AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Heiiii dere, Føler jeg er i et skikkelig problem. Jeg er inn i 3. uken med jobb via et bemanningsbyrå. Jeg har skrevet kontrakt. Oppdraget varer i 6 måneder. Det står ikke noe mer i kontrakten vedrørende oppsigelse. jeg vil rett og slett slutte nå, denne jobben er ikke noe for meg. hva skal jeg gjøre?😭😭😭 Anonymkode: 43607...da9
Muscae Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Du leverer oppsigelse, og så blir du arbeidsledig. Om ikke annet er avtalt så får du en måneds oppsigelse, jamfør arbeidsmiljøloven. Du får da to måneder karantenetid fra NAV hvor du ikke mottar dagpenger eller andre stønader fra dem, fordi du valgte å si opp selv. Hvorfor mener du det er bedre å gå arbeidsledig?
Violetta Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Snakk med bemanningsbyrået og hør om de kan løse deg fra oppdraget. Det er de som er din arbeidsgiver.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Snakk med din kontakt i byrået, dere finner en løsning på det. Anonymkode: acdf1...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå