anonymkode: 089bc...2eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå