Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget på tidlig ul i uke 10 at jeg hadde hatt en ufullstendig spontanabort (missed abortion). Fikk med cytotec hjem, men blødde bare et par dager. Ringte sykehuset, men de sa det kunne være normalt. I dag var jeg til kontroll og det hadde ikke kommet ut, så nå er det ny runde. Fikk en tablett på sykehuset og ny runde med cytotec med hjem. Nå er jeg så oppblåst at jeg ser gravid ut og det blør også noe. Noen som har erfaringer med dette de kan dele med meg? 

Anonymkode: f757d...565

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ta to kurer etter blighted ovum, blødde bare litt første gangen. Var ikke i tvil når den aborten virkelig satte i gang, lå å vred meg i smerter i 4 timer før alt kom ut i en ganske stor klump. Det var ingen foster på ultralyd, så dette må ha vært fostersekken. Da var smerten plutselig over igjen. Lykke til, håper du har en person sammen med deg❤️

Anonymkode: 23c96...ddc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg måtte ta to kurer etter blighted ovum, blødde bare litt første gangen. Var ikke i tvil når den aborten virkelig satte i gang, lå å vred meg i smerter i 4 timer før alt kom ut i en ganske stor klump. Det var ingen foster på ultralyd, så dette må ha vært fostersekken. Da var smerten plutselig over igjen. Lykke til, håper du har en person sammen med deg❤️

Anonymkode: 23c96...ddc

Tusen takk for svar! Det var smerter sist, men tydeligvis ikke nok som kom ut :( kjenner at jeg gruer meg til å gå gjennom dette psykisk igjen. Begynte nettopp å føle meg litt bedre. Fikk du den ekstra tabletten på sykehuset begge gangene? Jeg fikk ikke den første gang. Bare cytotec 

Anonymkode: f757d...565

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gjennom tre runder med Cytotec etter MA i uke 11 før alt kom ut. Fikk ultralyd etter runde 2 ettersom jeg følte jeg hadde blødd for lite, og de så da at fostersekken satt i livmorhalsen og ikke hadde blitt skylt ut enda. Ble dermed en runde til med Cytotec, men da kom det ut. Første runde var desidert vondest, de øvrige rundene kjentes kun ut som vanlige menssmerter. Blødde lite og jevnt før det plutselig kom store klumper så da skjønte jeg at det var over, men greit å be om ultralyd etterpå uansett. Lykke til, føler med deg!

Anonymkode: 7766f...839

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde MA i uke 9 tidligere i år. Fikk da 1 tablett på sykehuset som skulle modne livmorhalsen (?) og 4 cytotec jeg skulle ta 24 timer senere. Fikk også endel smertestillende. 
Jeg hadde overhodet ingen smerter (pga smertestillende) og blødde i ca 7-10 dager kanskje. Tror den ene tabletten man får på sykehuset først hjelper på prosessen. Kjenner flere som ikke har fått den og det virker som de hadde en mer smertefull opplevelse enn meg 😕. Masse lykke til! 

Anonymkode: fd948...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...