AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Dater litt nå og opplever ofte at mennene er veldig intense og hjelpsomme. Opplevde dette med eksen også, men det gikk fort over til at jeg måtte gjøre alt for han. Er dette et typisk dårlig tegn? Anonymkode: b6907...83c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Ja. En del av "love bombing". Anonymkode: 89802...e5f 8
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Min mann var også slik😂 tror de fleste er slik.. Han vil vel veldig gjerne ha deg da. Så da gjør han ekstra innsats nå. Antagelig kan det samme sies om deg, of andre damer med variasjoner der og selvfølgelig. Anonymkode: dcc29...5e1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. En del av "love bombing". Anonymkode: 89802...e5f Jepp enig. Eksen min gjorde alt mulig i begynnelsen, var egentlig ikke såmn veldig mye heller, men han stilte opp og hjalp til med ting og tang. Senere når vi ble sammen kunne han ikke en gang ta med en kopp kaffe til meg når han tok en til seg selv. Var alltid "du får finne det du selv vil ha" hos ham, ingen spørsmål, ingen omtanke, ingenting. Men krangling og drama, det likte han, trykke på alle mine knapper til det smallt, og så leke stakkars offer. Ba ham dra til helvete til slutt. Anonymkode: 68fa3...7fd 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. En del av "love bombing". Anonymkode: 89802...e5f Ja, det går fort over har jeg lært. Akkurat når jeg begynte å bli trygg på vedkommende så var han ferdig? Det var hjelp til alt småtteri, støtte, daglige lange samtaler. Litt mas om å føle meg trygg på han og slikt. Og like brått var det over. Anonymkode: b6907...83c 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp enig. Eksen min gjorde alt mulig i begynnelsen, var egentlig ikke såmn veldig mye heller, men han stilte opp og hjalp til med ting og tang. Senere når vi ble sammen kunne han ikke en gang ta med en kopp kaffe til meg når han tok en til seg selv. Var alltid "du får finne det du selv vil ha" hos ham, ingen spørsmål, ingen omtanke, ingenting. Men krangling og drama, det likte han, trykke på alle mine knapper til det smallt, og så leke stakkars offer. Ba ham dra til helvete til slutt. Anonymkode: 68fa3...7fd Ble lovet en rolig kosehelg med siste daten og han skulle ordne middag og frokost på sengen. Så ingenting til det. Det virker som om det var mye ord og lite handling. En periode ble det nesten litt mye med å bli ringt 3x dagen og konstant snapping. Anonymkode: b6907...83c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Damer, drit i hva han sier, se på hva han gjør. Anonymkode: 68fa3...7fd 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå