Lillianlinn1783 Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Hei, er det noen trekant par der ute som kan fortelle meg hvordan det er å være tre? Jeg har funnet ut at jeg ikke liker å ha sex eller mota sex som en kvinne skal ha. Hver gang jeg har sex så har jeg på en strap on, uansett om det er en mann eller kvinne om ligger under meg. Jeg blir ofte fortalt at når jeg får barn så burde de få vite hvem faren deres er. For om min parter blir en kvinne så må vi på sed bank og da vet vi ikke hvem faren er. Men om vi er en mann og to kvinner burde ikke det være noe problem. Jeg kan gjøre mine sex lyster og han kan få gjøre sitt til den andre kvinnen i forholdet. Slik det er i hodet mitt nå er det sånn her: (jeg, dominant, topp) (han, topp, bottom, sub) (hun, sub, bottom)
Elaine Marley Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Du kan godt bruke sædbank uten å måtte fortelle barnet hvem som er far. Er dere to damer i et forhold, ja så har barnet to foreldre. Helt topp. Du kan si at dere fikk hjelp av sædbank. Anonymkode: 14b66...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå