Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo❤️ har en baby på tre måneder som fullammes. Ammingen har gått greit, slet litt med overproduksjon og sterk utdrivning, men det gikk seg til. 

Han pleier vanligvis ikke å sovne med puppen og har fra en ukes alder foretrukket smokk. 

Han virker ikke veldig interessert i puppen utover mat, og siden han likevel har et sugebehov, blir naturlig nok smokk og kos og ligge inntil foretrukket. 

Er dette vanlig? Første barnet hang på puppen hele natten, og kunne kun ammes i søvn de første to årene, så dette er ganske uvant. 

Ser for meg at ammingen blir litt kortere med han her.. 

Anonymkode: 71292...009

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt vanlig 🙂Barn regulerer seg ulikt

Anonymkode: 11add...b86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min var heller ikke sånn som «hang i puppen». Hun bare spiste for å spise og det var det. Uproblematisk å gi flaske. Hun sluttet å ville spise av den ene puppen ved 3-4 mnds alder og mistet interesssen for pupp totalt rundt 9 mnd. Veldig greit å gå over på fast føde :)  Så det er ikke alle som er like «puppegale», rett og slett :) 

Anonymkode: 98992...35f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min var heller ikke sånn som «hang i puppen». Hun bare spiste for å spise og det var det. Uproblematisk å gi flaske. Hun sluttet å ville spise av den ene puppen ved 3-4 mnds alder og mistet interesssen for pupp totalt rundt 9 mnd. Veldig greit å gå over på fast føde :)  Så det er ikke alle som er like «puppegale», rett og slett :) 

Anonymkode: 98992...35f

Her er det heller ikke noe problem med flaske, husker første barnet nektet totalt 😅 han virker veldig nysgjerrig av seg, så det blir spennende å se hvordan det blir med smaksprøver osv når han er klar for det😊 

Det er litt sånn her og, spiser for å spise, men finner kos på andre måter. Det er så deilig når han vil ligge med ansiktet inntil mitt og holde hånda mi tett inntil med begge armer 💕 

Anonymkode: 71292...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...