AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Jeg klarer ikke slutte å tenke på en fyr jeg møtte for et par år siden. Føles ut som jeg obsesser for mye over han (men samtidig at jeg gjør det med god grunn haha). Han jobber i en lp-butikk jeg liker godt. Da jeg var der for et par år siden spurte han om jeg trengte hjelp til noe. Siden jeg lette etter noe veldig spesifikt/sært hjalp han meg å finne fram og vi kom vi i samtale om det. Etter et halvt år var jeg der igjen, han var tilfeldigvis på jobb og til min overraskelse kjente meg igjen. Vi pratet litt om musikken og han sa han kunne gi meg noen lp-er han hadde liggende hjemme og ba derfor om nummeret mitt. Så tekstet han meg på kvelden og vi avtalte at jeg kunne komme til butikken senere og hente platene. Etter jeg hadde hentet de tekstet han meg igjen og hintet litt til å møtes igjen for å gi meg flere plater han anbefalte. Så var jeg i butikken igjen noen måneder senere, da var han også der og vi stod og snakket om forskjellig ting. Så tekstet han meg på nytt den kvelden og vi endte med å snakke i flere dager etter dette. Fant ut at vi har masse til felles og han virker som akkurat min type. Som en sjenert og innadvent jente er dette et sånn type scenario som man ser på film eller leser om i bøker og kanskje drømmer om at skal skje. Og så skjedde det og jeg synes det er så trist hvis det tar slutt! Nå har det gått flere måneder igjen siden sist vi tekstet, men jeg tenker fortsatt på han. Har så lyst å dra til butikken og møte han igjen. Men hvis jeg gjør det virker det sykt åpenbart at jeg er der for å se han. Klarer ikke bestemme meg om jeg er for obsessed og burde glemme det hele, eller om det er innafor å prøve å se han igjen? Anonymkode: ff8ed...34b
Hansehan Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Hva taper du på å ta kontakt igjen? Hva kan du vinne på å ta kontakt igjen? 1
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Du kan jo be ham med på en konsert i sommer ,nå som det åpner opp igjen 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Hvor mye har du stalket fyren i mellomtiden? 😁 Jeg liker sånne historier, og hva så om det er tydelig hvilket motiv du har for å gå i butikken? Det er jo tross alt det du er ute etter å finne ut av. Anonymkode: aa8d3...4e5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Det er umulig å finne han på sm så har ikke fått stalket han noe hahah Joo det er jo noe jeg er ute etter hvis jeg går dit, men egentlig lovet jeg meg selv å ikke gjøre det igjen etter forrige gang, for jeg er redd for å gå for langt med noe som egentlig ikke eksisterer. Noen ganger tenker jeg at han flørtet og at det virket som han hadde tenkt å spørre om å møtes, men at han nølte litt. Mens andre ganger tenker jeg at jeg bare finner på alt i hodet mitt og at han egentlig bare gjorde jobben sin og var en hyggelig butikkansatt. Haha jeg vet ikke, det er så vanskelig Anonymkode: ff8ed...34b
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha jeg vet ikke, det er så vanskelig Det er egentlig så enkelt som at det kun er din egen sårbarhet som stopper deg. En høflig henvendelse, eller en liten lapp, er helt innafor selv om han er på jobb. Et lite stikk i brystet, hvis det ikke klaffer, men det tåler du? Anonymkode: aa8d3...4e5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Med tanke på historien deres på tekstmeldinger, vil jeg si at det mest naturlige vil være å sende en ny en, der du forteller akkurat det du skriver i HI. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå har det gått flere måneder igjen siden sist vi tekstet, men jeg tenker fortsatt på han. Har så lyst å dra til butikken og møte han igjen. Men hvis jeg gjør det virker det sykt åpenbart at jeg er der for å se han Send det nesten ordrett som dette. Da har du tatt det opp til metanivå, og han kan ikke unngå å bli sjarmert. Anonymkode: aa8d3...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå