Månekvinnen Skrevet 10. september 2005 #1 Skrevet 10. september 2005 ...pling....pling...pling! Er det bare meg som irriterer meg grønn over denne reklamen?
Lurvina Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Nei, det er ikke bare deg, jeg er også lei av den. Er faktisk lei av de fleste reklamene som sendes. Særlig den nye til Bademiljø, det er noe med de folka som jeg ikke liker, skuespillerprestasjonene kanskje. Blir så lei
Månekvinnen Skrevet 10. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2005 Ja! Bademiljø, herregud. Det er så irriterende med sånne amatørreklamer...
Lurvina Skrevet 10. september 2005 #4 Skrevet 10. september 2005 Også har vi jo den med tøyfamilien, eller hva de nå kaller seg. "Å Pelle, nå lukter comfort enda friskere" :icon_mad:
Grooo Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 Den siste til Comfort er faktisk ikke så ille som de forrige synes jeg. Ellers har jeg tydeligvis heldigvis gått glipp av de andre to dere nevner her. Er så glad jeg ser så skjelden på tv som jeg gjør!
Hu i Svingen Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 Å nå ble jeg glad :-D Har ikke fått med meg disse jeg, siden jeg ser på TV kanskje to ganger i måneden (eller mindre?).
Lurvina Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Jeg kan like godt innrømme at jeg til tider kan være en liten tv-slave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå