AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Dere som er lesbiske eller homofile, føler dere en seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn eller er dere kun det fordi dere aldri har vært forelsket eller følt tiltrekning til motsatt kjønn? Har dere noen gang følt seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn fordi det er det som er å være skeiv. Anonymkode: 27396...bab
Hannah80 Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har aldri følt tiltrekning eller vært forelsket i det motsatte kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som er lesbiske eller homofile, føler dere en seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn eller er dere kun det fordi dere aldri har vært forelsket eller følt tiltrekning til motsatt kjønn? Har dere noen gang følt seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn fordi det er det som er å være skeiv. Anonymkode: 27396...bab Nei, det er ikke det som er å være skeiv. Homofil. Aldri hatt noe tiltrekking eller interesse av det motsatte kjønn, og kunne aldri vært fysisk med noen av det motsatte kjønn. Bare tanken føles vemmelig og ukomfortabel for meg. Hadde jeg blitt tiltrukket eller forelska i også motsatt kjønn, hadde jeg vært bifil. Anonymkode: ac08f...646
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 1 hour ago, Hannah80 said: Jeg har aldri følt tiltrekning eller vært forelsket i det motsatte kjønn. Spørsmålet var om du føler seksuell tiltrekning til samme kjønn. Hvordan vite om er lesbisk om ikke vært seksuelt tiltrukket mot andre av samme kjønn? Det er en seksuell legning Anonymkode: 27396...bab
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 58 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er ikke det som er å være skeiv. Homofil. Aldri hatt noe tiltrekking eller interesse av det motsatte kjønn, og kunne aldri vært fysisk med noen av det motsatte kjønn. Bare tanken føles vemmelig og ukomfortabel for meg. Hadde jeg blitt tiltrukket eller forelska i også motsatt kjønn, hadde jeg vært bifil. Anonymkode: ac08f...646 Det betyr ikke at en trenger være homofil fordeom du ikke har interesse av motsatt kjønn. Da er du asesksuell. Det er forskjell på interesse og like Vs det å ha seksuell tiltrekning Det er en seksuell legning Anonymkode: 27396...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå