Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en virkelig GOD mascara som ikke koster skjorta, for å si det sånn. Jeg er av typen "fattig student" og har ikke rå til mascara til flere hundre kroner..

Noen gode på "billigmarkedet"?

Er så lei av mascarer som klumper eller begynner å drysse av når de har tørka :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen mascara og anbefale?

Skrevet

Jeg er fornøyd med Max Factor LashLift. Den gir volum og litt løft uten å klumpe. Børsten er litt stor, så du må like det for å kunne være fornøyd med denne mascaraen.

Men som du kanskje vet, spør ti personer om mascara, og du får ti forskjellige svar..

Skrevet
Jeg er fornøyd med Max Factor LashLift. Den gir volum og litt løft uten å klumpe. Børsten er litt stor, så du må like det for å kunne være fornøyd med denne mascaraen.

Men som du kanskje vet, spør ti personer om mascara, og du får ti forskjellige svar..

Hmm.. sant det.. Kan jo prøve den du nevnte da :)

Jeg er bare så lei av å lete etter en som jeg er fornøyd på.. sukk.. gang på gang går jeg i "fellen".. hirr..

Skrevet

Jeg synes Maybelline Volum' Express er bra. Ellers husker jeg bl a Gosh, Rimmel og Max Factor maskaraer pleier å komme opp under dette emnet.

Skrevet

Månekvinnen, jeg tviler på om en student vil synes den er billig. Kjøpte en for mamma nå nettopp, og den kostet 165 selv på tax free...

Skrevet

Jeg er superfornøyd med L'oreal sin Longtitude. Koster rett rundt hundrelappen. Børsten er god, og den drysser iallfall ikke på meg.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Power Mascara fra Isadora om igjen, og synes den er kjempebra. Den kostet 105 på Vita :)

Skrevet
Månekvinnen, jeg tviler på om en student vil synes den er billig. Kjøpte en for mamma nå nettopp, og den kostet 165 selv på tax free...

Jeg kjøpte min i Norge på et vanlig parfymeri for 150 kr :overrasket:

Skrevet

Jøss, hvor var det? Sikker på at den ikke var på tilbud? Mamma påsto hun ikke hadde sett den til under 190 eller deromkring.

Skrevet

Hos Esthetique her jeg bor, koster Lancome-mascaraene 210 kroner...

Skrevet

Etter tips her inne gikk jeg til innkjøp av Maybellines Sky High Curves. Kan absolutt anbefales. :) Koster ikke mer enn hundrelappen.

Skrevet
Jøss, hvor var det? Sikker på at den ikke var på tilbud? Mamma påsto hun ikke hadde sett den til under 190 eller deromkring.

tenketenke...jo det kan tenkes at den var på tilbud! Var på et helt vanlig parfymeri, sånn estetique eller parfymelle. Men jeg er ganske surrete av meg så det kan være meget mulig :sjenert:

Men uansett så er dette altså den mascaraen jeg foretrekker ;)

Skrevet

lancome definicils (sort) er på tilbud til 100,- på strawberrynet nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...