rampeguri Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har nesten en slik liten kommode https://www.ikea.com/no/no/p/moppe-minikommode-bjorkefiner-60216356/ - IKEA men med ni skuffer i tillegg til å være litt dypere. Jeg har lyst å male skuffene i forskjellige farger. Men hvilken type maling kan jeg bruke? Har noen slike tuber, både fra søstrene grene og andre steder: Akrylmaling 75 ml | Søstrene Grene (sostrenegrene.com) Kan jeg bruke dem, eller er det noe annet jeg burde bruke?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Du bør bruke ordentlig maling til møbler, det er mye slitasje på skuffer som man tar på. Anonymkode: 4c41a...9c1 2
Emmelise Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Lady Supreme Finish er det som anbefales på møbler. 2
rampeguri Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du bør bruke ordentlig maling til møbler, det er mye slitasje på skuffer som man tar på. Anonymkode: 4c41a...9c1 Emmelise skrev (12 timer siden): Lady Supreme Finish er det som anbefales på møbler. Nå er ikke dette en vanlig kommode men en liten en som jeg har stående på pulten og har kontorutstyr i. Tror ikke jeg gidder å bruke flere hundre kroner på å male den. Siden jeg ikke har malingsrester og skal ha 9 forskjellige fargerblir det dyrt selv om jeg går for fargeprøver. Men skal følge med på finn om det er noen som skal bli kvitt noe mer ordentlig maling.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 rampeguri skrev (1 time siden): Nå er ikke dette en vanlig kommode men en liten en som jeg har stående på pulten og har kontorutstyr i. Tror ikke jeg gidder å bruke flere hundre kroner på å male den. Siden jeg ikke har malingsrester og skal ha 9 forskjellige fargerblir det dyrt selv om jeg går for fargeprøver. Men skal følge med på finn om det er noen som skal bli kvitt noe mer ordentlig maling. Jeg har både kjøpt og fått malingrester på Finn. Hvis man bare trenger litt er det gull👌🏼 Anonymkode: 4c41a...9c1 2
rampeguri Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har både kjøpt og fått malingrester på Finn. Hvis man bare trenger litt er det gull👌🏼 Anonymkode: 4c41a...9c1 Tror jeg må sjekke finn.no neste gang jeg skal til Oslo, er ikke så mange her - om noen - som legger ut maling der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå