Gå til innhold

Vondt i livmor/eggledere når man nyser tidlig i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg nyser eller strekker meg, river det i høyre siden. Er det helt vanlig og noe jeg bare må venne meg til? 😅

Anonymkode: 368ab...910

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ligamentsmerter. Er verst i første trimester for min del. Når livmoren vokser oppover ble det mindre ille. 

Anonymkode: a7520...f8b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner også et ubehag rundt livmor bare jeg rører på meg eller bøyer meg. Er 4 uker på vei. Veldig oppblåst utover dagen/kvelden også så kan være noe luftsmerter også :)

Anonymkode: 4c664...39e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hver gang jeg nyser eller strekker meg, river det i høyre siden. Er det helt vanlig og noe jeg bare må venne meg til? 😅

Ja, hendte stadig vekk det. Ting vokser og er ømt. 

Anonymkode: c9a64...d92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

det er de musklene som bærer livmoren som heter ligamentbåndene.

Anonymkode: d117f...789

• Liker 2
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg krøller meg sammen til en ball hver gang jeg kjenner jeg må nyse, så ikke det skal gjøre så jævla vondt 😄

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det samme. For en akutt og forferdelig smerte!!! Men det går over ganske raskt igjen, og er ikke farlig. Men skummelt! :) Det hender jeg får det i andre trimester også, men ikke nærheten av så ofte eller vondt. 

Anonymkode: 14b30...87e

AnonymBruker
Skrevet

Helt jævlig vondt hver gang, uke 15 her!

Anonymkode: 1820b...25f

Skrevet

Ja,det har jeg og hatt. Det er fortsatt slik. Er i uke 19 nå.

Skrevet

Noen som er skikkelig øm rundt livmor? Er 4 uker påvei og kjenner det når jeg går :)

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Dame1989 skrev (2 timer siden):

Noen som er skikkelig øm rundt livmor? Er 4 uker påvei og kjenner det når jeg går :)

ja det var jeg og i 4 og uti 5 uke, stakk ganske mye.. så sluttet det og kvalmen tok over. Ble litt stresset over det, men nå er det tilbake igjen i midten av uke 7 sammen med kvalmen, så jeg tar det som et godt tegn iallfall! ^^

Skrevet
skruttveig skrev (1 time siden):

ja det var jeg og i 4 og uti 5 uke, stakk ganske mye.. så sluttet det og kvalmen tok over. Ble litt stresset over det, men nå er det tilbake igjen i midten av uke 7 sammen med kvalmen, så jeg tar det som et godt tegn iallfall! ^^

Det stikker ikke så mye hos meg, er bare veldig ømt når jeg går. I hele nedre mage. Ubehagelig å bevege meg, iallefall på jobb :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette har jeg også opplevd! Det var værst i første trimester, nå er jeg i andre trimester og da skjer det bare av og til.

Anonymkode: f7a61...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...