AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #21 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og som ventet fikk Coca Cola Company FULL PANIKK, og sutret til UEFA, som nå vil bøtelegge spillere/lag som flytter på flaskene. https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/uefa-drinks-press-conferences-euros-24343794 Anonymkode: 4870d...79b Jeg håper at spillerne som gjør (håper flere henger seg på) dette da dekker beløpet selv. De har tross alt meget godt betalt. Stakkars Cola, børsverdien går ned. UFEA bør ta mer samfunnsansvar. Anonymkode: 68b99...027
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #22 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er lett for deg å si som ikke har vent deg til høyt forbruk. Anonymkode: 7dd6b...1af 😂 Anonymkode: 68b99...027
Dina86 Skrevet 19. juni 2021 #23 Skrevet 19. juni 2021 https://www.hitc.com/en-gb/2021/06/16/pepsi-advert-resurfaces-as-fans-call-cristiano-ronaldo-a-hypocrite-twitter-reacts/ Om noen vil lese 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #25 Skrevet 19. juni 2021 2 minutter siden, Rumle said: Og her er reklamen Det er ikke samme Ronaldo. Ronaldo i videoen er den brasilianske, Ronaldo i åpningsinnlegget er den portugisiske. Anonymkode: 7dd6b...1af 1
Rumle Skrevet 19. juni 2021 #26 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke samme Ronaldo. Ronaldo i videoen er den brasilianske, Ronaldo i åpningsinnlegget er den portugisiske. Anonymkode: 7dd6b...1af Åh? Det ante jeg ikke, min feil da
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #27 Skrevet 19. juni 2021 3 minutter siden, Rumle said: Åh? Det ante jeg ikke, min feil da Lett feil å ta. De har samme navn og bildekvaliteten var ikke den beste i den videoen så ikke så lett å se hvem som er hvem. Anonymkode: 7dd6b...1af 1
Jessica Jones Skrevet 19. juni 2021 #28 Skrevet 19. juni 2021 33 minutter siden, Klossmajor said: Paul Pogba gjorde nøyaktig det samme med en flaske Heineken som var plassert foran ham på pressekonferanse. Paul Pogba er muslim og er visst ganske religiøs så han vil vel ikke bli forbundet med Heineken i det hele tatt. 2
Klossmajor Skrevet 19. juni 2021 #29 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke samme Ronaldo. Ronaldo i videoen er den brasilianske, Ronaldo i åpningsinnlegget er den portugisiske. Anonymkode: 7dd6b...1af Jeg kan ikke se noen Ronaldo i det hele tatt. Eneste brasilianeren jeg kan se er Roberto Carlos.
Chantielle Skrevet 19. juni 2021 #30 Skrevet 19. juni 2021 Tråden er ryddet for personangrep,samt svar til dette. Chantielle mod.
Drizzt Skrevet 19. juni 2021 #31 Skrevet 19. juni 2021 Jeg ville også fjernet dem og alkoholflasker. Jeg vil ikke assosieres med disse produktene. Så betaler jeg gjerne boten hvis jeg har hans inntekt 😄 Det handler om prinsipper. Uansett er vann alltid til å foretrekke framfor Coca Cola, øl, o .l. vann > alt annet å drikke egentlig.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #32 Skrevet 19. juni 2021 Hurrahei skrev (På 15.6.2021 den 18.52): Elsker Ronaldo 😍😍😍 Jeg blir like skuffet og overrasket hver gang jeg leser noe slikt. Ronaldo er den ekleste og kvalmeste idrettsutøveren jeg har opplevd de siste 20 årene, han har vunnet denne prisen i snart 20 år på rad. Gleder meg veldig til han legger opp. Ser at det er ikke lenge før han er ferdig nå. Joda, han har vært og er en fantastisk fotballspiller og idrettsmann, men personligheten er noe av det mest ufyselige jeg kan forestille meg. Anonymkode: c9bac...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #33 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir like skuffet og overrasket hver gang jeg leser noe slikt. Ronaldo er den ekleste og kvalmeste idrettsutøveren jeg har opplevd de siste 20 årene, han har vunnet denne prisen i snart 20 år på rad. Gleder meg veldig til han legger opp. Ser at det er ikke lenge før han er ferdig nå. Joda, han har vært og er en fantastisk fotballspiller og idrettsmann, men personligheten er noe av det mest ufyselige jeg kan forestille meg. Anonymkode: c9bac...1d6 En dedikert ektemann og flerbarnsfar, som lever av vann og kylling for det meste. Hverdagen består av trening og familie. Joa, ekkelt for noen det sikkert. Fantastisk fotballspiller og familiemann. Ja han er god og han vet det. Er det ekkelt å vite at man er god.. jantelovrytter. com Alle må vel ikke være misfornøyd med seg selv, selv om du kanskje er det. Det er lov å være stolt av egne meritter! Jeg er stolt av mine Anonymkode: 76ab4...3bb 2
Chantielle Skrevet 20. juni 2021 #34 Skrevet 20. juni 2021 Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå