AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Hvorfor skulle jeg gjort det? Jeg har født fem barn og jeg ble ikke gal under noen av fødslene. Anonymkode: 17db9...5c0 6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Nei, jeg var veldig mild. Trengte fotmassasje da åpningsriene startet på første. Veldig rolig hele veien for minndel, fødsel på 3t. Andre fødsel var verre, men en hånd å holde i var alt. Var i aktiv fødsel i 1t så var baby ute. Anonymkode: dddbd...9c7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Nei, men jeg ble lagt i narkose fordi legen var redd for at jeg skulle gå amok. Det var en ekstremt traumatisk fødsel da, der barnet så vidt overlevde. Anonymkode: 2b19f...747
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ? Anonymkode: c33a3...b73 Bare lurer på hvor vanlig det er å miste kontrollen. Såg en kvinne på et fødeprogram som klemte mannen sin så hardt at han holdt på å besvime. Jordmor grep inn. Hun mente jo det ikke siden hun hadde rier. En venninne av meg brakk lillefingeren til mannen da hun spontant klemte han i hånden, heller ikke med vilje. TS Anonymkode: c33a3...b73
asterix Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Har født 9 ganger og det har vært veldig stille og rolige "begivenheter".
Pakini Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Ikke annet en å knipe han veldig hardt når han holdt meg i hendene. Men såpass får han tåle 😅
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 Nei hvorfor spør du? Har født 14 ganger og alle var rolige og normale. Ferdig på rundt en time. En to tre pust og plupp. Anonymkode: 36ae5...b37 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle jeg gjort det? Jeg har født fem barn og jeg ble ikke gal under noen av fødslene. Anonymkode: 17db9...5c0 5 minutter siden, asterix said: Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Har født 9 ganger og det har vært veldig stille og rolige "begivenheter". Just now, AnonymBruker said: Nei hvorfor spør du? Har født 14 ganger og alle var rolige og normale. Ferdig på rundt en time. En to tre pust og plupp. Anonymkode: 36ae5...b37 😂😂😂 Anonymkode: b3d06...df6 23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 Anonymkode: b3d06...df6 Hva var morsomt med det der? Anonymkode: 2be22...06d 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Nei, herregud. Vi driver ikke å skader hverandre vi. Anonymkode: de9a9...269
Patriotpaula Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Skadet og skadet, men han fikk noen kloremerker og merker fra neglene mine på hendene og armene sine. Selvsagt ikke med vilje fra min side
Mnjah Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 Hadde aldri i verden hatt krefter nok til det... 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 Heh nei, eneste som kom ut av fødestua med skader var meg. Anonymkode: f59c8...ac5 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #15 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, herregud. Vi driver ikke å skader hverandre vi. Anonymkode: de9a9...269 Er jo ikke snakk om «nå skal jeg virkelig banke deg, din drittsekk»-skader… Er vel mer uhell det er snakk om her 🙄 Og de kan jo forekomme i ekstreme situasjoner som en fødsel kan være. TS - idet barnet vårt ble født stod mannen min å tørket neseblod 😂 Han hadde også flere blåmerker og kloremerker etter den siste halvtimen. Ingenting var selvsagt med vilje. Neseblodet kom fra da de festet vakuumkoppen (tortur) og dro uten at jeg hadde rier (altså ingen distraksjon). Det er mitt livs verst tenkelige smerte, jeg hadde absolutt ingen bedøvelse (ikke lokal en gang), og kjente absolutt alt. Kjente at de klippet, kjente at jeg revnet, alt. Jeg var ikke med i det hele tatt - ørene pep og det glitret for øynene, var i ferd med å besvime av smerter. Så det var altså ikke noe jeg kunne noe som helst for, men jeg reagerte på det overnevnte med å sparke og fekte febrilsk med både armer og ben, og mannen stod på feil sted til feil tid 😛 Anonymkode: 693db...bea 10
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #16 Skrevet 15. juni 2021 Pappa hadde blåmerker i flere uker etter at jeg ble født. Det var megatravelt på føden og ingen fødeseng tilgjengelig, så da måtte han agere som sengegjerde så mamma fikk holdt seg fast i pressfasen.. pappas kommentar? Jeg kommer aldri til å bryte håndbak med en fødende kvinne! Hu var sterk mor di ja! 😂😂 Anonymkode: 44cc9...a28 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 Ja, jeg skadet mannen min da jeg fødte. Klemte hånden hans så hardt så lenge at han fikk nerveskade i huden på to fingre. Det påvirker ikke funksjonen i hånden, men han er blitt helt nummen i huden der, som om han skulle fått lokalbedøvelse. 😅🙈 Han sier han ikke ante at jeg var så sterk. Tatt i betraktning at man etter norsk lov må ta det på egen kappe hvis man blir ufør pga forløsningsskade her i landet, så kan ikke jeg se at to numne fingre skulle være noen ublu pris å betale for å bli far. 🤷🏼♀️ Anonymkode: ce0c5...3e0 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #18 Skrevet 16. juni 2021 Fysisk; nei, men han ble nok litt traumatisert da det plutselig ble hastekeisersnitt. Der og da var det en mye verre opplevelse for han enn for meg, for jeg var så sliten og fjern at ingenting skremte meg der og da. I etterkant så kjente jeg jo at de ikke var spesielt behagelig å ha gjennomgått en operasjon. Anonymkode: 97535...100
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #19 Skrevet 16. juni 2021 Mannen kom helskinnet fra det. Men han sier at jeg kløp tak i armen til ei som stod ved siden av meg og skulle sette veneflon. Hun hadde rukket å stikke først, og ble også full av blod fra stikkstedet på hånden min. I følge mannen må hun ha fått veldig vondt. Jeg mente det virkelig ikke og merket det ikke, jeg trodde nok det var madrassen eller en annen del av fødesengen jeg holdt i. Anonymkode: 24b4a...537
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #20 Skrevet 16. juni 2021 asterix skrev (19 timer siden): Nei, hvorfor skulle jeg gjort det? Har født 9 ganger og det har vært veldig stille og rolige "begivenheter". 🐇🐇 Anonymkode: 5b28a...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå