*MEDUSA* Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Hei. Min Store drøm er å flytte til Paros og drive et lite hotell, noen som har jobbet på Paros eller andre øyer som vet om det er mulig å drive noe utenom sesong? Eller må man bare belage seg på sommersesongen? Litt usikker på om øyene er det beste valget, og kanskje ikke Hellas i det heletatt pga økonomien dems, kunne god flyttet til Spania, men ser ikke for meg samme sjarmen med et lite hotell der Og ikke minst, om det er greit å flytte til Hellas f.eks og får man lov å jobbe der/kjøpe noe der sånn uten videre? Mvh Nyskjerrige meg.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 14 hours ago, *MEDUSA* said: Hei. Min Store drøm er å flytte til Paros og drive et lite hotell, noen som har jobbet på Paros eller andre øyer som vet om det er mulig å drive noe utenom sesong? Eller må man bare belage seg på sommersesongen? Litt usikker på om øyene er det beste valget, og kanskje ikke Hellas i det heletatt pga økonomien dems, kunne god flyttet til Spania, men ser ikke for meg samme sjarmen med et lite hotell der Og ikke minst, om det er greit å flytte til Hellas f.eks og får man lov å jobbe der/kjøpe noe der sånn uten videre? Mvh Nyskjerrige meg. Gjør det, vel! Har du tenkt å kjøpe hotell eller leie? Har du en nisje du ønsker å rette deg mot, eller er det "vanlige" turister du vi ha som klientell? Har du erfaring innen hotellbransjen? Paros er fint ❤️ Kjenner ikke til inntektsmuligheter/sesonger der, har bare vært der som turist. Anonymkode: e4718...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå