AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Han gjorde det slutt med meg forrige uke. HAN gjorde det slutt med meg, ikke vice versa. Selv om JEG var en god kjæreste, ikke han. Jeg har så utrolig lyst til å fortelle ham nøyaktig hva jeg synes om ham. Alle feilene hans, for de er mange. Jeg er så sint! Har ikke uttrykt dette til ham i det hele tatt, har ikke sett ham eller hørt fram ham siden den dagen. Jeg har heller ikke tatt kontakt. Har bare lyst å fortelle ham at jeg vil ikke ha ham uansett! Fortelle om alle tingene han har gjort som har gjort meg lei meg, fortelle ham hvordan det har vært for meg disse årene - ikke lett! Ja, vil vel bare være ei bitter kjerring, men det er jeg faktisk også. Jeg blir så sint! Så hvor dumt er det fra 1 til 10? Anonymkode: f9e84...d87 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han gjorde det slutt med meg forrige uke. HAN gjorde det slutt med meg, ikke vice versa. Selv om JEG var en god kjæreste, ikke han. Jeg har så utrolig lyst til å fortelle ham nøyaktig hva jeg synes om ham. Alle feilene hans, for de er mange. Jeg er så sint! Har ikke uttrykt dette til ham i det hele tatt, har ikke sett ham eller hørt fram ham siden den dagen. Jeg har heller ikke tatt kontakt. Har bare lyst å fortelle ham at jeg vil ikke ha ham uansett! Fortelle om alle tingene han har gjort som har gjort meg lei meg, fortelle ham hvordan det har vært for meg disse årene - ikke lett! Ja, vil vel bare være ei bitter kjerring, men det er jeg faktisk også. Jeg blir så sint! Så hvor dumt er det fra 1 til 10? Anonymkode: f9e84...d87 Det er helt idiotisk, spør du meg. Du fremstår ikke akkurat som den gode kjæresten du selv påstår å være, når du har holdt så mye av følelsene dine inni deg, tatt til takke med en dårlig kjæreste, ikke greid å gjøre slutt, og er så bitter. Tror du misforstår hva en god kjæreste er, det er ikke en falsk person. Anonymkode: c2c16...109 13
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Det er kjempedumt, du burde absolutt ikke gjøre det. Glem fyren, gå videre. Anonymkode: 774eb...7c2 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Hvorfor kom du ham ikke i forkjøpet da? Da hadde du "vunnet". Anonymkode: 5dc0f...895
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han gjorde det slutt med meg forrige uke. HAN gjorde det slutt med meg, ikke vice versa. Selv om JEG var en god kjæreste, ikke han. Jeg har så utrolig lyst til å fortelle ham nøyaktig hva jeg synes om ham. Alle feilene hans, for de er mange. Jeg er så sint! Har ikke uttrykt dette til ham i det hele tatt, har ikke sett ham eller hørt fram ham siden den dagen. Jeg har heller ikke tatt kontakt. Har bare lyst å fortelle ham at jeg vil ikke ha ham uansett! Fortelle om alle tingene han har gjort som har gjort meg lei meg, fortelle ham hvordan det har vært for meg disse årene - ikke lett! Ja, vil vel bare være ei bitter kjerring, men det er jeg faktisk også. Jeg blir så sint! Så hvor dumt er det fra 1 til 10? Anonymkode: f9e84...d87 Jeg syns det er ok å sende ei siste melding for en avslutning for seg selv. Om han leser det eller tar det til seg er ett fett, så lenge jeg får sagt det jeg føler Anonymkode: 8d172...cf4 4
Gjest ABM Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Fortell ham at han er en drittsekk hvis han er det, no problems..!
Gjest Villfisker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 Da driter du deg ut. Vet det ikke er dette du vil høre, men det er sannheten. La ham være, og ikke kast bort mer tid på ham. Han bryr seg ikke om hva du syns uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 Ikke bruk tid på å fortelle ham noe som helst. Hvis du var en god kjæreste for ham, blir du en enda bedre kjæreste for en bedre mann enn ham. Bruk tida di der, du. Anonymkode: a9f2d...28b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 Han kan slutte å elske deg selv om du er en super kjæreste! Ikke synk ned på det nivået. Du kommer til å angre! Hva så om han er en dritt? Hjelper det om du oppfører deg som en dritt? Anonymkode: e5572...f68 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Det er veldig, veldig dumt. Anonymkode: 7d1db...500 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Hva er poenget? Eksen min gjorde det - ramset opp alle sine gode kvaliteter som kjæreste og alt som var feil med meg etter jeg gjorde det slutt flere ganger. Syntes bare han ble mer og mer patetisk og turnoff. Ikke gjør det! Anonymkode: 23800...dd6 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 Du vil heve deg mer over han om du holder kjeft og lar han være. Større sjans han angrer og lurer på hva du tenker... han fortjene ikke vite hva du føler. full forståelse for at du vil «tømme» deg for frustrasjon, men du vil fremstå som knust og bitter. Han fortjene ikke se deg slik. Vent heller og se om han kommer luskende tilbake når det er helt tyst fra deg og ta det da. Anonymkode: 1b836...27c 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 Skriv all dritten han gjorde mot deg på et ark og brenn det etterpå. Det kan gjøre godt å få ut alt agget for lettere å gå videre. Du har alt å vinne på å ikke kontakte han. Anonymkode: d3fed...c0b 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 Bruk det heller til å komme deg videre. Ahh så digg å være kvitt den fjotten😁 Anonymkode: e27f3...785 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 Hva slags ting er det han har gjort? Tenker det avhenger litt av dette om du skal ta det opp med han eller ikke. Anonymkode: 9daf1...893 2
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 Du burde ikke skrive den meldingen. Det gir ham kun arsenal og egoboost. Det svir mye verre for han om du hever deg over det ,- uten en tøddel av reaksjon .
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #18 Skrevet 16. juni 2021 Nei! Hvis han er så dust, så unner du ham ikke den gleden at du faktisk har brukt tid og krefter på å mobilisere en sånn melding! Hev deg over det, gjør ting som gir deg overskudd, og ikke gi ham den oppmerksomheten en sånn melding blir. Du må gjerne skrive ned alt på et ark, men krøll det sammen etterpå. Og du.... Hvis det verste er at det var han som gjorde det slutt med deg, og ikke omvendt, så er det vel like greit at det er over uansett hvem som sa hva først.... Anonymkode: 5be28...35e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #19 Skrevet 16. juni 2021 Bare skriv en melding, få med alle sinte tanker, og såre tanker og tøm hjertet ditt. Etterpå sender du det ikke. Godt å få sånt ut, for din egen del, men ikke noe poeng i å dele de tankene med noen, og i hvert fall ikke han. Og om du ønsker å vise han hvor lite han betyr for deg snakker du bare aldri med han igjen:) Anonymkode: 7fbd0...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #20 Skrevet 16. juni 2021 Så viser han det til nye dama, og så ler de av deg. Ikke gjør det! Skriv gjerne listen over hvor dust han er (UTEN Å SENDE!). Men kun for en påminnelse til deg selv tilfelle han vil ha deg tilbake. Slik at du sier NEI! Anonymkode: e5572...f68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå