Gå til innhold

Hjelp! Positiv EL test idag og samboer orker ikke sex 😱.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp hjelp 😅

Min stakkars samboer er midt i et prosjekt på jobb mens vi prøver på barn nr 2. Han jobber 14 timers dager og er dau sliten. Nå fikk jeg plutselig positiv EL test idag og da burde vi egentlig legge inn noen aksjer, men han sier han ikke har sjans til å få til noe idag 😱

Vi fikk lagt inn aksjer i går kveld (da hadde jeg neeeesten positiv el test, men ikke helt) men egget slipper vel ikke før imorgen evt. Tror dere det holder? Burde definitivt fått inn en runde i dag også, men kan jo ikke akkurat tvinge stakkaren 🥺

Så synd man liksom bare har en sjanse per måned- er så lenge å vente til neste gang 😓

Anonymkode: a1ab6...ef0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde med meg også. Hadde el i påsken, og mannen klarte å bli ganske så full dagen før beregnet el. Det ble likevel sex, og jammen ble jeg gravid. Ble satt litt frem på TUL, så ikke helt sikkert at det var akkurat det samleiet som var avgjørende

Anonymkode: f351c...aad

Skrevet

Samboeren min var også kjempesliten, så vi hadde bare sex tre dager før eggløsning, men her er jeg, akkurat over i andre trimester. Det holdt!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelp hjelp 😅

Min stakkars samboer er midt i et prosjekt på jobb mens vi prøver på barn nr 2. Han jobber 14 timers dager og er dau sliten. Nå fikk jeg plutselig positiv EL test idag og da burde vi egentlig legge inn noen aksjer, men han sier han ikke har sjans til å få til noe idag 😱

Vi fikk lagt inn aksjer i går kveld (da hadde jeg neeeesten positiv el test, men ikke helt) men egget slipper vel ikke før imorgen evt. Tror dere det holder? Burde definitivt fått inn en runde i dag også, men kan jo ikke akkurat tvinge stakkaren 🥺

Så synd man liksom bare har en sjanse per måned- er så lenge å vente til neste gang 😓

Anonymkode: a1ab6...ef0

Dette kan nok ødelegge et forhold til slutt. Sex skal være noe lystbetont , jeg hadde aldri orket sex på kommando heller..

Anonymkode: 353e4...dd2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Morgenen etter positiv el bør være perfekt. Tidlig morgen. Du kan ta tempen også så vil du nok se at den øker litt i morgen tidlig ved eggløsning.

Anonymkode: cf3c9...f1b

Skrevet

Jeg hadde nok pushet litt på mannen min 🙊 Vi har opplevd noe lignende en gang, og mannen har klart å stille opp selv om han ikke var så veldig aktiv - mildt sagt. Han kan jo faktisk bare ligge der. En liten bj for å få han i gang, og så du på topp og gjør jobben, det skal sannsynligvis ikke mer til. Å sovne etterpå da er veldig deilig for mannen.

Men når det er sagt - og hvis det absolutt ikke går med sex i dag så kan du trøste deg med at runden dere hadde i går absolutt er fertil og kan bære frukter. Alle ganger jeg har blitt gravid har det vært (høyst antagelig) vært på de dagene før EL. Soldatene trives med å ligge på vent...

Også greit å nevne at det er lurt med videre EL-testing. Om testen fortsatt er positiv i morgen (vanlig for mange med flere dager) så slipper ikke egget før tidligst fredag. Og da er det jo mange fertile dager igjen. Så om han ikke orker i dag, så klarer dere kanskje i morgen kveld? Husk at man er fertil til og med dagen etter EL.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har du EL i morgen/torsdag og egget lever i inntil 36 timer etter EL, dvs inkludert fredag.

Jeg hadde prøvd på en runde til torsdag kveld eller fredag morgen. Ikke fortell mannen om el. La det være mer naturlig og ukomplisert. Går det, så går det (større sjanse for gutt da). Hvis ikke, så har du aksjene der fra før (større sjanse for jente).

Anonymkode: 1092c...eca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette kan nok ødelegge et forhold til slutt. Sex skal være noe lystbetont , jeg hadde aldri orket sex på kommando heller..

Anonymkode: 353e4...dd2

Jepp. Dette var det som ødela forholdet vårt. Fra å ha sex når vi hadde lyst ble det plutselig kommando basert. Nå går det måneder mellom hver gang.  Det var som en bryter ble slått over i det øyeblikket jeg sa det var greit at hun sluttet med prevensjon. 

Anonymkode: 0e567...e71

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det går helt fint at dere venter til i morgen. Kanskje før jobb om han orker det? :) Skjønner det er frustrerende, har vært der selv. 

Anonymkode: 0ac15...638

AnonymBruker
Skrevet
On 6/16/2021 at 10:24 PM, AnonymBruker said:

Jepp. Dette var det som ødela forholdet vårt. Fra å ha sex når vi hadde lyst ble det plutselig kommando basert. Nå går det måneder mellom hver gang.  Det var som en bryter ble slått over i det øyeblikket jeg sa det var greit at hun sluttet med prevensjon. 

Anonymkode: 0e567...e71

Samme her. Minimal interesse og innsats for sexlivets skyld utenom rundt eggløsning. Det endret hele dynamikken og måned etter måned ble det verre og verre. 

TS, sørg bare for at du også nører opp om din manns behov. Hvis han er sliten, gi han en massasje uten baktanker. Sørg for å vise at du ønsker sex også i resten av måneden, legg inn fokus på å føle dere som kjærester igjen. Det vil hjelpe dere langt på vei for å unngå såre følelser! 

Anonymkode: e6d78...c1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å la han slappe av mens du runker eller suger han - og tapp han oppi en kopp- sug deg opp med en 5-20 ml sprøyte - sprut det inni deg og logg m bena høgt 30 min med en womeniser? 

Anonymkode: d23e9...0ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å la han slappe av mens du runker eller suger han - og tapp han oppi en kopp- sug deg opp med en 5-20 ml sprøyte - sprut det inni deg og logg m bena høgt 30 min med en womeniser? 

😂*sug det opp- og ligg m bena høyt .. autokorrekturen er bare helt fantastisk ..

AnonymBruker
Skrevet

La han slippe hvis han virkelig ikke har overskudd til det. Mannen jobber 14 timer om dagen og er sikkert utslitt. 

Anonymkode: aad98...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...