Thyra Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Får man kjøpt det? Eventuelt hvor? Ungen tygger dem i stykker, og kjedelig å kjøpe nye kopper hele tiden...
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Jeg har ikke funnet nye tuter noe sted. Og det irriterer meg - det er ikke miljøvennlig/økonomisk å måtte drive å kjøpe nye kopper når det er bare tuten som er ødelagt. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan selges på lik linje med flasketuter. Anonymkode: 092e1...49f 1
Thyra Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2021 Får man kjøpt det? Eventuelt hvor? Ungen tygger dem i stykker, og kjedelig å kjøpe nye kopper hele tiden...
Mhmjadda Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Vi byttet bort fra tuttekopp av akkurat samme grunn. Byttet til en fra NUK hvor ungen drikker fra kanten omtrent som fra en kopp.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Mener jeg kjøpte nye til MAM koppene på nett. Google mam flaskesmokk og se om du finner rett tutt. (De heter flaskesmokk alle sammen, irriterende nok, men de hadde til kopp også - i alle fall for to år siden) Her feks; https://www.babyshop.no/tuter-spener/p/235091?country_override=NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-shopping-no-css-low-new&gclid=CjwKCAjwwqaGBhBKEiwAMk-FtIzYiLXYbr15jUVrVsVUA7Djsaq4egA5ofzLmfEUyr_Cjz7JuO7q1RoCJtkQAvD_BwE Anonymkode: 50996...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå