Gå til innhold

Grillet kylling på meny

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når må jeg være på meny for å få tak i grillet kylling i fersk vare disken? Dag? Klokkeslett?

Bor i et tettbebygd strøk like utenfor Oslo og de kyllingene er veldig populære 

Anonymkode: b078b...c88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når må jeg være på meny for å få tak i grillet kylling i fersk vare disken? Dag? Klokkeslett?

Bor i et tettbebygd strøk like utenfor Oslo og de kyllingene er veldig populære 

Ferskvaredisken! Sånn. ;)

De fleste butikker har nok kylling som de griller opp i løpet av dagen. Om det da ikke er et ekstremt tilbud. Om du er i tvil så ring Meny'en og sjekk.

Anonymkode: b732b...a98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ferskvaredisken! Sånn. ;)

De fleste butikker har nok kylling som de griller opp i løpet av dagen. Om det da ikke er et ekstremt tilbud. Om du er i tvil så ring Meny'en og sjekk.

Anonymkode: b732b...a98

Åja, sånn det skrives ja hehe! 😅 Har litt sosial angst, så håpet noen her inne visste 😳😅 Prøvde spørre sist gang, men de hørte meg ikke gjennom munnbindet... jeg er en av de som snakker veldig lavt i tillegg når angsten kicker inn 😳 

Men da er det ikke noe spesiell tid da?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ring og spør om du kan bestille. 

Anonymkode: b465c...2df

• Liker 2
Skrevet

Ville ringt og bestilt, så de la av en til deg. Det gjorde vi for et par uker siden når vi var flere, og måtte ha fire kyllinger, når det var på tilbud. Da sier du bare et navn det skal hentes i. Ikke greit med sosial angst, men dette fikser du! ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, men her jeg bor er det i hvert fall vanlig at de griller nye når det er tomt. En gang opplevde jeg å få beskjed om at det var tomt og 20 minutter til neste ladning var klar. Da var det bare å gå veldig sakte mellom hyllene for å finne andre varer først.😅 Som andre sier, er det sikkert også mulig å ringe inn og si når du har tenkt til å komme, så de kan holde av til deg.

Anonymkode: 582ef...73b

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Åja, sånn det skrives ja hehe! 😅 Har litt sosial angst, så håpet noen her inne visste 😳😅 Prøvde spørre sist gang, men de hørte meg ikke gjennom munnbindet... jeg er en av de som snakker veldig lavt i tillegg når angsten kicker inn 😳 

Men da er det ikke noe spesiell tid da?

ts

Da var nok problemet at de ikke kunne høre deg - ellers er jeg rimelig sikker på at de kunne ha laget grillkylling til deg dersom de var tom! De hadde helt sikkert noen i grillskaper allerede tipper jeg, med mindre du var de siste timene før stengetid. 

Du klarer dette fint! Jeg har jobbet i en ferskvaredisk tidligere og jeg kan love deg at vi får mange utrolig merkelige forespørsler, men grillkylling er noe av det vanligste! Altså ikke rart å spørre om OVERHODET! De merkelige spørsmålene man får der er mer av typen "Kan du gi meg kjøtt fra en ku som ble slaktet I DAG?" eller "Har dere innvoller av reinsdyr?", Eller min favoritt... "Hvor mange barn fikk denne grisen før den ble slaktet?" Hun nektet å spise svinekjøtt med mindre grisen hadde avlet på seg X antall unger 😅 

Konklusjon: sosial angst er jævlig, men det spørsmålet du har er helt normalt og naturlig å spørre dem om, så håper jeg at kanskje det hjelper deg når du står ved disken ❤️

Anonymkode: d6b02...5f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da var nok problemet at de ikke kunne høre deg - ellers er jeg rimelig sikker på at de kunne ha laget grillkylling til deg dersom de var tom! De hadde helt sikkert noen i grillskaper allerede tipper jeg, med mindre du var de siste timene før stengetid. 

Du klarer dette fint! Jeg har jobbet i en ferskvaredisk tidligere og jeg kan love deg at vi får mange utrolig merkelige forespørsler, men grillkylling er noe av det vanligste! Altså ikke rart å spørre om OVERHODET! De merkelige spørsmålene man får der er mer av typen "Kan du gi meg kjøtt fra en ku som ble slaktet I DAG?" eller "Har dere innvoller av reinsdyr?", Eller min favoritt... "Hvor mange barn fikk denne grisen før den ble slaktet?" Hun nektet å spise svinekjøtt med mindre grisen hadde avlet på seg X antall unger 😅 

Konklusjon: sosial angst er jævlig, men det spørsmålet du har er helt normalt og naturlig å spørre dem om, så håper jeg at kanskje det hjelper deg når du står ved disken ❤️

Anonymkode: d6b02...5f6

Tusen takk, det hjelper veldig masse!! 😄 Du har helt rett, er vell et av de vanligste spørsmålene jeg har 😅 Veldig morsomme de andre rare spørsmålene du har fått 🤣

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...