Gå til innhold

Han ville ikke mer, jeg fjerner han, han ble irritert for manglende tillit, råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingen verden ting.

Pga dramatikk fra en eks så ville han ikke mer før det var rolig. Det er helt ok. Så jeg spurte om vi kunne ta opp igjen kontakten når det har roet seg. Jeg ser ikke noe problem i å vente på han noen måneder. For hans del så ble det for usikkert, så vi kan jo være venner? 

Jeg har fått følelser og syns det er vanskelig å gå rett på vennskap. Jeg har merket at han har tatt litt avstand en stund også. Så jeg skjønte at det var noe greier. Så jeg sa at mulig jeg tar mindre kontakt en periode til følelsene er borte. Etter dette så ble det ennå mindre kontakt. Jeg sendte vanlige snapper som før, men ingen god morgen eller god natt. Han svarte ikke noe særlig på det eller meldinger. Han sluttet helt å ringe og tok ikke tlf da jeg ringte. 

Så prøvde jeg å prate med han at jeg syns han forsvant både fort og brått. Jeg lurte på hvordan det ble så lett for han å avslutte alt så brått. Han svarte jo på det at det var lett for han, så tenkte at han hadde vel ikke så mye følelser da. Spurte om alt egentlig var lureri, men da ble han sint for at jeg ikke hadde mer tillit enn det. Nei, jeg fikk en følelse her og nå. Så fikk jeg en kort smiley sak og ikke noe mer.

Han sluttet å åpne snapper etter det, men  fulgte med på story. Så jeg tok han bort fra snap blant annet. Jeg tenkte at han her vil ikke ha kontakt med meg og han vil være i fred. 

Så dukket det opp noen spørsmål fra min side og etter en dag fikk jeg svar. Han syns det var dårlig av meg å fjerne han sånn, at jeg ikke hadde tillit til han. At tillit var viktig osv. Han kunne være venn med meg og støtte meg der jeg trengte det, sa han nå. 

Jeg unnskyldte meg. Det skjer mye, jeg ble forvirret og følsom og visste ikke hvor jeg hadde han eller hvordan ting nå ble. Jeg fikk heller ikke flere svar. Unnskyldte meg flere ganger for at jeg gjorde det jeg gjorde med å fjerne han uten å si noe mer. 

Hva mer kan jeg gjøre? Og jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer?

Anonymkode: 4f111...1b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han. Han er ikke interessert, vil heller ikke være venn med deg. 

Anonymkode: 417fa...34b

• Liker 13
Skrevet

Han vil ikke mer. Han er ikke interessert. Gå videre. Det er vel ikke noe mer du kan gjøre. 

Du skriver at du synes det er vanskelig å gå rett på vennskap, så hvorfor fortsetter du å kommunisere med ham? 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ham ut. Han er ikke interessert, det var egoet hans som reagerte på at du slettet ham fra snap. Og det er heller ikke positivt.

Anonymkode: 9751a...00d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dropp han. Han er ikke interessert, vil heller ikke være venn med deg. 

Anonymkode: 417fa...34b

Hvorfor følte han seg da vraka og manglende tillit?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kutt ham ut. Han er ikke interessert, det var egoet hans som reagerte på at du slettet ham fra snap. Og det er heller ikke positivt.

Anonymkode: 9751a...00d

Hvorfor reagerte han når det var han som avsluttet?

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte er veldig egoistiske. Jeg fikk beskjed av en mann at han sterkt betvilte følelsene for meg men han kunne vurdere om en stund om han kanskje ville møte meg igjen, sa jeg har for høy verdighet for noe sånt å slettet han fra snap, han ble fly forbannet da jeg slettet. Så som de andre sier handler det om ego hans som er såret og ikke han. Herregud, hva forventer han egentlig, at han kan ignorere deg i månedsvis mens du skal vente?! Nei, flott du slettet så går du videre.

Anonymkode: 44deb...14a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor følte han seg da vraka og manglende tillit?

Fordi han trodde han hadde deg rundt lillefingeren og når du viste du satt deg selv høyere enn han fikk ego hans en knekk.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han trodde han hadde deg rundt lillefingeren og når du viste du satt deg selv høyere enn han fikk ego hans en knekk.

Er det sant? Trodde ikke sånn om han. 

Helt fra starten av har han vært ganske intens på alle områder. Konstant kontakt, kose hele tiden, prate om veldig seriøse ting, hjelpe meg hele tiden. Jeg fikk komme og gå i huset hans enten han var hjemme eller ikke. Han fikk meg til å føle meg trygg rimelig fort. Også bråsnur han da jeg begynte å få følelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Er han egentlig en sånn som skal ha kontroll på meg? Eller holde meg på gress?

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (8 timer siden):

Han vil ikke mer. Han er ikke interessert. Gå videre. Det er vel ikke noe mer du kan gjøre. 

Du skriver at du synes det er vanskelig å gå rett på vennskap, så hvorfor fortsetter du å kommunisere med ham? 

Syns det ble vanskeligere med null kontakt når vi har prata så mye, så lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det sant? Trodde ikke sånn om han. 

Helt fra starten av har han vært ganske intens på alle områder. Konstant kontakt, kose hele tiden, prate om veldig seriøse ting, hjelpe meg hele tiden. Jeg fikk komme og gå i huset hans enten han var hjemme eller ikke. Han fikk meg til å føle meg trygg rimelig fort. Også bråsnur han da jeg begynte å få følelser. 

Det er noe som heter easy come easy go. De som bråsnur når den andre får følelser er gjerne ikke emosjonelt tilgjengelige

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er noe som heter easy come easy go. De som bråsnur når den andre får følelser er gjerne ikke emosjonelt tilgjengelige

Så da har han egentlig spilt et spill for meg? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette! Det at han var så PÅ i starten er også veldig typisk. De jeg har møtt på som er slik, gjør det nok for det meste ubevisst. Med andre ord tror jeg ikke at deres intensjon er å lure og såre, men det blir likevel ofte konsekvensen.

Han fyren du forteller om TS er definitivt ikke interessert i et forhold med deg. Du må se på hans handlinger og ikke hans ord! Handlingene hans viser at han ønsker å trekke seg tilbake. Ordene viser at han er såret, men ord kommer oftere fra egoet vårt (bevisst eller ubevisst) enn det handlinger gjør. 

Hvis han her var forelsket i deg, eller til og med betatt, hadde han aldri oppført seg slik. Den beste lærdommen å ta med seg er "If he wants to, HE WILL!" 

Anonymkode: 93afd...504

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så da har han egentlig spilt et spill for meg? 

Ikke nødvendigvis, han har sikkert hatt det fint med deg men har nok visst at det ikke vil føre til noe seriøst 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette! Det at han var så PÅ i starten er også veldig typisk. De jeg har møtt på som er slik, gjør det nok for det meste ubevisst. Med andre ord tror jeg ikke at deres intensjon er å lure og såre, men det blir likevel ofte konsekvensen.

Han fyren du forteller om TS er definitivt ikke interessert i et forhold med deg. Du må se på hans handlinger og ikke hans ord! Handlingene hans viser at han ønsker å trekke seg tilbake. Ordene viser at han er såret, men ord kommer oftere fra egoet vårt (bevisst eller ubevisst) enn det handlinger gjør. 

Hvis han her var forelsket i deg, eller til og med betatt, hadde han aldri oppført seg slik. Den beste lærdommen å ta med seg er "If he wants to, HE WILL!" 

Han snakket om følelser lenge før meg, han la planer langt frem i tid. Så når jeg endelig kom til hans nivå så snur han. Ble han skremt? Han har vært singel i noen år etter brudd fra et ganske langt forhold. Kanskje han henger igjen ennå?

Altså den ene dagen planla han en reise og neste dag avsluttet han alt. Syns det er ganske spesielt. Jeg må bare få ut alle mine tanker rundt dette. Så går jeg videre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, han har sikkert hatt det fint med deg men har nok visst at det ikke vil føre til noe seriøst 

Han har presentert meg til barnet sitt, planlagt ferie med meg, snakket med meg døgnet rundt, begynt å snakke om hva slags fremtid vi begge ønsket. Så rart om han ikke trodde det ville bli seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg sa at jeg ikke var klar for å bo med noen med det første så var ikke det positivt for han. Så han har jo vært veldig på, med alt av seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet

Emosjonelt utilgjengelig, han har fortsatt følelser for eksen eller en annen kvinne. Det er slikt jeg tolker det

Anonymkode: ed371...c3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han snakket om følelser lenge før meg, han la planer langt frem i tid. Så når jeg endelig kom til hans nivå så snur han. Ble han skremt? Han har vært singel i noen år etter brudd fra et ganske langt forhold. Kanskje han henger igjen ennå?

Altså den ene dagen planla han en reise og neste dag avsluttet han alt. Syns det er ganske spesielt. Jeg må bare få ut alle mine tanker rundt dette. Så går jeg videre. 

Les deg opp på det som heter Future Bombing! Høres ut som et klassisk eksempel. I tillegg er hans ego såpass sårbart at han ikke tåler å bli "avvist", noe han nok følte at du gjorde da du ikke var klar for å flytte sammen så tidlig. Da ble egoet hans såret og bittert og han dytter deg bort i stedet. Dette skjer ikke når man har dype, ekte følelser for noen!! Denne mannen var nok forelsket i tanken på å være forelsket, som det sies. Ikke i DEG, som person. Dessverre. 

Har du sett filmen "He's just not that into you"? Jeg får litt tanker derfra. Og nå har han fått deg inn i hekt ved være hot and cold. Alt er helt klassisk og typisk.. Og jeg tror jeg med 100% sikkerhet kan si at det definitivt ikke var Kjærlighet med stor K fra hans side. Ikke drøm deg bort i en fantasiverden med håp; When someone shows you who they are, believe them! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...