AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Jeg klipper tåneglene med negleklipper, men har lyst å file litt etterpå for å få bort eventuelle kanter og skarpe "hjørner". Jeg har aldri filet før, heller ikke finger negler. Hvilken fil er best egnet for tånegler? Glass? Safir? Sandpapir? Er det stor forskjell på elektrisk (f. Eks scholl) og en manuell? Hvordan burde man file? Liksom 90 grader på neglen, eller mer så man tar litt på overflaten også? Hvor grov bør filen være? Anonymkode: ba20d...060
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Jeg liker vanlig sandpapirfil. Bare husk å ikke avrund kantene for mye for da risikerer du inngrodde tånegler. Anonymkode: 7a347...317
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Negleklipper. Anonymkode: e2eb1...f8c Hvis du hadde lest innlegget hadde du sett at det er det jeg bruker, men ønsker å ta siste finnish med fil. Anonymkode: ba20d...060 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Jeg foretrekker en safirfil, evt. en glassfil, men safirfilen er smidigere og kommer bedre til. Filer bare vinkelrett på kanten, og "drar av" de løse/tynne restene langs kanten med et lett drag med den fineste siden. Anonymkode: 79101...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå