Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av vennene mine ha fått seg kjæreste og i helgen fikk jeg for første gang hilse på henne. Hun virket søt, med unntak av reaksjonen hennes på hva jeg jobber med. Jeg fortalte at jeg har jobber på en restaurant i over 10 år og det første hun sier er: «Er det noe jeg aldri gjør er det å spise ute, jeg har ei venninne som har jobba på diverse restauranter og har fortalt hvor uhygienisk det er!» :sjokkbla: Jeg ble litt satt ut og vennen min ( kjæresten hennes ) forsvarte meg mens jeg fikk summet meg, at det er jo forskjell på restauranter og han har spist flere ganger hvor jeg jobber, ingenting galt med hygiene der.

Er det normalt å snakke sånn til folk?! Følte jeg fikk et dårlig førsteinntrykk pga det her. 

Anonymkode: 820d5...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er en bitch. 

• Liker 14
Skrevet

Noen eier ikke filter. Ikke noe å føle seg krenket over. Med mindre du er renholder på restauranten.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Virket hun litt sjenert? Det er jo litt vanskelig å bedømme kontekst på nettet, men kan det være hun er en av disse som kanskje begynner å prate om seg selv pga usikkerhet? 

Anonymkode: 1d564...d1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne litt slakk og det er mulig hun ikke er så sosialt sterk. Kan hende hun angrer selv på det hun sa når hun innså hva hun plumpet ut med.

Anonymkode: dc537...609

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne en sjanse, kan hende de sosiale antennene ikke er helt på plass og at hun ikke mente å krenke deg. 

Anonymkode: a7603...942

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jobbet på restaurant i 14 år og kan si meg enig med henne. Ikke så bra inntrykk å komme med det på første møtet, men mange steder så er det sånn desverre 🙄

Endret av Frøken888
Feil
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo rett. 

Anonymkode: 56190...c60

• Liker 2
Skrevet

Gi henne en sjanse til da. Har du aldri sagt noe du angret på rett etterpå eller følt at du bomma skikkelig? Hvis det gjentar seg og du merker at det er sånn personlighet hennes er, må du gjerne droppe henne,  men litt hard hud må man ha og ikke overanalyser alt. Det er til syvende og sist mens slitsomt for en selv 

AnonymBruker
Skrevet

Litt ubetenksom kommentar kanskje, men ingenting jeg hadde tatt meg nær av. Det var neppe ment som et personlig angrep på deg og ditt valg av yrke.

Anonymkode: 82605...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En direkte type uten filter. Slitsomme figurer å måtte forholde seg til.

Anonymkode: 4ad2a...57a

• Liker 3
Skrevet

Det er en type ting jeg veeeeldig fort kunne ha sagt i en litt ubehagelig situasjon. 

Hun møter kjærestens venninne, skal prøve å virke litt koselig og frempå,  må ikke fremstå som tilbaketrukket og kjip, husk å prate og være sosial, få godt forhold til henne,også plump!! Det første man sier er det som datt inn i huet der og da.  Ja shit, det er sånn de fleste av oss mennesker faktisk er.

Jeg hadde aldri dømt henne på bakgrunn av en så liten og kjapp kommentar. Hun prøvde kanskje bare å dele litt med seg selv på en måte som kunne relatere til deg, fordi hun vet at å svare "åh så koselig. Trives du?" Er en ganske kjedelig og normal måte å svare på, så slo det jammen skikkelig feil.

Jeg klarte ei gang å fortelle ei helt ukjent hvor absurd dårlig musikksmak hun hadde. Rimelig frekk ser jeg i ettertid. Men mente det ikke sånn. Jeg prøvde å være morsom første møte. Dårlig idé. 

Klarte forøvrig også å fornærme en tidligere svigerfar ganske brutalt ei gang også for par år siden. Jeg innså det ikke engang før min daværende kjæreste påpeker det litt forsiktig senere på kvelden .. 

Ikke tenk over det sier jeg altså!! 😁😁

AnonymBruker
Skrevet

Det var da ikke så galt å si? Det er jo til tider sant - selv om det ikke gjelder for din arbeidsplass. 

Anonymkode: 1a4ca...360

AnonymBruker
Skrevet

Hun sa jo ikke noe galt? Det er jo sant mange steder faktisk. Så da kunne du bare sagt at det er ikke slik der du jobber. Ikke verre enn det. 

Anonymkode: 3faf5...69f

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle spurt hva hun jobbet med så skulle du svart at det du hadde lite til overs for arbeidere i den bransjen.

Hun generaliserer og slike må møtes med samme mynt.

Anonymkode: 4ad2a...57a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...