Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #1 Del Skrevet 10. september 2005 Mensen er rett rundt hjørnet og den siste uken har jeg gått opp 4 kg!!! Vet at kroppen tar opp vann og at det er normalt å gå opp et par kilo, men 4 kg da.. Føler meg som en hvalross her jeg sitter. Tror jeg får dra å kjøpe vanndrivende te. Er grønn te vanndrivende? :klø: *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 10. september 2005 #2 Del Skrevet 10. september 2005 Litt vanndrivende er det jo. MEn dra på helsekosten og hør med de. Det finnes andre lett vanndrivende teer som sikkert funker litt bedre enn grønn te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 10. september 2005 #3 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg sliter med det samme og fikk vanndrivende av legen som jeg skal bruke uka før mensen. Så, hvis du forteller legen hvordan du har det så får du det kanskje? Hvis ikke så fungerer jo kjærringrokk-te ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #4 Del Skrevet 10. september 2005 er kaffe like vanndrivende som disse vanndrivende man får hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 10. september 2005 #5 Del Skrevet 10. september 2005 Dersom du vet at du går opp flere kilo pga mensen kan du ikke avfinne deg med det og vente til du går ned igjen?? Du vet jo at det ikke er fett, og det varer da vel ikke så mange dager?? :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #6 Del Skrevet 11. september 2005 Dersom du vet at du går opp flere kilo pga mensen kan du ikke avfinne deg med det og vente til du går ned igjen?? Du vet jo at det ikke er fett, og det varer da vel ikke så mange dager?? :smile: ← Jeg går aldri opp mer enn max 2 kg. Synes derfor 4 kg var mye, men nå har jeg gått ned 3 av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 11. september 2005 #7 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har ikke sjekket nøyaktig hvor mye jeg legger på meg ved mensen, men jeg har kun to bukser som passer når jeg får mensen, jeg. Blir ufattelig oppblåst i magen. Kanskje jeg skal prøve noe vanndrivende te jeg også, eller stikke innom helsekosten iallfall. Lurt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 11. september 2005 #8 Del Skrevet 11. september 2005 Ja det er et sikkelig mareritt når mensen nærmer seg, ser jo ut som en oppblåst hvalross jeg. Har fått satt inn hormonspiral og trodde da at mensen og symptomene skulle forsvinne men nei. Mensen er blitt mye mindre men alle symptomene er jo der likevel og synes oppblåstheten varer lenger, 1 uke opptil 14 dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusta Skrevet 11. september 2005 #9 Del Skrevet 11. september 2005 Vekten min varierer også med omtrent to kilo opp og ned i forbindelse med mensen. Hadde jeg plutselig gått opp fire, hadde jeg fått hetta Merkelig hvor opptatt vi damer er av hvor mye vi veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #10 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg går også opp to kilo, og føler meg ekstra kvapsete og feit før mensen. Og når kvisene spretter ut i tillegg, da føler jeg meg deilig. BLÆ! Dritthormoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå