Gå til innhold

Jeg var nesten utro i natt

Anbefalte innlegg

Gjest Desperat dame
Skrevet

Jeg har bodd med mannen min i over 10 år.

Det har vært et meget kaldt forhold i det siste, som vi har også erfart før.

Jeg var ute i natt med en venn av meg.

Så ble jeg bydd opp av en mann, til dans.

Vi danset og hadde det veldig artig.På slutten ble vi litt klengete.Vi kysset og vi danset litt mere.

For å gjøre det kort, jeg holdt på å bli med han til hotellet.Tilfeldighetene hindret meg.

Da jeg kom hjem så prøvde jeg å sitte meg oppå mannen min.Er drittlei hele han.Han ble forbanna og ville sove.

Sånn er det faen meg hver dag.

Jeg har vært utro mange ganger før.Sexlysten min er høy og jeg får ingen tilfredsstillelse av mannen min.

Noen som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke avner å avslutte ekteskapet, så er det ikke synd på deg.

Men hvis du avslutter, så vil jo verden ligge åpen for å få nyyt forhold, og mye sex. Par som har vært sammen lenge, har ikke så mye sex, det blir mest onani. Men det finns unntak.

Skrevet

Det må være trist å være i et ekteskap hvor flammen har sluknet. Hvorfor holder dere sammmen? Har dere barn som holder dere sammen? Tenk deg nøye om det er slik du vil ha det eller ta en prat med mannen din om dette. For meg høres forholdet litt dødt ut.

Lykke til.

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Dette er ikke kødd.Har savnet et ordentlig sexliv i mange år.

Ja, vi har barn.Og det er ikke lett å bare gi opp et forhold da.

De er jo glad i faren sin.

Skrevet

Det er jo bare du selv som kan gjøre noe med det!vil du ha det sånn resten av livet da?hilsen ei som har fått nok av mannfolk

Skrevet
Dette er ikke kødd.Har savnet et ordentlig sexliv i mange år.

Ja, vi har barn.Og det er ikke lett å bare gi opp et forhold da.

De er jo glad i faren sin.

og du regner med at de får se mest til deg?? Men det er kanskje malapropo...

Det er ikke lett å avlsutte når man har barn, men da er det vel desto viktigere å ikke være utro vel.... Å være utro er jo beste måte å ødelegge på ...

Skrevet

først vil jeg rette på overskriften din, for DU VAR UTRO. å være utro er mer enn sex. du kysset en annen enn mannen din, og derfor var du utro i mine øyne.

snakk emd mannen din, vil han godta at du har andre samtidig som dere er gift, er jo saken klar. Men sånn som du holder på nå, burde ikke forekommet i noen ekteskap. du kan prøve å legge skylden over på mannen din så mye du bare orker, men det er du selv som velger å være utro. Din mann er totalt uskyldig oppe i det hele, og spesielt siden han ikke har en anelse om hva som foregår.

kanskje på tide å ta ansvar for ditt eget liv.

snakk med mannen din, og se om han eventuelt kan akseptere at du får noe på si. Da er du iallefall ærlig med han, og han vet om det.

Eller avslutt ekteskapet og lev livet som singel.

Skrevet

har du snakket med ham om dette? er manglende sexliv hovedårsak til at du er lei ham? Prøv å snakk med ham om det slik at du også få hans opplevelse av situajonen, og kanskje dere kan få klarnet opp i problemene.

Skrevet

Jeg har snakket med han flere ganger.Han gidd ikke å prøve engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...