Thjelp Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 (endret) Pågrunn av sykdom måtte jeg for 2 år siden si opp jobben min, dette ble gjort avtalt med både Nav, lege og arbeidssted og det ble lagt plan på omskolering. Jeg har ikke kommet i gang med skolering enda, da jeg ikke kom inn på skole( nettstudier vil bli vurdert vis jeg ikke kommer inn til høsten), men jobber en liten stilling med masse ekstra vakter for å ikke bare være hjemme. Men nå har jeg kommet i kontakt med mitt gamle arbeidssted og har nå takket ja til å prøve meg igjen på en og annen ekstra vakt. Jeg savner yrket mitt og er ufattelig mye bedre enn jeg var for 2 år siden, men jeg føler det blir dumt med tanke på NAV? Da jeg har gått et år på sykepenger og 1 år på AAP ved behov og det er avtalt at jeg skal omskoleres så føler jeg meg så fæl? Jeg har ingen kontrakt med spesifikke oppsigelsestid og timer etc, og jeg kan gå på dagen vis det blir for mye for meg, det er kun når jeg selv takker ja at jeg skal på jobb. Jeg er på ingen måte der jeg kan gå tilbake fulltid i yrket så det er ikke snakk om full tilbakevending,men det er litt for å sjekke hvor mye friskere jeg har blitt og om jeg klarer det. Burde jeg melde fra til NAV? Og er dette veldig dumt av meg? Folk har vel blitt både sykemeldte og omskolerte for å så klare å gå tilbake til gamle yrker vil jeg tro? EDIT: jeg sendte en melding til saksbehandleren min og spurte om det gikk fint Endret 15. juni 2021 av Thjelp
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Thjelp skrev (2 minutter siden): Pågrunn av sykdom måtte jeg for 2 år siden si opp jobben min, dette ble gjort avtalt med både Nav, lege og arbeidssted og det ble lagt plan på omskolering. Jeg har ikke kommet i gang med skolering enda, da jeg ikke kom inn på skole( nettstudier vil bli vurdert vis jeg ikke kommer inn til høsten), men jobber en liten stilling med masse ekstra vakter for å ikke bare være hjemme. Men nå har jeg kommet i kontakt med mitt gamle arbeidssted og har nå takket ja til å prøve meg igjen på en og annen ekstra vakt. Jeg savner yrket mitt og er ufattelig mye bedre enn jeg var for 2 år siden, men jeg føler det blir dumt med tanke på NAV? Da jeg har gått et år på sykepenger og 1 år på AAP ved behov og det er avtalt at jeg skal omskoleres så føler jeg meg så fæl? Jeg har ingen kontrakt med spesifikke oppsigelsestid og timer etc, og jeg kan gå på dagen vis det blir for mye for meg, det er kun når jeg selv takker ja at jeg skal på jobb. Og det er også litt å sjekke hvor mye friskere jeg har blitt og om jeg klarer det. Burde jeg melde fra til NAV? Og er dette veldig dumt av meg? Folk har vel blitt både sykemeldte og omskolerte for å så klare å gå tilbake til gamle yrker vil jeg tro? Jeg ville spurt nav om dette er i orden? kanskje de sier du skylder tilbake alle pengene om du går tilbake til det yrket igjen... ikke vet jeg. Anonymkode: 91e2d...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå