Gå til innhold

Du som er ute etter bare sex er du ærlig om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det å finne en dum naiv som er med på det og tror det blir noe mer? 

Anonymkode: 34eeb...b71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller er det å finne en dum naiv som er med på det og tror det blir noe mer? 

Ingen. 

AnonymBruker
Skrevet

Begge metode fungerer, men på forskjellige damer

Anonymkode: 6939e...8eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begge metode fungerer, men på forskjellige damer

Hvilke damer funker hva på? Forklar! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilke damer funker hva på? Forklar! 

Nei det er vanskelig å forutse. Vi alle er så forskjellige. Er så mange andre faktorer som spiller inn, som erfaring, kultur, alder, livssituasjon, religion, tro, personlighet, verdier, normer osv osv osv. Jeg føler ingen kvinner kan blåses inn i kategorier på hvilken sjekke metode som fungerer best på dem for å nå i sengs med dem. Tror egentlig heller det handler om kjemi, og det kan være like variabelt som det finnes sjeler i verden

• Liker 1
Skrevet

Nei. Tenker den andre parten forstår såpass. 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er jeg ærlig om det. Man skal ikke leke seg med andre mennesker. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne om det overhodet skulle ha noe å si. Ikke alle vil ha noe mer, er ikke alle som er interessert i et evigvarende forhold selv om en har sex. Det sier seg ofte selv i de situasjoner jeg har vært i, trenger ikke bruke fargestifter for utfyllende forklaring liksom

Anonymkode: 9de70...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Som en sier over, så fungerer forskjellige taktikker på forskjellige jenter.. De som er litt mer "frisinnede" i mangel på bedre ord, kan man gjerne være helt frampå med og fremdeles ha en sjanse med. Sjarmere dem med rå kåtskap 😅

De fleste (og gjerne de beste) kvinnene er de som er litt mer forsiktige av seg og som er ordentlige, de som ønsker gode samtaler over et glass vin eller to. Jeg er glad i den biten hvor man blir kjent og føler på stemningen, det er en helt annen flørting enn når man er frampå. Det er nok mange som har vært sinte på meg i etterkant og følte at jeg ledet dem an eller noe, men det er ikke sånn det funker for meg. Jeg mener alt jeg sier når jeg sier det, men jeg vet jo med meg selv at om en uke til to-tre måneder kommer jeg ikke til å føle på den samme interessen lengre. Jeg håper alltid på å finne den jenta som holder interessen min på mer dyptgående basis, så det er jo ikke at jeg mener å såre eller spille med falske kort...

Jeg er sinnsykt kosete av natur og jeg digger å holde rundt dem til de sovner og det hender vi snakker om reiser og ting som hadde vært gøy å oppleve i framtida. Jeg har blitt flinkere til å unngå dette siden jeg skjønte at jenter legger mye i sånt, selv om det for meg er en kul greie jeg kan se for meg der og da - ikke noe jeg tenker at vi faktisk bør gjøre. Jeg sier det samme til kompiser hele tiden, "sjekk denne videoen med disse kule pyramidene, dit bør vi dra en dag!". Selv om jeg vet at sannsynligvis skjer det aldri. Der og da ville jeg gjort det om det var mulig, så tenker jeg ikke noe mer over det.

Jeg prøver å lære mer om hvordan disse småtingene kan virke som store tegn på forelskelse for dere, så det er sånn jeg kom meg inn hit på forumet.. Jeg vil ikke lure noen, men jeg tror noen kvinner også må lære dere å ikke legge så sinnsykt mye i hver eneste lille detalj i datingperioden. 

Anonymkode: c19bb...fe6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Som en sier over, så fungerer forskjellige taktikker på forskjellige jenter.. De som er litt mer "frisinnede" i mangel på bedre ord, kan man gjerne være helt frampå med og fremdeles ha en sjanse med. Sjarmere dem med rå kåtskap 😅

De fleste (og gjerne de beste) kvinnene er de som er litt mer forsiktige av seg og som er ordentlige, de som ønsker gode samtaler over et glass vin eller to. Jeg er glad i den biten hvor man blir kjent og føler på stemningen, det er en helt annen flørting enn når man er frampå. Det er nok mange som har vært sinte på meg i etterkant og følte at jeg ledet dem an eller noe, men det er ikke sånn det funker for meg. Jeg mener alt jeg sier når jeg sier det, men jeg vet jo med meg selv at om en uke til to-tre måneder kommer jeg ikke til å føle på den samme interessen lengre. Jeg håper alltid på å finne den jenta som holder interessen min på mer dyptgående basis, så det er jo ikke at jeg mener å såre eller spille med falske kort...

Jeg er sinnsykt kosete av natur og jeg digger å holde rundt dem til de sovner og det hender vi snakker om reiser og ting som hadde vært gøy å oppleve i framtida. Jeg har blitt flinkere til å unngå dette siden jeg skjønte at jenter legger mye i sånt, selv om det for meg er en kul greie jeg kan se for meg der og da - ikke noe jeg tenker at vi faktisk bør gjøre. Jeg sier det samme til kompiser hele tiden, "sjekk denne videoen med disse kule pyramidene, dit bør vi dra en dag!". Selv om jeg vet at sannsynligvis skjer det aldri. Der og da ville jeg gjort det om det var mulig, så tenker jeg ikke noe mer over det.

Jeg prøver å lære mer om hvordan disse småtingene kan virke som store tegn på forelskelse for dere, så det er sånn jeg kom meg inn hit på forumet.. Jeg vil ikke lure noen, men jeg tror noen kvinner også må lære dere å ikke legge så sinnsykt mye i hver eneste lille detalj i datingperioden. 

Den siste setningen burde alle kvinner lære seg ja 😅 problemet mitt er at jeg er forelska i å være forelska, lager en fantasi om personen oppi hodet mitt som aldri stemmer overens med realiteten 🤣 og siden fantasien aldri matcher realiteten så blir jeg alltid skuffa... men har lært nå da 🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres heller ut som du må lære deg en annen tilnærming😊 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, wandagirl said:

Høres heller ut som du må lære deg en annen tilnærming😊 

Hva sikter du til her? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva slags innstilling den andre part har.

Anonymkode: c89e9...d2d

AnonymBruker
Skrevet

Puler bare kvinner jeg kunne tenke meg å innlede et forhold med, uansett. Så det er egentlig ikke noen problemstilling for meg. Trenger ikke å si at det bare er sex, fordi det er aldri det som er min intensjon. Selv om det selvsagt ofte aldri blir noe mer ut av det.

Anonymkode: 35026...fa7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og er veldig åpen om at jeg ikke er interessert i noe annet enn sex, knapt et vennskap i tillegg. Jeg er veldig tydelig på at vår relasjon kun omhandler sex, at ingen får sove over, ingen håndholding, ingen dype samtaler, lite flørting frem og tilbake med mindre jeg vil treffes i kveld. Det funker veldig greit for min del. Får jeg følelsen av at den andre vil noe mer, avslutter jeg relasjonen. Jeg er ikke interessert i å såre noen eller leke med noens følelser, og er veldig klar på at det ALDRI kommer til å bli oss uansett hvilken kjemi han mener vi har. Det har fungert veldig greit til nå, selv om det også har ført til noen desperate menn som mener de kan forandre meg og bare VET at jeg føler det de føler. Uansett hvor ærlig man er så er det alltid noen som tror de kan være unntaket. Desverre for meg, men det er noe litt fint og romantisk over det også. Not for me tho 😅

Anonymkode: cf53e...f74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, ærlighet funker ikke.  La meg gi deg en demonstrasjon som en mann. 

Hei TS, er du en grei ok dame? Ja?... Ok, vil du ha sex med meg?   Nei? ... hæ hva?!?! Er jeg en gris i tillegg for å ha spurt og gått rett på sak?!   Men jeg var jo bare bare ærlig?!?.... *samtale ferdig*

Ok takk for lærepengen 😛

Anonymkode: 8f2fd...e42

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater å lyve, så jeg vil helst være ærlig om alt med alle jeg treffer. Men la meg dele en setning som svarer på spørsmålet ditt - nice guys finish last. Eller enda bedre - nice guys finish alone.

Jeg er 40 år nå, har syntes byturer, konserter, øl og nachspiel har vært gøy i 20 år. Det har ført til en del tilfeldig sex, noe som jeg liker veldig godt fordi det har gitt meg mange opplevelser jeg liker, og det har gitt meg en variasjon jeg liker. Jeg syntes med andre ord livet til Bendik i Dag ser kjempedigg ut - seksuelt vel og merke. Eller Californiacation. 

Men likevel så er det ufattelig sjeldent at å være åpen om at man bare ønsker sex funker. Damer liker vel det spillet der - eller, jeg aner virkelig ikke hvorfor - det er akkurat som om veldig mange damer har et behov om å opprettholde illusjonen om at sexen kan lede til noe mer, for mange av de jeg treffer, de er til syvende og sist skrudd sammen akkurat som meg. Men de gangene jeg sier direkte hvordan ting ligger an, så går det sjeldent bra. Ingen regel uten unntak selvfølgelig. 

Så på akkurat dette, så lyver jeg med god samvittighet. Det er akkurat som om det har blitt en sosialt akseptert kutyme å dra den historien, på samme måte som man sier at folk ser pene ut i sine nye klær, og at maten daten din laget var kjempegod, selv om den var stygg. Nå skal det sies at jeg lyver ikke direkte, men jeg spiller kortene mine riktig - de må få lov til å tro hva de vil. 

Også syntes jeg damene må ta sin del av skylda. Hadde ikke de vært så opptatte med å være korrekte, så hadde jo denne biten vært veldig mye enklere. Og det er jo sånn at er man ærlig fem ganger og får avslag, og de neste fem gangene ikke, og får ligg, så monkey see monkey do, og da vet man hva man skal gjøre neste gang. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kun ute etter ett ligg

Skrevet
Kinksten skrev (1 minutt siden):

Jeg hater å lyve, så jeg vil helst være ærlig om alt med alle jeg treffer. Men la meg dele en setning som svarer på spørsmålet ditt - nice guys finish last. Eller enda bedre - nice guys finish alone.

Jeg er 40 år nå, har syntes byturer, konserter, øl og nachspiel har vært gøy i 20 år. Det har ført til en del tilfeldig sex, noe som jeg liker veldig godt fordi det har gitt meg mange opplevelser jeg liker, og det har gitt meg en variasjon jeg liker. Jeg syntes med andre ord livet til Bendik i Dag ser kjempedigg ut - seksuelt vel og merke. Eller Californiacation. 

Men likevel så er det ufattelig sjeldent at å være åpen om at man bare ønsker sex funker. Damer liker vel det spillet der - eller, jeg aner virkelig ikke hvorfor - det er akkurat som om veldig mange damer har et behov om å opprettholde illusjonen om at sexen kan lede til noe mer, for mange av de jeg treffer, de er til syvende og sist skrudd sammen akkurat som meg. Men de gangene jeg sier direkte hvordan ting ligger an, så går det sjeldent bra. Ingen regel uten unntak selvfølgelig. 

Så på akkurat dette, så lyver jeg med god samvittighet. Det er akkurat som om det har blitt en sosialt akseptert kutyme å dra den historien, på samme måte som man sier at folk ser pene ut i sine nye klær, og at maten daten din laget var kjempegod, selv om den var stygg. Nå skal det sies at jeg lyver ikke direkte, men jeg spiller kortene mine riktig - de må få lov til å tro hva de vil. 

Også syntes jeg damene må ta sin del av skylda. Hadde ikke de vært så opptatte med å være korrekte, så hadde jo denne biten vært veldig mye enklere. Og det er jo sånn at er man ærlig fem ganger og får avslag, og de neste fem gangene ikke, og får ligg, så monkey see monkey do, og da vet man hva man skal gjøre neste gang. 

Om du innbiller en dama at det er muligheter for et forhold, så lyver du vel direkte? Hva sier du som ikke er direkte løgn? 

Nei, det er ikke en sosial akseptert kutyme. Eller, nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Kanskje det er sånn for genZ. 

Hvorfor skal damer ta skylda? Dem tror jo at du er interessert i et forhold. Kvinner som kun vil ha sex er åpne om det. Du burde ha dårlig samvittighet for å knuse noen ung pikers hjerte og troen på kjærlighet. Det kan forklare all bitterhet ovenfor menn som man ser her inne. Ingen liker å føle seg brukt. 

Puh, glad jeg kun har møtt empatiske menn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg får oftere ja med å være ærlig, vi låner jo bare ut kjønnsorganet til hverandre en stakkens stund. Den store fordelen er at vi holder ting hemmelig og er til å stole på, pluss at det ikke blir noe drama i ettertid. Forrige uke traff jeg ei på gaysir... vi drakk litt kaffe, pulte litt, solte oss en stund, så pulte vi igjen.... Så fikk jeg noen jorbærplanter med meg hjem. Helt problemfritt og et hyggelig møte,... og den godklemmen på trappa da jeg dro, var noe av det beste jeg har kjent på lenge. Det vitner om respekt og enighet...

Jeg trenger ikke noe forhold så lenge det finnes fremmede kvinner som bare vil ha litt stubb, vi har det utrolig morsomt når vi prater samme språk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...