Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg har klart å skrape sammen et antrekk som jeg er kjempefornøyd med.

Jeg har kjøpt en brun kjole på Vila, den har spagettistropper og slutter ved knærne. Den har et indre lag i silke, og et tynt polyesterlag ytterst.

Og så har jeg kjøpt støvletter i wiskey-farge (er det noe som heter det?! :ler:) og matchene veske. Det er altså ikke et sånn "kjempefint" antrekk, litt mer røft, om dere skjønner.

Men jeg trenger noe til å ha over skuldrene, men her står det helt stille. Hva passer til slikt? Hva slags stoff liksom?

Tar i mot alle forslag med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en strikket bolero av et eller annet slag? Det fins mange varianter av disse nå. Har også sett en lekker liten sak i brun fuskepels med 3/4 lange ermer på Vero Moda. Veldig lekker over en kjole, men du syns kanskje det blir litt volsomt?

Skrevet

Bolero var jo ikke dumt nei...

Tenkte bare sjal, men føler at det blir for "fint" på en måte...

Skrevet

Sjal kan også være stilig, du får tak i mange sjal i litt røft garn.

Skrevet

Ja, nå trålte jeg byen i går for å finne noe...Fant ingen fine boleroer, eller de var heilt greie, men så var de bare i svart. Og svart og brunt er ikke noe særlig.

Så jeg ender sikkert opp med et grovstrikket sjal som du nevner ja. Så de hadde noen fine på Vila og på Friis. Får leite videre i morgen..Siste sjanse før jeg reiser!

:forvirret:

Skrevet

Tie Rack har noen sjal... Ganske mange faktisk - og noen av de er litt grovere enn andre

Skrevet

...eller en grovstrikket cardigan. Mye sånne på H&M nå. Synes det er tøft å mikse stoffer. Kjole i litt fint stoff og grov cardigan over.

Skrevet
Tie Rack har noen sjal... Ganske mange faktisk - og noen av de er litt grovere enn andre

Hvor er det?

Finnes det i Bergen mon tro...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...