Gå til innhold

Gammel kassett med fortellinger om ein bjørn...

nostalgianer

Anbefalte innlegg

Det diskuterast i familien om ein ca. 30 år gammal  kassett for barn som inneheld ein passasje der det som muligens kan ha vore ein Koalabjørn. Denne påståtte koalabjørnen skal ha sagt "bulvut!" og klatra ned takrennen....

Nokon som har ringende bjeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Åh, det høres ut som en historie jeg hørte på en sånn samlekassett med historier for barn, med en bjørn som havnet i Oslo eller noe midt på vinteren. Han hadde sett et postkort med bilde av snø på, men da han kom til Norge så var all snøen grå og svart av smog og sånn fordi han var midt i byen.
Jeg har dessverre ikke den kassetten lenger, så jeg kan ikke si hva den het, hvor den kom fra, hva den egentlig inneholdt eller hva, men jeg har et veldig sterkt lydminne om en som leste opp om denne bjørnen, i samme historien var det en pent kledd dame som på død og liv skulle ha en bjørn til den lille niesen sin (som jeg hørte som nesen og ble noe forvirret), så han ble julepresang eller noe. Husker ikke om han klatret ned fra takrennen før eller etter han var julepresang XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den historien minner meg om en kassett jeg hadde, med historier og forskjellig julemusikk. Husker det med koalabjørn og låta "Feliz navidad". :fnise: Men har ingen anelse om hva den het, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, CorvusCorax said:

Den historien minner meg om en kassett jeg hadde, med historier og forskjellig julemusikk. Husker det med koalabjørn og låta "Feliz navidad". :fnise: Men har ingen anelse om hva den het, dessverre. 

Jaaa! Det var den jeg også hadde XD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...