Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er enslig forsørger.

Jeg søkte for nesten 2mnd siden på overgangsstønad. Måtte ettersende noen bekreftelser. Siste sendte jeg igår og idag fikk jeg mld om at NAV var å hentet skattekortet mitt. 

Hvor lang tid går det nå fra jeg får pengene inn? Behandlingstiden er visst over. Når er utbet.dato? Får jeg etter betalt? Siden NAV hentet skattekortet så høres jo det positivt ut? 

Trenger svar 😊😊

Anonymkode: 75e38...62c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet

Heisann :)

Du kan gå inn på din side på nav.no. Der står alle dokumentene. Om saken er ferdigbehandlet står det her, selv om vedtaksbrevet ikke er klart enda.

Hvis behandlingstiden i din kommune har gått ut og det ikke står at det er skjedd noe sender du en melding til Nav.

Ja, du får etterbetalt fra opp til 3 mnd fra søknadstidspunktet :)

Når vedtaket sendes ut er pengene inn på konto innen en uke :) 

Anonymkode: d2052...247

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er enslig forsørger.

Jeg søkte for nesten 2mnd siden på overgangsstønad. Måtte ettersende noen bekreftelser. Siste sendte jeg igår og idag fikk jeg mld om at NAV var å hentet skattekortet mitt. 

Hvor lang tid går det nå fra jeg får pengene inn? Behandlingstiden er visst over. Når er utbet.dato? Får jeg etter betalt? Siden NAV hentet skattekortet så høres jo det positivt ut? 

Trenger svar 😊😊

Opptil 2 mnd her, men fikk det etter en fordi jeg sendte alt samlet. Utbetalingsdatoer står på nav sine sider. I juni var det 18. 

Anonymkode: c4c79...4ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er enslig forsørger.

Trenger svar 😊😊

Du får ettbetalt fra mnd etter du flyttet ut. 

Anonymkode: c4c79...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar😁 fikk vedtaket idag. Utbetaling skjer innen ei uke? Håper det skjer denne uka her. 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...