Gå til innhold

Amazon, haster før kontoen min stenges.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe fra USA. La inn riktig adresse, den stemmer med adressen hos Nordea. Pakken kom aldri men det sto at pakken var hos pick-up point men hvor det er sto det ikke men det kunne se ut som Oslo (bor på annen kant av landet). Jeg har søkt Amazon Norge, posten og til slutt postnord. Postnord hadde hatt pakken men sendt den i retur pga manglende telefonnummer. Så sender jeg beskjed til Amazon om at pakken ikke kom og nå har jeg fått beskjed om at de mener kontoen min er falsk fordi jeg ikke hentet pakken. 

Hvordan komme i kontakt med Amazon og bli forstått, jeg har sendt to mail og ikke fått noe svar som angår at pakken ikke kom til meg. Jeg skrev at det skyldtes telefonnummeret og at jeg bor i Norge så nummeret ikke passe i deres utfyllingsboks.

Anonymkode: b2a43...334

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Tror du må bare bestille på nytt.

Anonymkode: 9e99d...b45

AnonymBruker
Skrevet

Amazon tilbyr helt absurd god kundeservice, og har som standard å gå laaangt for å gjøre en fornøyd. Har selv fått refusjon for ca ett år med amazon prime som jeg glemte å avslutte abonnement på, returnert telefon hvor garantien var gått ut for lenge siden, og returnert dyrt dykkerutstyr som ble ødelagt, hvor det var tydelig at det skyldes brukerfeil. 

Syns "live chat" er enklest måte å kommunisere på. 

Anonymkode: 7a4c4...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...