Gå til innhold

Til lesbiske og homofile

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er lesbiske eller homofile, føler dere en seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn eller er dere kun det fordi dere aldri har vært forelsket eller følt tiltrekning til motsatt kjønn? 

Har dere noen gang følt seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn fordi det er det som er å være skeiv. 

Anonymkode: 27396...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri følt tiltrekning eller vært forelsket i det motsatte kjønn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som er lesbiske eller homofile, føler dere en seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn eller er dere kun det fordi dere aldri har vært forelsket eller følt tiltrekning til motsatt kjønn? 

Har dere noen gang følt seksuell tiltrekning til det motsatte kjønn fordi det er det som er å være skeiv

Nei, det er ikke det som er å være skeiv.

Homofil. Aldri hatt noe tiltrekking eller interesse av det motsatte kjønn, og kunne aldri vært fysisk med noen av det motsatte kjønn. Bare tanken føles vemmelig og ukomfortabel for meg. 

Hadde jeg blitt tiltrukket eller forelska i også motsatt kjønn, hadde jeg vært bifil.

Anonymkode: ac08f...646

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Hannah80 said:

Jeg har aldri følt tiltrekning eller vært forelsket i det motsatte kjønn. 

Spørsmålet var om du føler seksuell tiltrekning til samme kjønn. 

Hvordan vite om er lesbisk om ikke vært seksuelt tiltrukket mot andre av samme kjønn? 

Det er en seksuell legning

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke det som er å være skeiv.

Homofil. Aldri hatt noe tiltrekking eller interesse av det motsatte kjønn, og kunne aldri vært fysisk med noen av det motsatte kjønn. Bare tanken føles vemmelig og ukomfortabel for meg. 

Hadde jeg blitt tiltrukket eller forelska i også motsatt kjønn, hadde jeg vært bifil.

Anonymkode: ac08f...646

Det betyr ikke at en trenger være homofil fordeom du ikke har interesse av motsatt kjønn. Da er du asesksuell.

Det er forskjell på interesse og like Vs det å ha seksuell tiltrekning

Det er en seksuell legning 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...