Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man bygge opp selvbilde og selvfølelse å ikke være usikker om seg selv?

Eller at ting som ganger skal ikke komme ut feil,bli til krangel eller slenge dritt fra seg?

Værtfall ikke mot den person man er glad i.....

Er det slags depresjon jeg har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan kan man bygge opp selvbilde og selvfølelse å ikke være usikker om seg selv?

Eller at ting som ganger skal ikke komme ut feil,bli til krangel eller slenge dritt fra seg?

Værtfall ikke mot den person man er glad i.....

Er det slags depresjon jeg har?

Vet ikke om jeg forstod deg helt her? Er det en du er glad i så kan du begynne med å si det og er personen glad i deg så lytter han nok til hva du har å si :klem:

Hva tenkte du på?

Skrevet

ved å prøve å fokusere på det positivet, i stedet for det negativet. både ved seg selv og den andre.

7 positive ting veier opp for den ene negative.

Skrevet

Er det sikkert da? Jeg trodde lenge jeg hadde mistet den jeg elsker jeg også og trodde aldri vi kunne finne tilbake til hverandre. Men vi gjorde det :)

Hva mener du? At du sier ting du ikke mener og ikke vet hvorfor? Si det da. Si at det ikke er meningen men at det kommer ut sånn noen ganger.

Skrevet

Ja tingen kommer galt ut som ikke jeg mener,hjelper jo ikke så lenge jeg mistet han.

Har du råd ved det?

Han har bestemt seg.......

Skrevet

Jeg gjør noe med dette pga meg og,men tror noen at han kommer tilbake?

Skrevet
Jeg gjør noe med dette pga meg og,men tror noen at han kommer tilbake?

Er jo ikke så lett å svare på nå siden du ikke har fortalt noe særlig her. Vil du ikke fortelle?

Skrevet

Værtsammen siden 98,vært slutt noen ganger.

Jeg er ikke så flink til å skrive.

Kan si da han gjorde det slutt var han jo lei seg å

Skrevet

Ok. Men har det vært slutt noen ganger tidligere men dere pleier å finne tilbake til hverandre så kan det jo godt hende dere gjør det denne gangen også :):klem:

Skrevet

Han var på nette i går,han svarte ingen. Ønsker at han fikk tenke litt

Skrevet

det var bare noe jeg ønsket det eller tenkte høyt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...