Adrenalina1 Skrevet 16. juni 2021 #1 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg ser de har masse fine og billige klær i denne nettbutikken. Men, er de seriøse og hvordan er kvaliteten og størrelsen på klær og sko? Noen som har erfaringer med nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Del Skrevet 16. juni 2021 Hold deg unna. Jeg har aldri kjøpt noe der selv, men legger merke til at de stjeler bilder av håndstrikkede gensere fra ravelry (strikkenettsted) og hevder det er dette de selger. Med andre ord, de driver ulovlig, og da trenger ikke jeg å vite mer for å aldri ha noe annet med dem å gjøre enn at jeg advarer. Anonymkode: a4df2...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold deg unna. Jeg har aldri kjøpt noe der selv, men legger merke til at de stjeler bilder av håndstrikkede gensere fra ravelry (strikkenettsted) og hevder det er dette de selger. Med andre ord, de driver ulovlig, og da trenger ikke jeg å vite mer for å aldri ha noe annet med dem å gjøre enn at jeg advarer. Anonymkode: a4df2...883 Ok. Takk for advarselen🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Del Skrevet 16. juni 2021 Styr unna, det er ren svindel. Bare søk opp florday og kundeomtaller. Anonymkode: 06629...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Del Skrevet 16. juni 2021 Nei nei, bare finn et annet sted å handle 😊 Ikke bra. Anonymkode: 4d6e9...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg synes faktisk måten de driver på er så drøy at det forbauser meg at KG gir dem reklameplass. Anonymkode: a4df2...883 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juni 2021 Etter svarene her og dømme, holder jeg meg langt unna. Tusen takk for hjelpen.🌹☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Del Skrevet 18. juni 2021 Kjenner en som handler der, det er veldig tilfeldig hvordan de man bestiller er😅 Noen ganger er det fint også da. Anonymkode: bdd08...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå