AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har prøvd dating ila korona, singel siden 2019. Nå har jeg gitt opp på appene og tar heller tak i meg selv, med sunn diett og vekt engang. Dating har vært noe dritt og jeg har blitt brukt og kødda med. Så jeg ville ikke mer dating. Nå ligger jeg her og kjenner at jeg savner en kjæreste. Før så var jeg så trøtt at jeg ikke tror jeg hadde overskuddet. Jeg er alene dag ut og dag inn i hjemmekontor, og jeg er lei meg. Jeg er stressa. Trenger noen som gir meg klemmer, som jeg kan snakke med, le med, klemme og skjemme bort. Tror ikke jeg er skapt for å leve livet alene. Tenker på hvordan tida var med eksen,tryggheten og rekkehuset, og familie. En svigerfamilie. Hadde ikke trodd jeg skulle savne det. Ikke at eksen var rett, det var han ikke, med noen ganger hadde vi gode stunder. Å være alene hver sommer,jul,17 mai osv, er bare trist. Anonymkode: 46d24...99b 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Når restriksjonene åpner opp igjen blir det lettere å omgås folk generelt. Er ingen grunn til å sitte så mye aleine kun fordi du er singel. Anonymkode: 92f5d...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Husk at en god venn kan fylle mye av det der. Gode venner kan feire jul hos hverandre, vi inviterer alltid flere enn familie. Det må ikke være en kjæreste liksom, selv om jeg forstår savnet. Man trenger en flokk, ikke bare en partner! Verdt å investere i gode vennskap.❤️ Anonymkode: 6f341...ce4 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Takk. ❤ Føles som at jeg har våkna opp. Har ikke ønska meg en partner siden bruddet egentlig. Men kjenner jeg er klar nå. Det er bare at dating er sånt kjøttmarked at jeg gruer meg. Vil finne noen som vil meg vel, en skikkelig god person. Men vet ikke om tinder er stedet for det. Anonymkode: 46d24...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå